Kim's P.O.V
Am iesit din dus si m-am schimbat in ceva lejer,vrand sa ma simt bine in timp ce imi fac temele. M-am urcat in pat si ma holbam la exercitii,oftand cand vedeam ca nu se mai termina. Am auzit un ciocanit si mi-am intors capul spre usa dormitorului. L-am vazut pe Riker bagand capul prin deschizatura usii sa vada ce fac,iar eu i-am zambit,poftindu-l langa mine.
M-a luat in brate si m-a sarutat,iar eu am decis sa fac o pauza din a scrie temele. Le-am pus pe biroul de langa patul lui Rydel,iar eu m-am asezat fata in fata cu Riker,amintindu-mi la ce a dus pozitia asta data trecuta. Ma uitam la el,iar el la mine fara sa scoatem un sunet.
"De ce m-ai santajat cu toata intamplarea cu Jack?",am rupt tacerea,iar el a oftat
"Pentru ca nu mai suportam sa te vad cu Ross,sarutandu-va si fiind fericiti. Eram gelos ca aveti o relatie asa de stabila si ca va intelegeati.",a zis el lasand capul in jos,uitandu-se cum degetele de la maini se joaca cu asternuturile patului. I-am ridicat barbia si m-am uitat adanc in ochii lui.
"Riker,puteai sa spui.",l-am linistit,dar nu credeam cuvintele pe care le spuneam. Nu l-as fi lasat pe Ross nici daca imi spunea. Nu as fi putut.
Mi-am apropiat fata de a lui Riker si l-am sarutat dulce,facandu-l sa zambeasca. M-a luat in brate si mi-a soptit la ureche cat de mult ma iubeste si stateam sa ma gandesc cum ar fi fost daca Ross era in locul lui. Opreste-te,Kim! Esti cu Riker. Nu te poti gandii la Ross. Dar eu faceam contrar gandirii.Ross' P.O.V
Am iesit afara sa iau o gura de aer si sa ma linistesc un pic. Dupa ce am dat-o pe Kim cu crema,nu voiam altceva decat sa o am langa mine,sa fie a mea. Niciodata nu mi-am dat seama cat de mult o iubesc. Poate doar atunci cand pierzi pe cineva Iti dai seama ca ai tinut cu adevarat la acel cineva.
Plimbandu-ma prin vecini,am dat de Jack Johnson si Sammy. I-am salutat si am stat de vorba cu ei.
"Cum merg concertele?",intreaba Jack
"Foarte bine. Deocamdata suntem in vacanta.",am ras si la fel au facut si ei. "Poate intr-o zi o sa ne deschideti concertele.",cu toate ca nu Il voiam pe Gilinsky langa Kim,nu puteam sa ii las pe ceilalti balta. Erau de treaba. Si nu pot nici talentul sa Il las sa treaca pe langa noi.
"Toti patru?",intreaba Sammy mirat
"Da. O sa ne distram.",le-am zis si dupa mi-am dat seama ca trebuie sa mai vorbesc si cu ceilalti despre treaba asta. "Dar mai intai vorbesc si cu restul trupei.",am ras si dupa am mai discutat despre ce mai e la scoala*****
M-am dus la Kim in camera,vrand sa o intreb daca e de acord cu ideea de a-i avea pe cei patru magnifici in turneu cu noi. Am intrat in dormitor si am vazut ca invata la geografie,iar Rocky o corecta cand gresea. Era ciudat. El era pictat in negru si avea pe fata niste dungi maronii. Presupun ca are test?
"Nu,Kim. Aia sunt arabo-berberii.",dadea Rocky exasperat din cap,mimand cine stie ce rase de oameni
"Dar nu pot sa ii tin minte!",a strigat Kim la Rocky. "O,buna Ross.",a zis ea un pic stanjenitaKim's P.O.V
Iubesc geografia,dar doar sa o vad,nu sa o invat si sa mai dau si test din ea. Mai ales daca e o lectie de vreo sapte pagini. Am oftat si am dat cu un creion in caietul de geografie.
"Ok,lasa-ma pe mine sa incerc.",a spus Ross si a venit langa mine si a inceput sa imi dea cuvinte asemanatoare cu populatia de acolo. "A fost greu?",l-a intrebat pe Rocky si mi-a zambit. Rocky a iesit din camera confuz ca Ross a reusit si el nu.
"Mersi.",i-am multumit lui Ross si l-am pupat pe obraz
"Nu.",zice el cand buzele se desprind de obrazul sau. Imi pune mainile pe obraji si ma trage peste el,sarutandu-ma. L-am sarutat inapoi,dar nu am lasat ca asta sa tina mult.
"Trebuie sa repet.",m-am scuzat,iar el a iesit din cameraScuze daca e prea scurt,dar am scris de pe telefon si nu imi dau seama. Voiam sa va anunt ca am inceput o noua carte cu Ross, se numeste "Addicted to him". Check it out ;)
CITEȘTI
Am I A Player?{Sequel}
FanficVara s-a incheiat,iar Kim si Ross sunt mai fericiti ca niciodata,dar urmeaza o perioada care le va pune la incercare increderea unul fata de celalalt si,mai important,sentimentele lor. Liceul pe care il urmeaza ea este plin de necunoscut si de noi t...