Ross' P.O.V
30 de zile? 30 de zile. Riker nu e sanatos. Ce naiba a facut de data asta? Cu cine s-a incurcat? Daca aflu ca vinde droguri la coltul strazii,il chelesc cu lumina stinsa.
"Dar incepe turneul. Cum putem sa plecam fara Riker?",ma exasperez,in timp ce imi trec mana dreapta prin par
"Nu plecati. Asteptati sa iasa.",a raspuns Kim cu o oarecare indiferenta
"Normal ca asta vrei. Nu tu esti aia care canta.",am pufnit,dar mi-a parut rau de ceea ce am zis
"A,deci ca sa plecati in turneu cu frati-tu,repet,e fratele tau,trebuie sa cant in trupa voastra ca sa inteleg de ce esti prea egoist sa vorbesti cu ceilalti ca sa amanati inca 2 saptamani turneul."
"Nu e ca nu vreau sa il astept,adica asteptam,dar deja am amanat destule lucruri.",m-am asezat pe canapea si m-am ridicat cum am atins tesatura. "De ce ne certam mereu din cauza lui Riker?"
"Pentru ca avem motive.",a spus Kim si s-a uitat la mine pentru cateva secunde,apoi a trecut pe langa mine,ducandu-se in dormitorul ei. M-am asezat inapoi pe canapea si am oftat,punandu-mi fata in palme si stand sa meditez asupra situatiei.
Mereu cand spun ca totul merge bine intre mine si Kim,ceva apare si strica momentul. Si mereu este legat de Riker. Chiar daca Kim are dreptate in legatura cu el si cu asteptatul,nu pot sa nu privesc asta ca pe un joc.
"Scuze.",imi zice Kim si tresar. Nu am auzit-o venind si la ora 5 dimineata nu umbla nimeni prin casa.
"Nu. Eu trebuie sa-mi cer scuze. Nu trebuia sa zic ceea ce am zis.",m-am intors catre ea si am imbratisat-o,tragand-o peste mine. Am inceput sa radem si ne-am atras atentia unul altuia sa nu mai facem galagie ca ii trezim pe ceilalti. Am dat drumul la televizor,pentru ca niciunul nu mai putea adormi si m-am pus in poala lui Kim,stiind ca ii place cand ma port ca un copil pe langa ea.Am vorbit cu Rocky,Rydel si Ratliff despre problema cu Riker si au spus ca putem sa-l scoatem pe cautiune,dar nu putem sa facem asta fara ca parintii sa-si dea seama. Cand scoatem bani de pe card,tata mereu este anuntat prin mail de suma scoasa. Zice ca trebuie sa stie daca ne da vreodata prin cap sa cumparam o casa in Hawaii. Ce-i drept,Rydel a vrut sa faca asta,dar am luat-o pe sus inainte sa semneze contractul.
Am luat micul dejun si am plecat sa il vizitam pe Riker si sa decidem ce facem.Kim's P.O.V
"Neata.",am spus toti catre Riker si am zambit. Parea okay,chiar daca poarta uniformele acelea portocalii si oribile si mai mari ca el de 3 ori. Iac! Saracul baiat. Daca stiam ca se ajunge la asta,il scoteam de aici cum am ajuns la 3 dimineata fie ca paznicii voiau,fie ca nu voiau. Stai. Pot sa-l scot de aici. L-am tras pe Ross intr-un colt al camerei si am inceput sa vorbesc in soapta:
"Trebuie sa-l scoatem de aici."
"Dar avem doar 2 variante:sa-l scoatem pe cautiune,ceea ce nu putem pentru ca o sa se intrebe ai nostri la ce ne-a trebuit atatia bani,iar a doua,sa asteptam 30 de zile.",spune Ross oftand si sprijinindu-se de perete
"De fapt,sunt 3 variante. Il putem scoate de aici diseara. Putem sa le atragem atentia gardienilor si sa il scoatem pe Riker din celula luand cheile de la unul dintre ei."
"Ce te face sa crezi ca o sa reusim?",intreaba el,fiind nesigur de reusita planului
"Suntem 5,iar daca il chemam si pe Ryland sa ne ajute vom fi 6. Nu pot fi chiar atat de multi gardieni pe etajul asta. Aici sunt numai cei care au furat sau au facut alte lucruri care nu au legatura cu uciderea oamenilor. Nu cred ca ii supravegheaza mai multi de 3 sau 4."
Ross a dat din cap si a spus ca vorbim acasa. Le-am luat locul celorlalti si am inceput sa vorbim cu Riker. Ross i-a spus planul,stiind ca Rocky ar fi de acord sa faca ceva ilegal pentru fratele lui si ca ar putea sa o convinga pe Rydel sa faca asta daca ar participa Ellington,iar Ryland face orice face si Ross. Nu ar trebui sa fie greu. La alergat ne pricepem toti si la cat de rotofei sunt paznicii,alergam cu viteza vantului pe langa ei.**********
Am iesit din camere la ora 2:30 AM toti imbracati in negru. Stiu ca nu era obligatoriu,dar nu puteam risca in seara asta. E prea periculos.
Am plecat cu masina lui Ross pentru ca,fiind neagra,se potrivea cu situatia. Am ajuns acolo pe la 3:15 si se vedeau cateva lanterne deasupra etajului unde era Riker. De pe locul unde parcasem,puteam vedea gardianul care pazea intrarea principala cum doarme pe scaunul de birou cu o revista cu Justin Bieber pe burta. Am ras si am pus-o pe Rydel la inaintare,stiind ca poate sa deschida usa cu penseta si clama mea de par. Ell s-a dus cu ea in fata,iar eu si Ross am ramas in urma.
"Ai grija.",mi-a spus si mi-a mangaiat obrazul
"Si tu.",si coborat capul sa ma sarute,iar eu m-am intins catre el sa-l sarut
"N-avem timp de asa ceva!",s-a rastit Ryland in soapta la noi si am traversat strada catre ceilalti. Rydel a deschis usa usor si am rasuflat usurati cand nu am auzit alarma. Eu si Ross am luat-o inainte,Rydel si Ell au ramas sa se asigure ca nu se trezeste gardianul,iar Rocky si Ryland sunt la capetele coridoarelor ca sa se asigure ca nu vin paznicii de la etajele de deasupra.
Am ajuns la celula lui Riker si ne astepta in picioare,uitandu-se intr-o parte si alta dupa noi.
"Era si timpul!",a soptit el,iar eu si Ross ne-am uitat unul la altul,dandu-ne ochii peste cap. Ne-am napustit la gratiile celulei,dar niciunul dintre noi nu luase cheile. M-am uitat la Riker speriata,iar el si-a dat seama.
"Asteapta aici. Ma duc sa iau cheile.",i-am spus lui Ross
"Vin cu tine. E prea periculos sa mergi singura.",m-a oprit el,dar ma indepartasem deja cativa pasi ca sa il iau si pe el
"Ma descurc.",am inceput sa alerg,avand grija sa nu trezesc ceilalti detinuti. Am coborat cele 2 etaje in cateva secunde si i-am speriat pe Rydel si Ellington cand am ajuns langa ei. "Imi trebuie cheile.",respiram greu,dar Ratliff m-a inteles si s-a intins spre cureaua gardianului,luand cheile si facandu-l sa se agite un pic in somn. Le-am luat,i-am multumit si am inceput sa alerg iar,mult mai repede. Cand m-am intors,Ross ma astepta pe jos,iar Riker statea cu ochii in patru.
Ross a deschis usa cat imi trageam eu sufletul. Riker a iesit,iar alarma a pornit,facandu-ne sa alergam pe coridorul lung,care acum era plin de luminile rosii ale alarmei.
"Rocky,Ryland,haideti!",a strigat Ross,iar Ryland alerga pe coridorul pe care eram,cu paznici dupa el. Rocky a coborat in fata noastra si am alergat la parter,vazand cum Rydel si Ell il legau pe gardian ca sa nu se ridice,cu toate ca se zbatea foarte tare.
"La masina!",striga Rocky si am iesit inainte sa ne dam seama. Ne-am urcat in masina si am plecat de pe locul de parcare exact cand un paznic ajunsese la usa masinii. Am auzit cum incercau sa sparga cauciucurile,dar cand Ross se grabeste,pleaca cu 250 km/h.
"A fost super!",spune Riker,dar toti tacem din gura
"Nicio vorba pana maine.",spune Rydel,kar zambetul lui Riker dispare
CITEȘTI
Am I A Player?{Sequel}
FanfictionVara s-a incheiat,iar Kim si Ross sunt mai fericiti ca niciodata,dar urmeaza o perioada care le va pune la incercare increderea unul fata de celalalt si,mai important,sentimentele lor. Liceul pe care il urmeaza ea este plin de necunoscut si de noi t...