Kim's P.O.V
Totul merge asa de bine...ca imi vine sa mor. Am mai zis cat de rau ma simt sa-l mint pe Ross? Nu voiam ca tot ce s-a intamplat cu Riker sa ajunga asa departe. Nu imi place sa ies din camera si sa il vad pe Ross ignorandu-ma. Dar si eu am facut la fe, cu el. Presupun ca suntem chit? Ce tot vorbesc? Nu o sa fim chit niciodata. Eu am facut-o intentionat. Dar si el la fel. Ce-i cu mine? Slava Domnului ca e vineri ca atata scoala ma trimite la spitalul de nebuni.
Am coborat la bucatarie,unde Rydel pregatea micul dejun. Nu stiu daca si ea era suparata pe mine,dar ea mereu m-a inteles. La fel si ceilalti. Ross e...altfel. Radem,glumim,dar pana la un moment dat cand zici ceva care chiar il raneste. Cum am facut eu. Am ras cu Riker pana am luat-o pe calea gresita. De ce cand faci lucruri gresite te simti atat de bine,iar atunci cand faci lucrurile bune te simti ca si cum ai fi facut ceva gresit?
''Buna dimineata.'',am salutat-o pe Rydel,iar ea mi-a zambit
''Buna dimineata. Cum ai dormit?"
''Pai sa zicem ca mai mult de trei ore nu am dormit.'',ii zic dand cu telefonul deja spart de masa. Nate ar trebui sa fie atent daca sunt futioasa si incearca sa vorbeasca cu mine. Urmatorul lucru spart sigur nu va fi telefonul meu.
''Am auzit de voi.'',mi-a zis cu un ton linistit,dar simteam ca e suparata. Acum intrebarea:care noi?
I-am zis tot ce s-a intamplat, dat nu era nervoasa sau dezamagita cum ar fi fost alte fete. Rydel chiar este cea mai de treaba fata. Ma bucur ca am apucat sa ne cunoastem de cand eram in scutece.
Am mancat un mar si am iesit afara inainte de scoala,cu speranta ca voi gasi un telefon in scurt timp. M-am dus la Hollister unde au tot felul de chestii. Tot ce ai nevoie,dar si lucruri de care te poti lipsii.
*****
''Mergi undeva?",il aud pe Riker intreband,stand in masina parcata in fata magazinului
''Ce cauti aici?",il intreb curioasa
''Te cautam.'',ma bufnise rasul si am intrat in masina cand el mi-a facut semn. Am mers cu masina prin vecinatatea cartierului unde stateam. Ma uitam pe geam fara sa zic nimic. Inca eram suparata pe el. Nu voiam sa mai vorbesc cu el,si acum stau si ma gandesc de ce am acceptat sa merg cu el cu masina.
Vedeam cum casele dispareau si totul devenea necunoscut pentru mine. Pentru Riker insa nu. Conducea de parca ar mai fi fost aici. Incet-incet,mi-am dat si eu seama unde suntem. Urcam cu masina spre locul unde scrie cu litere mari 'Hollywood". Ma gandeam de ce m-ar aduce pana aici,dar oricum daca il intrebam,nu raspundea. Ne-am dat jos dim masina si am inceput sa mergem incet spre marginea drumului,asezandu-ne pe jos si privind Los Angeles-ul. Era uimitor. Poate ca era altfel daca era apusul. Si eram cu Ross. Oricat de multi baieti as placea,el e mereu pe locul unu.
Riker's P.O.V
''Ce cautam aici?",ma intreba Kim,surprinsa de locul unde am adus-o
''Vreau sa vorbim.'',i-am raspuns si ea a dat din cap,spunandu-mi sa incep. ''Stii ca nu voiam ca lucrurile sa fie asa intre tine si Ross. Ma refer la despartire.''
''Dar sunt. Altceva? Daca m-ai adus aici sa imi faci morala,am si eu de discutat cu tine.'',m-a intrerupt si mi-am dat seama ca am atins un punct sensibil si s-a enervat
''Nu ma mai intrerupe.'',i-am zis si am privit spre casele care se aflau la multi kilometri de noi. ''Nu a fost frumos sa spun ca te am la mana cu ceva si dupa ce a aflat Ross de Jack,nu trebuia sa mai stau atat pe langa tine,mai ales sa te sarut cand era o ata foarte subtire intre impacare si despartire intre voi doi.'',si-a dat ochii peste cap,dar a continuat sa asculte. ''Imi pare rau.''
''Si mie. Dar nu poti da timpul inapoi.'',s-a ridicat si s-a indreptat spre masina. Am alergat spre ea si am prins-o de incheietura. Nu vreau sa-mi scape cum i-a scapat lui Ross.
''Vreau s-o fac.'',i-am zis si m-am apropiat sa o sarut. A ezitat pentru un moment,dar s-a apropiat spre buzele mele,sarutandu-ma. Asteptam momentul in care,intr-o zi,voi saruta o fata aici sus. Se pare ca ziua aceea a venit,dar nu credeam ca o sa fie Kim acea fata.
''Riker'',incepe ea,rupand sarutul ''Trebuie sa merg la scoala.'',zice razand si o trag spre masina
''Sper ca iti place viteza.'',am spus razand,plecand din locul unde eram
Buna-Buna-Buna. Vreau sa va anunt ca pana marti nu o sa pot posta la nicio carte. Sunt plecata si nu o sa pot intra pe wattpad. Imi cer mii de scuze. Sper sa ma pot revansa cand ma intorc :)
CITEȘTI
Am I A Player?{Sequel}
FanfictionVara s-a incheiat,iar Kim si Ross sunt mai fericiti ca niciodata,dar urmeaza o perioada care le va pune la incercare increderea unul fata de celalalt si,mai important,sentimentele lor. Liceul pe care il urmeaza ea este plin de necunoscut si de noi t...