Kim's P.O.V
Cu treaba incheiata,m-am trantit pe canapea langa Rocky si mi-am dat capul pe spate,uitandu-ma la tavan si oftand de oboseala acumulata doar din doua ore de aranjat toata casa. I-am lasat pe Rocky si Ross sa se ocupe de mancare si bauturi,avand in vedere ca se pricep foarte bine la alesul mancarii. Si sa o cumpere,dar si sa o consume. Rydel,eu,Ell si Riker ne-am ocupat de sufragerie,unde am adus niste difuzoare,laptop-ul lui Rocky,cabluri si ce mai era necesar sa aducem pentru a da drumul la muzica. In timp ce ne ocupam timpul cu activitati,Kara si Jack G au venit mai devreme pentru a ne tine companie. Nu stiu cum am ajuns sa ne intelegem toti din nou,dar sigur nimeni din familia Lynch sau Ratliff nu stiau de felul cum s-a purtat Nate. Sau restul cand am fost la detentie. Apreciez totusi ca s-au schimbat si ca nu au pomenit nimic de genul asta.
"Cum merge treaba?",il intreaba Jack pe Rocky,care se gandea ce sa aleaga dintre Mac n Cheese si tortilla cu pizza
"Rau. Incerc sa vad de ce ma pune viata la incercare.",raspunde el,referindu-se la faptul ca uraste sa aleaga dintre snack-uri
"Poti sa le pui pe amandoua,stii,nu?",il intreb,fiind cocotata pe o scara pana la tavan ca sa pot prinde un cablu ca lumea sa nu se impiedice de el
"Ambele sunt bune. Si nu strica sa avem ceva in plus.",il anunta Jack. Rocky a suflat usurat si le-a pus ambele pungi pe masa din fata canapelei,care acum era lipita de perete ca sa fie mai mult spatiu in living.**********
S-a facut 8 PM mai repede decat as fi crezut,iar persoanele invitate si-au facut aparitia la cateva minute dupa ora stabilita,toti binedispusi si gata sa petreaca. Am dat drumul la muzica si am inceput sa dansam,oprindu-ne sa vorbim cu invitatii din cand in cand. I-am vazut pe Jack J,Sammy si Nate intrand in casa si m-am dus sa ii salut. In altfel de conditii as fi anuntat-o si pe Kara de venirea baietilor,dar stiu ca era cu Gilinsky si nu voiam sa dau iar peste ei. Sigur de data asta mi-as fi luat o palma peste fata. Le 'violez intimitatea',dupa spusele Karei si aprobarea lui Jack. I-am salutat pe cei trei o-suntem-asa-de-tari si i-am servit cu niste suc,pe care dupa il puteau schimba cu o bere,bautura pe care nu avem voie sa o atingem,avand in vedere ca e a lui Rocky,dar asta-seara a facut o exceptie.
"Cum a ramas cu Ross?",ma intreaba Johnson,venind langa mine si intrebandu-ma la ureche,ca sa aud ce zice
"Suntem prieteni,cred",m-am incruntat cand am raspuns si mi-am dres vocea. "Nu stiu sigur daca asa a ramas.",Jack a ras,iar eu l-am impins usor.
Dupa jumatate de ora,Riker a venit la mine si m-a intrebat daca ma simt mai bine. Nu l-am mintit si i-am spus ca nu mai sunt asa incordata. Poate ca a avut idee buna cu datul unei petreceri. M-a invitat la dans si am acceptat bucuroasa. Am dat de Kara si Jack si am dansat toti patri,pana ce Rocky a dat drumul albumului Sometime Last Night sa cante si toti au ramas surprinsi ca sunt melodiile prietenilor mei. Oameni pe care ii cunosteam doar din priviri au intrat la noi in casa si au inceput sa danseze,iar eu si cei din R5 cantam versurile melodiilor. Ce bine e sa asculti un album inaintea tuturor. Cu cat inaintau mai mult melodiile,cu atat se umplea living-ul mai mult si mai repede. Ne-am facut poze si am postat filmulete cu noi dansand si cantand impreuna cu prietenii nostri.
"Auziti?",se indreapta Ross spre mine,Sammy,Ell si Rydel si toti ne intoarcem capetele spre el. "De cand avem un elicopter care ne supravegheaza?"
"Poftim?",am intrebat toti deodata si am iesit din casa,uitandu-ne spre cer. Un elicopter era deasupra noastra si verifica zona. Aparent,luminile reflectoarelor puse de Ryland formau un model ciudat pe afara.
"Petrecerea asta e prea tare!",a exclamat Sammy,iar Ross l-a batut pe umar:
"Crezi ca petrecerea e tare? Stai sa vezi cand aprinde Riker focul!",iar atunci,cand am crezut ca focul o sa se vada superb,am vazut cum Riker se da inapoi si cu parul parlit si fata usor neagra de la fum,se indreapta spre noi,iar eu si Ross abia ne puteam abtine din ras. "Frate,esti bine?"
"Sunt okay. Putin prajit.",a facut Riker haz de necaz si am intrat toti inapoi in casa,aruncand o ultima privire la elicopter**********
"A fost cea mai tare seara din viata mea!",a zis Jack J,iar noi toti am zambit. Petrecerea s-a terminat acum putin timp si toti ne simteam plini de energie,dar ne era si putin greata de la cat am baut si mancat. Nate a verificat deja baia de doua ori in noaptea asta si cred ca maine nu va trece pe la scoala.
"Ne bucuram ca v-ati distrat.",a zis Ell si un zambet gigantic a aparut pe fata lui Riker,unul care zicea "v-am spus eu"
"Fratilor,faza cu elicopterul a fost prea tare!",a spus Sammy gesticuland,iar ochii ii sclipeau,nu stiu daca de la fum,bautura sau fericire. Presupun ca toate.
"Pai,presupun ca ne vedem maine la scoala.",spune Kara si ma imbratiseaza,iar eu o strang in brate. Le-am urat noapte buna celorlalti si au plecat si ei,lasandu-ne singuri. Am lasat reflectoarele,difuzoarele si laptop-ul unde erau si ne-am apucat sa strangem gunoaiele si ce a mai ramas din snack-uri.
Cand Ross s-a aplecat sa ia o sticla goala de bere,s-a tinut de burta si a respirat adanc cand s-a ridicat,ceea ce m-a facut sa ma uit ciudat la el si sa las stersul mesei din bucatarie si m-am dus la el.
"Hei,esti bine?",il intreb aproape soptind si imi pun mainile pe umerii lui,intorcandu-l cu fata la mine
"Da,n-am nimic.",mi- a aratat un zambet fals,dar ma uitam insistent la el
"Te simti bine,Ross?",intreb din nou,iar el ofteaza,aruncandu-mi faimoasa fata 'ma mai bati mult la cap?',pe care obisnuiesc sa i-o arat mamei cand imi zice sa-mi prind parul.
"Kim,daca mi-ar fi rau,ti-as spune.",mi-a pus mana pe obraz apoi s-a indreptat spre bucatarie ca sa arunce sticlele gasiteAm adormit in sfarsit si eram relaxata. Nu ma mai gandeam la ziua urmatoare si la ce avea sa se intample. M-am intors cu fata la geam si atipesc,pentru a ma trezi in urmatorul sfert de ora.
"Kim?",aud vocea lui Rydel prin deschizatura usii si ma prefac ca nu e in pragul usii. "Ii e rau lui Ross.",in urmatoare secunda m-am dat jos din pat si am dat cu capul in tocul usii,facand ameteala mai profunda. Ross statea in pat si incerca sa il convinga pe Riker ca se simte bine,dar pe mine nu ma pacalea. Era galben la fata,iar cand mi-am pus mana pe fruntea lui,frigea.
"Ross,trebuie sa o sunam pe mama sa o intrebam ce sa-ti facem.",il batea Riker la cap,dar Ross nu voia
"Nu poti sa o suni acum. E 3:27 dimineata. Viseaza la ora asta,cum ar trebui sa faceti si voi. Sunt bine. Acum lasati-ma sa dorm.",s-a intins in pat,dar pana sa puna capul pe perna,s-a dat jos din pat. "Dar inainte,am nevoie la baie.",a trecut pe langa mine,iar eu am suflat un oh,nu catre ceilalti,alergand spre baie. Chiar daca usa era blocata,puteam sa imi dau seama ca vomita.
"Ross,lasa-ma sa intru.",am strigat prin usa,iar el mi-a deschis. Mi-am pus mainile pe obrajii lui,apoi pe frunte si am luat un prosop pe care l-am udat cu apa rece si i-am dat cu el pe fata. Am mai stat asa doua minute si m-am dus cu el in camera. M-am asezat pe genunchi langa el si mi-am trecut mana prin parul lui,incercand sa-l linistesc putin.
"Stai cu mine in noaptea asta?",m-a intrebat cu ochii inchisi si cu mana lui pe a mea
"Da.",m-am intins langa el,iar Ross a coborat la nivelul meu,in asa fel incat sa poata sta cu capul pe pieptul meu. Mi-am pus mainile pe talia lui ca si cum l-as cuprinde intr-o imbratisare,iar cand a dat semne ca adormise,mi-am inchis ochii si am adormit in putin timp.Okay,nu stiu cat de ciudat a iesit capitolul asta,dar sper ca v-a placut. :)
CITEȘTI
Am I A Player?{Sequel}
FanfictionVara s-a incheiat,iar Kim si Ross sunt mai fericiti ca niciodata,dar urmeaza o perioada care le va pune la incercare increderea unul fata de celalalt si,mai important,sentimentele lor. Liceul pe care il urmeaza ea este plin de necunoscut si de noi t...