Capitolul 5

255 18 2
                                    

Jack Gilinsky's P.O.V

Stateam in banca si ma uitam urat la kim,care ma privea la fel. Proful de istorie i-a dat afara pe Nate,Sammy si Kara. La ora am ramas doar noi doi si Jack. Majoritatea orei am stat sa-l ascult pe profesor ce zice de Al Doilea Razboi Mondial.

''Vorbeste cu el. Trebuie sa rezolvati asta cumva.'',l-am auzit pe Jack soptindu-i lui Kim si mi-am intors capul spre ei

''Nu am de gand. E mai rau decat o fata. Zice totul!",i-a raspuns ea,trantind cartea de istorie la mijloc,ca sa vada si Jack

''Daca nu te mancau buzele,nu eram in situatia asta acum.'',ii zic din banca ,iar profu' s-a uitat la mine pentru o secunda si s-a intors sa scrie la tabla

''Nu e vina mea ca Sammy pune genul asta de provocari,iar tu esti atat de infometat sa saruti orice fata.'',mi-a reprosat si au inceput sa se auda 'ooo'-uri

Kim's P.O.V

Imi mananca zilele! Nu vreau sa mai dau ochii cu el,nu vreau sa-i mai aud vocea enervanta si nu vreau sa imi mai fie coleg la istorie. Inca ma simt oribil pentru ce s-a intamplat. Vreau sa dau timpul inapoi mai mult ca niciodata.

Domnul Matthews s-a uitat la mine ca si cum as fi zis cine stie ce injuratura,nu adevarul. Am tacut si mi-am indreptat privirea in caiet,rusinata ca profesorul m-a auzit.

''Domnisoara Smith'',mi s-a adresat domnul de istorie ''Scoala nu este un club de noapte. Trebuie sa ai o anumita limita.'',am tacut,comfuza. Ce legatura are?

''Dar nu a facut nimic.'',mi-a luat Jack Johnson apararea si m-am uitat surprinsa la el

''Da,asa e. Nu a facut nimic.'',a facut profesorul vativa pasi spre Gilinsky,dandu-i marker-ul pentru a continua el lectia. ''Dar a avut un limbaj neadecvat fata de colegul el.''. Imivenea sa mor cand a zis asta. Nu o sa-l tratez niciodata ca pe un coleg cu care ma inteleg. Cel mult ca pe un strain. Nu cred ca voi mai vorbi vreodata cu el.

''Am zis adevarul.'',am zis exasperata de ora de dirigentie. Nici macar nu e dirigintele meu. Am incercat sa raman calma pe cat posibil. Jack Johnson, cu care stau si in banca de altfel,mi-a dat cu piciorul lui in al meu,ca sa tac si sa aprob.

''Cere-ti scuze.''

''Poftim?"

''Spune-i scuze domnului Gilinsky.''. Am inghitit in sec si m-am apropiat de Jack pentru ca,dupa spusele lui Matthews,asa isi cere o persoana scuze de la un prieten. Am zis eu ca sunt prietena cu specimenul asta?

''Imi...Cer...Uhm...'',am inceput sa ma balbai,in timp ce Jack astepta scuzele sprijinit de tabla,ranjind la mine. ''Imi cer scuze.''

*****

''Si m-a pus sa-i cer scuze!",i-am povestit Karei,iesind in curtea liceului. ''Imi venea sa-i omor. Pe amandoi.''

''Pe amandoi adica si pe prof?",a intrebat ea uimita. Nu stiu ce o mai mira.

''Da' normal.''. Mai facem putini pasi si ajungem cum ar veni,fata in fata cu poarta,unde-l vad pe Riker vorbind cu portarul. ''Auzi?",mi-am indreptat privirea spre Kara. ''Ala nu-i Riker?",intreb,aratand spre blondin,care ne vazuse. Kara a alergat la el,luandu-l in brate.

''Nu-i asa ca ma lasi sa ti-o fur pe Kara?",ma intreaba el cu un zambet pervers,ceea ce m-a facut sa ma simt usurata. Nu simte nimic pentru mine. Am zambit la ei,vazand cat de bine se inteleg si cat de mult se iubesc.

''Dar mai avem ore...'',a zis Kara dezamagita

''Nu-i nimic. Urmatoarea ora avem desen si impartim ora. Ii zic profului ca nu te simti bine.'',am linistit-o si m-a imbratisat

*****

Am ajuns acasa cu Riker,care a zis ca e mai bine sa ne ia el de la scoala. Tot drumul am ras,dar dupa ce am lasat-o pe Kara in fata casei,doar muzica spargea linistea dintre noi. M-am indepartat de Riker foarte mult dupa ce a aflat de faza cu Jack si are destul curaj sa ii spuna lui Ross. Trebuie sa-i fac pe plac,dar nu pot. N-am sentimente pentru el in felul ala. Uneori cred ca e frate-miu.

Am intrat in casa si am mancat cina impreuna cu familia Lynch,urmand sa-mi fac proiectul la istorie,pe care domnul Matthews m-a pus sa-l fac,in schimbul unei note de 10 si de sters cu buretele ce am zis.

''La ce scrii?",ma intreaba Ross,venind langa mine pe pat

''Am de scris de Al Doilea Razboi Mondial. Il omor pe proful de istorie.'',zic razand. Am facut cu Ross cateva foi de informatii si am scos cateva poze,incercand sa ne imformam si noi pe cat posibil cu ceea ce s-a intamplat.

''Ti-e sete?",ma intreaba el,ridicandu-se de pe pat. Am dat din cap in semn ca da si Ross a coborat,Riker intrand in camera.

''Ati terminat?",a intrebat el,iar eu am aprobat din cap,nevrand sa vorbesc cu el. ''Cred ca ai vrea sa vorbesti cu mine,daca nu vrei ca Ross sa afle.''

''Santaj?",il intreb dezinteresata. S-a asezat in fata mea si deodata,m-am trezit cu el sarutandu-ma

''Riker?",il aud pe Ross si imi dau o palma imaginara peste fata,cu toate ca trebuia sa ma pocnesc de-adevaratelea. ''Ce faci?"

Am I A Player?{Sequel}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum