Kim's P.O.V
I-am cerut scuze lui Jack J in timpul orei de istorie,iar el le-a acceptat bucuros. Eu si Gilinsky nu am mai schimbat privirile pline de ura,pe care le aveam saptamana trecuta.
Imediat ce ora de istorie s-a terminat,mi-am luat geanta si am iesit cat mai repede din clasa,vrand sa ma intalnesc cu Kara,pentru a-mi petrece mult prea meritata pauza. M-am indreptat spre sala 7,unde avea franceza impreuna cu Sammy. Am asteptat pana au iesit si am mers de-a lungul holului pana la dulapurile noastre. Acolo,stand sprijinit de usa dulapului meu,l-am vazut pe Riker stand pe telefon. Auzind pasii nostri,si-a bagat telefonul in buzunar si a venit mai aproape spre noi. M-am uitat la Kara,crezand ca nu ii pica bine sa-l vada pe Riker asa din scurt,dar i-a zambit si l-a salutat,aceeasi miscare urmand-o si el. M-a tras langa fereastra,chiar daca am ezitat pentru un moment.
"Ce cauti aici?",il intreb,tragandu-l mai aproape de mine,pentru a nu fi nevoita sa ma rastesc la el,avand in vedere ca sunt destul de suparata pe el
"Am venit sa vorbim."
"Despre?"
"Despre Ross.",cum mi-a raspuns la intrebare,am decis sa fiu mai atenta. L-am luat de incheietura si l-am tras in josul scarilor,aruncandu-i o ultima privire Karei,inainte ca peretii sa ne scoata din ariile noastre vizuale. Am iesit afara si ne-am asezat pe o banca mai retrasa,pentru ca nimeni sa nu ne auda.
"Okay. Despre ce e vorba?",intreb curioasa si ma uit nelinistita la el
"Imi pare rau ca ti-am zapacit viata. Doar ca...a fost ciudat sa-ti ating mana si dupa sa ma prefac ca nu am simtit nimic."
"Nu-i nimic. Se mai intampla.",l-am linistit,apoi ne-am indreptat privirea spre Jack J si Nate,care au inceput sa se bata cu apa,udand-o pe Kara din greseala,apoi iscandu-se un razboi total de sticle cu apa aruncate in toate directiile. M-am ridicat in picioare si i-am intrebat ce fac,iar cand Johnson mi-a raspuns,am primit apa in fata de la Sammy. S-a bagat si Riker si am ajuns uzi din cap pana in picioare in mai putin de 5 minute. Stiind ca mi-ar parea rau ca nu l-am invitat si pe Ross,l-am sunat si l-am rugat sa vina cu cateva sticle cu apa si cu Rydel,Ell si Rocky pentru a petrece restul pauzei impreuna.
In scurt timp au ajuns si ei,iar Ross a venit direct spre mine,udandu-ma si trantindu-ma in iarba cand m-a luat in brate. Am ras amandoi si am ramas intinsi pe iarba,cu privirea atintita spre cer. Era o zi frumoasa si reusita din toate punctele de vedere. Rydel si Ell au recunoscut in sfarsit ca sunt impreuna,lucru pe care il stiam dinaintea baietilor,ceea ce l-a scos din minti pe Ross pentru ca,dupa spusele lui,'trebuie sa ii zic orice,mai ales ca suntem cei mai buni prieteni'. Partea cu cei mai buni prieteni m-a facut sa ma simt ciudat. Stiu ca asta i-am spus ca vreau sa fim,dar nu pot sa nu ma bandesc la el ca la cel mai bun prieten. Am fi putut fi prieteni cu beneficii,dar avem si noi demnitatea noastra. Stim ca daca incepem toata nebunia asta,cand unul dintre noi va gasi pe altcineva,va trebuii sa ne oprim si sigur ne vom simti prost.
Am inchis ochii pentru un moment si am inspirat adanc.
"Chiar vrei sa fim prieteni?",intreb cu ochii tot inchisi. Il simt cum se ridica pe coate ca sa se uite la mine,iar eu deschid ochii. Parul ud ii este lipit de frunte si picaturi de apa cad in iarba.
"Da. Adica asta mi-ai fost intotdeauna. Exceptand unele parti...",a ras si eu am rosit
"Eu nu mai vreau sa fim prieteni.",spun tare,poate sunand prea dur. Expresia fetei lui Ross s-a schimbat intr-una confuza,trista si poate putina furie era prezenta. M-am ridicat in fund si l-am privit in ochi. "Nu pot sa fiu din nou prietena ta cea mai buna dupa toate intamplate. Imi esti mereu alaturi,dar mereu mi-am dorit sa fim din nou ca la 13 ani,cand eram de nedespartit.",figura lui se mai domolise pentru ca incepea sa-si dea seama despre ce vorbesc. "Mereu ai avut grija mai multa de mine cand eram impreuna. Aveai grija sa nu fac lucruri pe care sa le regret. De cand nu mai suntem impreuna,toata viata mea a ajuns sa fie un regret.",l-am luat de mana si asteptam sa zica ceva.
"Vrei sa ne impacam?",a intrebat surprins si usor ezitand
"Da."
"Si daca o sa se intample exact aceleasi lucruri ca pana acum? Sa ne inselam unul pe altul doar ca sa vedem cum suferim amandoi si sa dam peste cap toata treaba cu trupa,viata ta de la scoala. Abia te intelegi cu Sammy,Jack,Nate,Gilinsky... Vrei sa o iei de la capat?",intreaba Ross furios.
"Dar tu? Daca nu ai fi iesit cu fana aceea foarte speciala pentru tine,nu am fi acum in postura asta in care sa ne certam. Daca ai fi fost fidel din prima,poate ca si acum eram ca vara trecuta. Daca macar in jumatate din timpul ala ai fost cu gandul la mine si nu la alta.",am inceput sa ridic si eu vocea si deodata,ceilalti nu se mai bateau cu apa. Chiar asa o scena am provocat?
"Dar te-ai gandit vreodata ca poate este numai vina ta ca am ajuns la asta?",Ross s-a ridicat de langa mine si am inceput sa-l privesc incordata,ridicandu-ma si ei. "Te-ai gandit vreodata ca plecarea ta din America a stricat totul? Incepand cu relatia noastra. De acolo totul a inceput sa cada. Totusi,prieteniile inca sunt acolo,solide. In afara de cea cu mine.",spunand asta,mi-a intors spatele si a plecat spre masina,salutandu-i pe baieti si Rydel,iar Rocky s-a uitat la mine,apoi la Ross si la sticla goala cu apa din mana lui. Cred ca era un moment stanjenitor pentru ei,dar asa era si pentru mine. M-am uitat dupa Ross sa vad cat de aproape e de mine.
"Da,m-am gandit!",am strigat dupa el si s-a intors cu fata la mine.
"E bine. Atunci stii de ce nu am vrut sa o iau de la capat."A venit in sfarsit vacanta. O sa postez si eu mai des. Cel putin sper. Am vesti noi. S-ar parea ca Rydel si Ell o sa fie parinti,dar nimic nu e sigur. Rocky si Riker i-au urat 'O zi a tatalui fericita',iar Ratliff a postat 'Surpriza!' la tweet-ul lui Rocky. Deocamdata nu e sigur daca e adevarat,pentru ca stiti ca baietilor le place sa glumeasca,dar eu sunt foarte fericita pentru Delly si Ell.
CITEȘTI
Am I A Player?{Sequel}
FanfictionVara s-a incheiat,iar Kim si Ross sunt mai fericiti ca niciodata,dar urmeaza o perioada care le va pune la incercare increderea unul fata de celalalt si,mai important,sentimentele lor. Liceul pe care il urmeaza ea este plin de necunoscut si de noi t...