Myšlienky a konce

504 73 22
                                    

Drahý Jamie,

je to už dlhá doba odkedy som ti písal. Počul som už o tebe toľko, no napriek tomu mi chýbajú naše spoločné rozhovory, pretože teraz je tá doba, kedy to potrebujem. A myslím, že aj mama. Veľmi jej chýbaš. Najmä keď je s priateľkami, pretože mnou sa tak chváliť nemôže! Veď vieš, ako to myslím. Je na teba veľmi hrdá. A aj ja. Som hrdý, že si mojim bratom.

Ale keďže ja píšem tebe, bude to o mne. Raz si mi povedal, neviem kedy to už bolo, ale myslím že to bolo s Bethany z V.B, že kto si počká, ten sa aj dočká. Vraj musím byť trpezlivý. A ja som bol. Vtedy s Bethany to nevyšlo a ja som bol na teba nahnevaný, že akého to stupídneho brata mám, no Erin je iná. Doslovne iná.

Na začiatku, keď mi začala písať, som mal veľké nádeje, že sa s ňou raz stretnem. Teraz sa jej môžem aj dotknúť. A ver či nie, že je to krásny pocit. Dotýkať sa jej. Je taká krásna. Jej pokožka hreje a jej pery sú sladšie, ako som si kedy myslel. Niekedy mám pocit, že by som sa na ňu dokázal hodiny dívať.

Listy si už nepíšeme, skôr si voláme. Vlastne si voláme stále a stále sa máme o čom rozprávať. Všetko je to také nové, tie pohľady a spôsob, akým ma chytá za ruku. Som pre ňu oporou a ona pre mňa tiež. A som rád, že to tak je, aj keď tie listy v schránke mi chýbajú. Ale všetky tie, ktoré mi poslala mám odložené.

Ako totálne zamilovaný blázon ti môžem samozrejme povedať, že chodenie s ňou je tá najlepšia vec v mojom živote. Mám pocit, akoby ten oheň medzi nami nikdy nemal uhasnúť. A aj keď viem, že všetko sa raz skončí, snažím sa, aby sa so mnou cítila čo najlepšie.

Raz sme šli spolu domov a ja som ju pozval do reštiky. Viem, že nemá klišé moc v láske, no ja som chcel, aby to bolo romantické. A ona súhlasila. Celé dni som bol ako na ihlách a mama mi dokonca požičala od kamarátky sako. Povedala: „To dievča s tebou robí divy, tak musíš vyzerať k svetu, aby si aj ty robil divy s ňou!“

Večer som sa pre ňu zastavil u nich doma. Mama (Boh v ženskej verzií) mi požičala auto. Viem, ani ja som tomu najprv neveril...

Erin vyzerala božsky. Vlastne už si ani nespomínam, čo mala na sebe, ale dobre viem, že bola krásna. Potom sme večerali a v ten večer som sa jej spýtal, či so mnou nechce chodiť. A ona zostala úplne zaskočená. Ja som bol v tej chvíli: Preboha, čo si si myslel. Príliš skoro, chlape. Príliš skoro! A prv než som stihol dokončiť moje myšlienkové pochody sa mi vrhla okolo krku a bozkávala ma.

A ja som sa rozhodol, že tento zážitok si vezmem do hrobu. Vlastne, keby sa na náhrobku neplatilo za slová, dal by som si to tam napísať celé! Aby ľudia vedeli aká bola moja najlepšia chvíľa života.

Ozvi sa niekedy Jamie. Podeľ sa so mnou aj ty o svoju najlepšiu chvíľu. Budem rád.

Travis

f i n

Toto bol príbeh, na ktorý som musela nabrať mnoho odvahy, aby som ho uverejnila. Bol úplne prvý a vďaka nemu (vám) som nabrala odvahu písať aj iné. A chcela by som poďakovať každému, kto kedy klikol na tú malú hviezdu na znak toho, že sa môj príbeh páčil. 

Rozhodla som sa to skončiť z mnohých dôvodov. 1) Erin a Travis sú konečne spolu... 2) Mám rozrobené iné veci, ktorým by som sa chcela venovať... 3) Som neuveriteľne nerozhodná a prelietavá, takže keby som ešte pokračovala, jeden z nich by mohol umrieť...

Takže ešte raz vám ďakujem za oporu a vaše názory :)

Dia xx

nečakaj veľaWhere stories live. Discover now