Iba obyčajné stretnutie

361 56 3
                                    

Drahý Travis,

som zmätená. Neviem, či s Nathanom chodím alebo nie. Nemal by sa chalan najprv dievčaťa spýtať, či s ním nechce chodiť? Teda tak to aspoň býva. I keď je to úplné klišé.

Moje prvé „rande“ patrilo Nathovi. Nerada však používam slovo rande, pretože mnoho ľudí si pod tým pojmom predstaví držanie za ruku a samé cukrovanie. Proste sme boli spolu vonku...a musím povedať, že mám totálne zmiešané pocity. Neviem, čo si o tom myslieť. Bolo to čosi ako naše prvé stretnutie.

Zo začiatku som bola poriadne nervózna, ale dá sa povedať, že ja som taká skoro vždy. Nič s tým nenarobím – i keď by sa dalo, ale ja som príliš lenivá, aby som sa o čosi pokúšala. I Cass už poriadne leziem na nervy s mojou neistotou, aj keď je to len pred písomkami. Ellen mi v tomto rozumie. To ja oproti nej vyzerám ako ten „kliďas“. Chcela by som vedieť, či i chalani vedia byť takí nervózni.

Tento krát však nemeškal. Najprv som si povedala, že ak bude meškať, tak sa naňho vykašlem a aby som bola úprimná, nevadilo by, keby neprišiel. On však prišiel – s úsmevom na tvári a s pozdravom na perách. Ako keby vedel, čo sa má stať a bol s tým spokojný.

Myslím, že teraz som ja bola tá, ktorá sa potrebovala rozhovoriť. Zdalo sa, že mi to nemá za zlé, no robil si zo mňa srandu. Verím, že som vyzerala naozaj zábavne – celá biela a na všetkom sa smejúca. To ja robím vždy, keď som z niekoho nervózna – stále sa smejem a niekedy proste nedokážem prestať.

Po čase to som si začala uvedomovať, že nemôžem o nič prísť. Začala som si hovoriť, že aj keď to bude ten najväčší trapas môjho života, aspoň z toho bude dobrá historka. Teraz viem, že z toho nič nebude, pretože to bolo úplné obyčajné. Neviem, či som čakala, že ma chytí za ruku alebo či to čakal skôr on odo mňa. A priznávam, že som čakala viac.

Čakala som, že sa budeme baviť i o iných veciach, ako len vtipkovať. Čakala som, že má v sebe viac a nie len humor. Čakala som, že i on sa ma bude pýtať na niečo. Vlastne to iba ja som udržovala konverzáciu. Kedykoľvek stála, tak som sa ho spýtala na jeho názory, záľuby a tak. Možno nebol až taký, akého som si ho priala.

Keď som však prišla domov, Ellen na to mala iný názor. Vravela, že to jej prvé rande bolo o dosť katastrofálnejšie. Odmietala mi povedať, čo sa také stalo, no muselo to byť naozaj zlé, keďže Ellen mi vždy všetko povie. Môže mi dôverovať a ja môžem dôverovať jej.

I Nathan mi napísal. Vraj si to poriadne užil. A tým ma úplne zmiatol. Viem, že to nebolo až také zlé, ako to vidím ja, ale aby si to niekto užil? A možno to napísal len zo slušnosti. To mi predtým nenapadlo. Možno sa snažil byť príjemný, ako ja predtým na Garreta.

Aspoň ma uistil, že len tak rýchlo na ďalšie rande nepôjdem. Zrazu sa mi páčilo byť single a uvedomila som si, že chodiť s niekým znamená mať záväzok. Ja by som potrebovala niekoho, kto by si so mnou pozrel nejaký dobrý film alebo seriál a čas od času ma zobral von. Niekoho, kto by ma poznal lepšie ako svoje topánky. Ja viem, že takí ľudia sa hľadajú ťažko, pretože je po nich veľký dopyt.

Chcela by som vedieť ako, drahý Travis, by malo vyzerať tvoje dievča. Akú by mala mať osobnosť a čo by mala stavať do popredia. Ako by Ťa vedelo potešiť ? A naopak, čím by Ťa dokázala rozhnevať ?

Chcem to vedieť, pretože chcem byť dobrou priateľkou. Nechcem, aby môj budúci priateľ prevracal oči pokaždé, keď spravím nejakú blbosť. A tých ja robím veľa. 

S láskou, Ja.

nečakaj veľaWhere stories live. Discover now