Zamilovaný - nezamilovaný

333 49 5
                                    

Ahoj Jamie!

Už i k nám dorazilo leto a konečne sú prázdniny. Viem, že na Floride máte teplo neustále, no nechaj ma tešiť sa z toho nášho. Počul som, že si sa rozišiel s Margot. Je mi to naozaj ľúto, pretože Margot bola skvelá. Mám rád dievčatá ako ona. Dievčatá, ktoré si neuvedomujú svoju krásu. Dúfam, že si ju nejako udobríš, pretože dievča ako ona sa hľadá ťažko.

Mama bola naozaj rada, keď si jej volal. Veď ako dlho už nepočula hlas svojho milovaného synáčika! Malo by ma uraziť, že ťa má radšej, no nedokázal som narušiť jej radosť a nadšenie. Už dlho som ju takú nevidel. Odkedy otec odišiel, neusmievala sa...

No k inému.

Spomínaš si na Erin, o ktorej som ti minule písal? Zobrala mi radosť z celých prázdnin. Veď teraz ju celé dva mesiace neuvidím. Je mi ľúto, že som si ju lepšie neuložil do pamäti. Jediné, čo si pamätám, sú jej pery. Jej krásne pery. Stavím sa, že sú sladké, že chutia ako med.

Rád by som ju spoznal osobne. Tak veľmi rád by som ju niekam pozval. Napríklad do divadla! Zobral by som ju na niečo francúzske. Francúzsko majú všetci radi, nie? V tom je ten problém...Keby sa jej môžem spýtať, čo má rada. Keby jej môžem ponúknuť svoje rameno hocikedy ho bude potrebovať.  Keby jej môžem v ťažkých chvíľach vyčariť úsmev. Keby môžem ochutnať jej pery...

Áno, viem čo by si mi na to povedal. Keby bolo keby...A ja viem, že zniem zamilovane, no ja neviem, či som zamilovaný! Vedel by som to, keby som sa jej mohol pozrieť do očí bez toho, aby som sa cítil previnilo. Bez toho tajomstva. Bez tajomstiev nás oboch.

Vlastne bez tých tajomstiev by som si ju nevšimol. Asi by som ju naďalej prehliadal. Je mi ľúto, že som si ju všimol až teraz.

Možno všetko to na niečo naozaj bolo.

Ale i tak by som ju rád spoznal osobne. Zrejme bude sklamaná, že som porušil sľub a vyhľadal som ju. Áno, to určite bude. A ja nechcem, aby si ma znenávidela, preto sa jej nemôžem ozvať. Asi je to pre teba náročné pochopiť. Ver mi, že aj i ja sám to niekedy nechápem. Občas si hovorím preboha, kašli na to a choď za ňou...a inokedy sa nenávidím za to, že som pátral.

Viem, že ty a Margot ste to nemali ľahké a viem, že predtým, než ste spolu mohli byť ste si toho preskákali. Preto je mi aj ľúto, že ste sa rozišli. Nebudem ťa šetriť, si chlap, no Margot bola skvelá. Dúfam, že si sa aspoň pokúsil napraviť váš vzťah. Dúfam, že sa opäť dáte dohromady a toto je len ďalšia bezvýznamná hádka.

Tak sa jej ospravedlň, nech už môžem ísť za svedka na svadbu.

Travis

Hola lejdís :) Travov list...

Tento týždeň zrejme napíšem viac častí, pretože ležím doma chorá. A keďže milujem venovania, tak táto časť patrí lady_glimmer

Tak mi napíšte, ako sa vám páči diel :) a ďakujem za vote. Každý jeden ma poteší :)

xx

btw: odporúčam pieseň i film...

nečakaj veľaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora