Hey Jamie !
Viem, že v poslednej dobe to medzi nami trochu škrípalo, no odkedy si preč, dosť som o tom uvažoval. Je mi ľúto, že som sa ti neospravedlnil ešte pred tvojím odchodom, no dúfam, že túto formu ospravedlnenia mi uznáš.
Chcel som ti napísať list a nie mail. Možno sa ti to bude zdať čudesné, no po tvojom odchode mi nezostal nikto, kto by mi radil a hlavne, kto by mi tak rozumel. Listy sa mi v poslednej dobe zdajú príťažlivým spôsob posielania správ a to len z jedného dôvodu. A áno, je to dievča.
Je to jedno neuveriteľné a pôvabné dievča, ktoré sa mi rozhodlo začať písať listy. A tie voňavé papiere mi chodia do schránky aj dva razy za mesiac. Neviem, či teraz vyzradím niečo z jej tajomstva, no listy sú plné pocitov a prianí. A už len tým, že vie nalepiť známku na obálku dokázala, že sa od ostatných dievčat zo školy líši.
Určite by sa ti páčila, viem to. Má podobné rozumové chody ako ty. Niekedy si jej slová musím prečítať viac krát, aby som ju pochopil, ale vždy to stojí za to. Aby si však vedel, si jediný, kto o jej listoch vie. Mám obavy, čo by robili ostatní, keby sa o nich dozvedeli. Nechcem, aby sa cítila zle.
Ona však nevie, čo viem ja. Je mi ľúto, že som bol až príliš zvedavý a možno som i zašiel priďaleko, no ako ma poznáš, nedalo mi to. Jej listy som si čítal znova a znova. V škole som si viac začal všímať dievčatá a zameral som sa na štyri z nich. No vôbec som na to nemusel ísť takto – ako úplný idiot. Celý ten čas poznám jej kamarátku Ellen. Nie osobne, ale z videnia, no to mi úplne stačilo.
Teraz k tej časti, keď som sa asi dostal priďaleko: pozrel som si celý jej profil na internete od hora dolu. Nič. Už som si myslel, že to vzdám a pritrafila sa fotka od jedného nenápadného dievčaťa. A teraz k časti číslo 2, kde som sa správal ako úchyl: prehľadal som i jej profil. Vlastne len kvôli tomu som si konečne uvedomil, že kecy o tom, ako veľmi je internet nebezpečný a aký všelijaký ľudia tam striehnu – sú pravdivé. Teraz som bol tým maniakom ja. No bolo to nutné, uznaj!
Erin je druháčka. Každý deň ju vidím na obede. Každý posratý deň. A ani jeden jediný krát som si neuvedomil, aká fascinujúca osoba to je. A teraz som jej zrejme zlomil srdce. Nechcela, aby som poznal jej identitu. Vylievala si u mňa srdce a ja som ju, ako ten najväčší pako, sklamal. Už ma to trápilo príliš dlho na to, aby som to v sebe držal.
Takže, drahá Erin, je mi ľuto, no ja viem, že si to ty. A bol by som ťa rád zobral do kina či na večeru. Na koncert či do divadla. Neviem či máš rada rock a či klasiku. No rádby som sa s tebou o tom porozprával. Rád by som sa ti pozrel do očí. I keď ty o to možno nestojíš.
Och Jamie. Drahý Jamie. Poraď! Čo mám robiť? Mám sa jej ozvať? Alebo mám naďalej prijímať anonymné listy plné vyznaní a cítiť sa zle? Ty si správny muž, dúfam, že mi i správne poradíš.
Travis.
Btw.: mama ťa pozdravuje.
Tak? Rada by som si prečítala i vaše názory? Prekvapila som vás aspoň trošičičku? Ja som vďačná za každý koment, ktorý mi napíšete :)
YOU ARE READING
nečakaj veľa
Short StoryKaždý niekedy potrebuje psychickú oporu. Niektorý ju majú vo svojej rodine, iný v priateľoch. A niekto píše listy. • • • • Som ponížená, pretože som ti dôverovala. Vkladala som do teba veľké nádeje. Nádeje, že sa s mojimi citmi, myšlienkami a...