Sklamaná, ponížená, rozzúrená

270 56 4
                                    

Drahý Travis,

som sklamaná, ponížená a rozzúrená. Už dlho som v sebe neprechovávala takéto pocity. Ale aspoň už nemám ten blbý pocit, ktorý vo mne prebýval predtým, že niečo neviem.

Som sklamaná, pretože som vo štvrtok  šla k Ellen. Potom, čo sa mi vyhýbala oblúkom som to vzala do vlastných rúk a chcela som sa s ňou porozprávať. Ona tajomstvá nikdy nevedela udržať dlho. A ani teraz nevie. Ak niekomu budeš chcieť nabudúce dôverovať, poriadne sa zamysli a rozhodne si nevyber Ellen.

Som ponížená, pretože som ti dôverovala. Vkladala som do teba veľké nádeje. Nádeje, že sa s mojimi citmi, myšlienkami a spomienkami nebudeš zahrávať. Stačilo by mi, keby si ich len vstrebal a porozumel im. To všetko by mi stačilo ku šťastiu. Porozumenie.

A teraz, keď ťa niekde uvidím, budem vedieť, že ma máš celú prečítanú. Ty si vo mne vzbudil strach z opovrhovania. Pretože ja sa bojím – veľmi sa bojím, že po tom všetkom už pre teba nebudem len obyčajné dievča. A to ja chcem byť. Nechcem byť nejako špeciálna, chcem len, aby si ma nepoznal.

Všetko, čo som od teba žiadala, bolo nehľadať ma. Najprv som neverila, že ťa moje listy vôbec nejako zaujmú, no teraz ľutujem, že som vôbec niečo také urobila. Ľutujem, že som ti poslala ten posratý list a tým to všetko spustila. Ako domino.

som nazúrená, pretože stále nemám tú odvahu vyhodiť svoje prvé kvety od chalana. Stále sú na tom stolíku a pripomínajú mi teba. Neviem, čo teraz odo mňa čakáš. Či si čakal, že sa budeme priateliť, nenávidieť či milovať. Neviem, či si čakal, že ti skočím do náručia a budem ťa zasypávať bozkami. Naozaj netuším, čo si si myslel.

Povedz mi, Travis, čo mám teraz urobiť, keď ťa uvidím prechádzať sa chodbami univerzity. Ako sa mám na teba pozerať? Mám sa snáď pred tebou ukrývať? Vyhýbať sa ti, tak ako predtým Ellen mne?

Prečítala som toľko kníh, Travis. No ani jedna mi nedokáže v tejto situácií pomôcť. Nie som ako ostatné hlavné hrdinky. Nedokážem vystrieť plecia a zaťať zuby. Som zbabelec, Travis. Úplný zbabelec. A naraz vo mne lomcujú rôzne pocity.

Na jednej strane ťa už nikdy nechcem vidieť, pretože si ma podviedol zatiaľ čo ja som sa ti so všetkým zverovala. Na druhej strane ťa túžim spoznať. Počuť tvoj hlas a rozprávať sa s tebou. Spýtať sa otázky, na ktoré si mi predtým nedokázal odpovedať.

Zatiaľ si však myslím, že by nebolo dobré stretávať sa.

Erin.

nečakaj veľaWhere stories live. Discover now