Gözlerimi bir kabusla açtım ter içinde yerimden fırladım rüyamda 10 zombi uyurken üstüme atlıyorduki uyandım yüzümü yıkadım saat daha gece üçtü camdan baktımğımda hiç birşey gözükmüyordu.salona doğru yöneldim.
Nuriyide uyku tutmamıştıki oda salondaydı. Yanına oturdum niye uyumadığını sordum.Nuri;
"Annemin hali hiç gözümün önünden gitmiyor"
Dedi.
Biraz sohbetin ardından Nuride bende oturduğumuz yerde uyuya kalmıştık.
Sabah taner kaldırdı her tarafım turulmuştu bir iki hareket yaptıktan sonra yüzümü yıkayıp sofraya oturduk. Bir kaç bir şey yedikten sonra transportere hazırladık ve silah bulmak için şehre doğru yola
Çıktık.Şöför koltuğuna ben oturdum 1 km sonra yolda bizim tarafa doğru gelen bir kişiyi gördük sağlıklıya benziyordu.yanına yanaştım. adını ve nereye gittiğini
Sordum isminin"Ben kenan burda dayımın yazlığı vardı evlerinde olmadığı için buraya doğru gelmeye karar ama araba arza yapınca yürüyerek devam etmek zorunda kaldım"
Kenan uzun boylu kalıplı 20 li yaşlarda uzun saçlı biriydi.
Bende bize katıldedim. Planımı anlattım dönüşte dayınıda alıp bizim eve geçeriz dedim.
Kabul etti ve yola çıktık kenana bildiğin bir silahçı varmı diye sordum ben bir kere Kartaldan kuru sıkı bir silah aldım dedi. İlk önce maltepeye giddik silahçının olduğu avm nin olduğu caddeye girdik caddede 10 a yakın zombi vardı tanerin 6 tane oku vardı Kenana demir soplardan birini verdim ve daha önce zombi öldürdünnü diye sordum oda 1 tanesine vurdum ama ölmedi. Sadece yere düşürebidim dedi.
Aslında bizde çok tecrübeli sayılmazdık sadece kafalarından acı çektirmemek için vuruyordu acaba başka türlü Ölüyorlarmıydı bilmiyorum . Ama kafalarından öldürelim garanti olsun dedim.Arabadan indik 3 zombi üstümüze doğru gelmeye başladı ben ve Nuri
Baltayla Tanerde okuyla indirdi taner attığı oku almak için zombinin yanına gider ken arbanın arkasından bir zombi tanerin üstüne doğru ilerledi. Kenan kaşarak zombinin kafasına vurdu zombi yere düştü Nuride koşarak baltayı kafasına geçirdi. Koşarak vakit kaybetmeden Avmenin içine girdik içerde zombi kaynıyorduhemen geri çıkıp arabaya atladığımız gibi kaçtık. kartala ilerledik 15 dakika sonra Kenanın dediği yere gelmiştik . Bir ev benziyor ama kapısı felen çok sağlam duruyordu kenan kapıyo doğru ilerledi ve kapıya vurdukapıyı açan olmadı kapıyı nasıl açalım diye düşünürken camı gördüm açıktı arabayı hemen camın altına yanaştırdım ilk önce ben daha sonra sırasıyla kenan, Nuri ve Taner içeri atladı. Oda yazzaneydi heralde hiç silah yoktu masa sandalye ve iki koltuk vardı kapıyı açtım kafamı uzalttım içeri doğru baktım kimse gözükmüyordu bir iki adım attım daha sonra kafamda bir silah hissettim.Gelen ses"Siz kimsiniz burda ne işiniz var"
Ben o anki korkuyla bir şey diyemedim taner lafa girdi
"Dur sakin ol kimseye zarar vermek istemiyoruz"
dedi Adam
"O zaman burda ne işiniz var"
Taner
"Sadece zombilerden korunmak için silah alacaktık"
Adam
"Olmaz ben ne yapacağım ozaman hemen burdan gidin.
Bu sefer ben lafa atladım ve
"Burda tek başına ne kadar dayanabilirsin bize katıl şilede bir evde kalıyoruz ora buraya göre çok daha sakin ve güvenli Burda sonsuza kadar kalamazdsın erzağın bitince ne yapacaksın"
dedim. Adam bir an için tereddüt etti ama yapacak başka birşeyi olmadığı için kabul etti. dükkan iki katlıydı ne kadar silah cephane varsa hepsini aldık.
Adam Kaçak makineli silahlarda satıyomuş onlarda depodaydı onlarıda aldıktan. sonra hepsi arabanın arkasına doldurduk ama silahçı ile kenana oturacak yer kalmamıştı.Silahçıya arabasının olup olmadığını sordum ama malesef yoktu sokaktaki arabalara baktım en kolay çalıştırılacak araba sokağın başında duran beyaz Şahindi.
Taner ve Nuriye Minübüse binmelerini söyledim ben Kenan ve Silahçı tofaşın yanına gittik camı kırdım kapıları açtık. Direksiyonun alt kapağını kırdım kontağın kablasunu söktüm ve dörtlünün düğmasini taktım Arabayı çalıştırdım direksyon kilidini kenanla birlikte asılarak kırdık.
Bizim yola çıkmamızın ardından Tanerde peşimize takıldı yolda anca silahçıyla tanışabilmiştik. İsmi Bilaldi 40 yaşlarında 1.75 boylarında çok kalıplı biriydi. Ailesinin olup oladığını sordum ama hiç evlenmemiş Annesini ve Babasını 5 yıl kadar önce kaybetmişti.
Şehirden biraz uzaklaştıktan sonra Arabayla yolda kalmış. ikisi Erkek 5 kişiyi gördük ve Yanına yanaştım ve Tanerde Hemen arkama yanaşmıştı.Arabalarının mazotu bitmişti.
Nereye gittiklerini sordum Onlarda şehir dışına çıkacaklarını buradan nüfusun az olduğu için daha güvenli olabileceğini söylediler. Bende bize katılabileceklerini söyledim başka çareleri olmadığı için kabul ettiler.
binübüse 4 bizim arabaya 6 kişi bindik ve yazlığa döndük.Yazlığa döndüğümüzde hepimiz bir birimizle tanıştık hepsi üniversiteden arkadaştı. iki kız İkizdi birbirlerine fazla benzemiyorlardı ve isimleri Handan ve Şeyma ikiside 1.65 boylarında esmerdi. Aileleri şehir dışındaydı. Diğer kızın ismide Buseydi 1.70 boylarında sarışın çok güzel bir kızdı.Aileside zombiye dönüştüğü için Arkadaşlarının yanına gittiğini söyledi.
Çocuklar ise 24 yaşında ikiside Uzun boylu Üniversite son sınıf öğrencisiydi Makine mühendisliği okuyorlardı. Aileleri şehir dışındaydı. İsimleri Caner ve Burak tı.
Saat 12:00 idi arabadaki silahları eve taşıdık ve Kenanın dayısını almak için yola çıktık Nuriye ve Bilal abiye evde kalmalarını söyledik be minibüse binip yola koyulduk.
Yazlığın önüne gittik kaplar hiç açılmamış gibiydi ama yinede bahçe kapısını geçtik ve içeri geçtik kenan kapıya vurdu ama hiç ses yoktu zaten kapılda hiç açılmamış gibiydi.bir 2 3 dakka beklememizin ardında geri eve döndük.
Kızlar yiyecek bir şeyler hazırlamışlardı biz gider gitmez sofraya oturduk. yemeği yememizin ardından kimin nerde kalacağına karar verdik. Ev 4+1 di Ben Taner ve Nuri 1 odada Kenan ,Bilal abi,Caner ve Burak bir odada sevgi ve hale bir odada Handan, Şeyma ve buse başka bir odada kalacaktı ben biraz dinlenmek için odama gittim ve yatağıma uzandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Hayat (ZOMBİ)
ParanormalGözümü açtığımda dışarıdan anlamını veremediğim tuhaf ve bir o kadar rahatsız edici sesler geliyordu. Yatağımdan kalktım cama doğru ilerledim. İnsanlar koşuşturuyordu arkadan gelen kişide bir tuhaflık vardı. Banyoya doğru yöneldim babam yerde yatıyo...