30 dakika sonra Nuri odaya girdi ve
"İsmail evdeki yatak sayı yetmiyor çekyatları kızların odasına taşıdık ama kenanların odasında yatak yok.Sevgiye sorduk yandaki dairenin anahtarını buldu ordan getirelim diyoruz geliyomusun?"
Dedi bende
"Tamam hava kararmadan getirelim.Erkekler gitsek yeter zaten 7 kişiyiz hadi gidelim"
Salona indim herkez salondaydı ne olur ne olmaz iki silahı iki baltıyı aldık ve evden çıktık silahları bilal abi ve kenan aldı bende nuriyle baltaları aldık ve evden çıktık.
Dışarı sakin gözüküyordu yandaki eve bizim bahçeden giriş vardı hiç risk almadan ordan girdik evin kapısına gelince 3 kez kapıyı çaldım açan olmadı yaklaşık 1 dakika geçtikten sonra anahtarla kapıyı açtık.
İçerden hiç ses gelmiyordu koltuklara baktığımda üstünde örtü vardı demekki uzun zamandır kullanılmıyordu. bu evde iki katlıydı ve hemen hemen planı aynıydı hepimiz üst kata çıktık odaları kontrol ettik 4 tane yatak vardı ama biri çift kişilikti onu bırakıp diğerlerini aldık ve aşağı indirdik.
Evin temiz olduğundan emindik. ayrıldık ve evde işemize yarayabilecek bir şeyler baktık. Uzun zamandır kullanılmadığı için gıda ürünü bulamadık. Sadece bir ilk yardım çantası radyo el feneri 2 adet asma kilit gibi aletler bulduk. Yatakları aldık ve eve döndük. yataklarıda yerleştirdikten sonra hepimiz salondaydık bilal abi hariç kimse silah kullanmayı bilmiyordu.
Taner lafa girdi ve silah kullanmayı öğrenmemiz gerek dedi aslında bize daha fazlası lazım artık hayatta kalma mücadelesi veriyorduk. Lafa girdim ve bilal abiye askere gittinmi diye sordum oda evet diye cevap verdi lafa yeniden ben girdim ve bundan sonra sen bizim komutanımızsın bize,her türlü eğitimi vericeksin bahçe yeterince geniş istediğimizi yapabiliriz.
İlk önce kapıyı daha güvenli bir hale getirelim duvarlar yeterince yüksek bir zombinin geçe bileceğini sanmıyorum bu günden itibaren başlıyoruz kız erkek farketmez aynı eğitimi alıcaz .
İlk öncelikle demir takviyesi yaparak kapıyı sağlamlaştıralım bulursak duvarlara sivri korkuluk
Koyalım dedim ve ardından bahçeye çıktık. Bahçeyi komple dolaştım duvarlar yeterince yüksekti.İnsan Niye yazlığını duvarlarını yüksek yapar anlamadım ama bu bizim işimize yaradı.yüksekliği nerdeyse bir insan uzunluğundaydı.
Kapıya baktığımda demirleri sağlamdı kapı iki parça içeri doğru açılıyordu. Kilidi sağlamlaştırırsak sorun çıkmaz diye düşündüm yere bir delik açılmış ve bir demir çubukla duruyordu. Arabada dükkandan aldığım bir adet zincir vardı 10 tane halka vardı jenaratör kaynak makinesini çalıştırırmı diye düşünürken caner yanıma geldi bende ona sordum oda makinelere bir bakalım dedi.
Bende minibüste diye minibüse doğru ilerledim caner makinelerin üstündeki kağıtlara felan baktı ve
"tam gücüyle çalıştırmayabilir ama kaynak yapmamıza yeter"
dedi.fazla ses çıkmasın diye jenaratörü arabadan çıkarmadan arabayı kapının yanına yanaştırdım.zincirin halkalarını bir birinden ayırmaya çalıştım 15 dakikanın ardından hepsini ayırdım halkaların hepsini ikişer karşılıklı olarak kaynattık.
İki tane asma kilidi taktık diğerlerinide ileride dolduruz dedim ve topladım arabanın içinide tamamen boşalttım sıra arabayı sağlamlaştırmaktaydı. minübüsü tamamen bir savaş minübüsüne çevirmeye karar verdim. İlk önce sağlamlaştırmak için demirler lazımdı sevgiye sordum oda alt katta depoda olabilir dedi.
Ben caner ve sevgi depoya girdik eski çek-yat demirleri ve sacdan bir tezgah görebildim ilk önce çek-yatın demirlerini bahçeye çıkardık ve yetmeyeceğini anlayınca tofaşı gözden çıkardım. Yetmediği yerde ondan kullanacakıtım koltuk demirlerini iyicene parçalıdım takım sandığından demir testeresini aldım. çekyattan boyuna göre demirler kestik.
Arabanın içinde tabanından tavanına demirleri kaynattım tavanda insan çıkabilecek kadar delik açtım Ordan hem ateş edebilir aynı zamanda acil çıkış olarak kullanabilirdik yanlarada yine silahla ateş edebilecek şekide delikler açtık ama buraya sac kestik sürgülü yaptım ve kilit sistemi kullandım arabanın etrafına şahinden söktüğümüz ve kestiğimiz demirleri arabanın etrafına kaynattım arabada hiç bir şekilde cam bırakmadım ön camını çıkarıp şahinin kaputunu kaynattık önümüzü görebilecek şekilde delikler açtık ve yanımdaki kişi silah kullana bilecek şekilde sürgülü bir şekilde delik açıp sürgülü kapanabilir koyduk.
Bilal abi eğitim için herşeyi hazırlamıştı. Saat altıya yaklaşıyordu. Isınma hareketleri ile başladık silah kullanmayı öğrenmeye geçtik .Ses çıkmaması için ateş etmedik ama en azından nasıl naşan alındığını öğrendik saat sekize yaklaşıyordu.
Hava iyice kararmıştı hepimiz içeri geçtik ve salona geçtik ve masada toplandık bundan sonra artık bir çizelge yapıp o şekilde hareket etme fikrini ortaya sürdüm ve kabul ettiler.
Herkez saat 06:00 kalkıcak hergün iki kişi kahvaltı hazırlıycak herkez 6:30 kahvaltıya oturacak ve 7:0 antrenman başlıycaz 11:00antreman bitcek ve grubun bir kısmı şehre inip hem ihtiyaçları hemde kurtarabileceği kadar insan kurtarıcaz şehre inen erzağını yanında götürecek evde kalanlar 13:00 yemek ihtiyacını giderecek herkez 18:00 da evde olup yemek ihtiyacını giderecek 20:00 kadar antrenmanın ardından 21:00 herkez uyuyacak hergün 4 kişi ikişer olararak dört buçuk saat nöbet tutacak nöbet guruplarını ayırdık.
Kenan Bilal Abi Sevgi Hale 1.grup
Caner Burak Handan ve Şeyma 2. grup
Taner Nuri Buse ve bende 3. gruptuk
Nöbeti hangi grup tutarsa ondan sonraki grupta yemeği hazırlasın
Evdekilere eksik varmı diye sordum . Erzağımızın azaldığını söylediler masadakiler yavaş yavaş kalmaya başladı Nuri Taner ve ben kenan ve bilal abi kaldı. Devlet yönetimi bu soruna bi çözümü konusunda tartıştık saat 9 a yaklaşıyordu. Elime radyoyu aldım ve kanalları dolaştım ama yayın yoktu.
Kenan ve sevgi Nöbete çıkmak için hazırlandı. Bizde odamıza gittik. 2 gün içinde hayatımdaki herşeyi kaybetmiştim. acaba ablam ve abimin durumu nasıldı. İstanbul dışında nüfus az olcağını düşündüğümüzde buraya göre çok daha rahat güvenlik altına alınabilirdi.Bunları düşünerek birazda olsa içimi rahatlattım ama babamın o hali gözümün önünden hiç gitmiyordu yatağıma uzandım.
Virüsün nasıl yayıldıını düşünürken uyuya kalmışım gece 3 gibi bir kabusla gözümü açtım terden su gibi olmuştum üstümü değiştirdim yatağa tekrar girdim yarım saate tekrar uyuya kalmışım saat 6 ya çeyrek vardıki Nuri kadırdı. hazırlandım ve sofraya geçtik kahvaltı hazırdı.
Yemeği yerken bu gün nereye gideceğimiz hakkında plan yaptık.
ilk önce erzak ihtiyacımızı giderip duvar için demir bulacaktık ve kurtara bildiğmiz kadar insan dedim ve antrenman için bahçeye çıktık saat 11:00 yaklaşıyordu. Şehre sadece erkekler inecek kızlar evde kalacaktı herkez kendine bir silah aldı.
Arabaların yanına gittik Ben Taner Nuri Kenan Clio ya Caner Burak ve Bilal abi minibüse bindiler ve yola çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Hayat (ZOMBİ)
ParanormalGözümü açtığımda dışarıdan anlamını veremediğim tuhaf ve bir o kadar rahatsız edici sesler geliyordu. Yatağımdan kalktım cama doğru ilerledim. İnsanlar koşuşturuyordu arkadan gelen kişide bir tuhaflık vardı. Banyoya doğru yöneldim babam yerde yatıyo...