Yolda biz önde minibüs arkamızda ilerledik. Yollar şehre inene kadar sakindi ama şehrin girişine geldiğimiz anda sayının arttığını anlamıştık. Bunun sebebi hem aç kalanlar binadan çıkıyor hem de ısırarak diğerlerine de virüsü bulaştırıyordu. Yolda ilerlerken Taner’de radyo ile uğraşıyordu ki bir kanaldan ses geldi ses hafif cızırtılıydı ama anlaşılıyordu. Arabada bir anda sessizlik oluştu ve radyoya kitlendiler gelen ses;
" Sonra her kez başının çaresine baksın virüs bulaştıktan sonra kurtuluşu imkansız kaçıranlar için tekrar ediyorum kınalı ada vürüse yakalandı bende kanalda mahsur kaldım. Vürüsten bütün ülkeler etkilenmiş kurtuluş için dua etmekten başka yapa bilecek fazla bir şey yok. "
Ve yayın ilk başladığı yere tekrar. Döndü. Arabanın içinde birbirimize bakarken benimde aklıma kuzenlerim geldi ve ister istemez gözlerimden yaş geldi.
Taner ileride olanlara bakıp bizimde bakmamız için seslendi gördüklerim karşısında adeta kanım dondu. İki kişi zombiler tarafından parçalara ayrılmaya başlanmıştı. Olanlara bakamıyordum.
Arabada birbirimize bakarken arkadan minibüsün selektör yaptığını gördüm ve yola devam ettik. Şehre girdikçe zombi sayısın çok fazla arttığını fark ettik ilk işimiz erzak bulmak olacaktı fakat gördüğümüz bütün marketler yağmalanmış durumdaydı.
Artık içlerine girip tek tek ne var ne yok toplayacaktık başka çaremiz yoktu bir tane marketin önünde durdum ve hemen arkamda minibüste durdu.
Biz girdikten sonra Minibüsü marketin kapısına sürgülü kapı gelecek şekilde durmasını söyledim böylece içeri hiç kimse giremeyecekti içeride aynanın yansımasından bir tane zombi gördüm sesleri duymuş olacak ki bize doğru gelmeye başladı.
Taner elindeki silahı bana verip sırtındaki okla ses çıkarmadan zombinin işini bitirdi. Nuri herkese dikkatli olmasını söyledi ve Taner’de her kez ikişerli gitsin böylece bir birinizin arkasını korursunuz dedi.
Caner ve Burak ayrı Kenan’la ve Ben ayrı Taner’ de Nuri’yle ayrı bir tarafa gitti Bilal abide minibüsün yanında durup bir aksilik olursa bize haber verecekti.
Ses yoktu ama her adımımı dikkatli atıyordum yerde duran sepeti aldım ve yiyecek her ne olursa atmaya başladım yan reyona geçerken gördüklerim karşısında dehşete düştüm.
Yerler kan içindeydi bir adım daha attığımda kusmamak için kendimi zor tuttum yerde tahminimce bir insanın iç organları duruyordu. Biraz ilerde içi azına kadar dolu bir araba gördüm sanırım adam ölmeden doldurmuştu. Ben olaylara dayanamayınca Kenan ben alırım dedi.
Elimizdeki sepeti doldurduktan sonra çıkışa ilerledik biz çıkışa yaklaşırken Taner ve Nuri’de Geliyordu. Kısa bir zaman sonra Caner ve Burak’ta bir arabayla geldi. Erzakları minibüse yerleştirdikten sonra dışarda bize doğru gelen 20 ye yakın zombi vardı.
Silahlarımızı kullanırsak sesten dolayı daha fazla zombi gelebilirdi ama gelene kadar kaça bilir miydik? Lafa girdim ve
“Silahlarımızı kullanmaktan başka çaremiz yok Kenan’a Caner’e ve Burak’a minibüse binsin ilerde temiz Bir yerde bizi beklesin bizde minibüs çıktıktan sonra buradan çıkmamıza engel olacak Zombi’lerin işini bitirip çıkalım”
Hepsi beni onayladı ve Minibüse bindiler Minibüs çıktıktan sonra ateşe başladık ve arabaya doğru ilerledik bende ateşi bırakıp koşarak arabaya binip çalıştırdım.
Hepsi arabaya bindikten sonra hızla oradan uzaklaştık Bizim geldiğimizi gören Kenan’da Harekete geçti. Benim öne geçmeme izin verdi arabadakilere nereye gidiyoruz diye sordum.
Taner uzun süre orda duramayız acaba askeri bölge yada karakollara baksak mı? Belki de bu tip yerler güvenlik altına alınmıştır.
Allında Taner haklıydı elektrik yok. Mazotu ne kadar daha bulabileceğimiz belli değil. Erzak eninde sonunda bitecek bizde böyle bir yer varsa en azından bir işin ucandan tutabilirdik.
Başı büyükteki askeriyeye doğru yola koyulduk. Askeriyeye geldiğimizde uzaktan bile gördüğüm görüntü beni çok korkuttu. Asker kıyafetleri olan bir sürü zombi gördüm.
Taner “Yapacak bir şey yok eve döneceğiz en azından orayı daha güvenli bir hale getirelim. Duvarlar için demir korkuluk Birde götürmek için kamyon bulalım” dedi
Nuri “o zaman şileye doğru yola çıkalım ilk bir kamyon daha sonra demirci bulalım “ dedi
Bende onaylayarak yola devam ettim yol 10 dakika gittikten sonra yolda kaza yapmış bir kamyon gördüm. Anahtarı üstünde olabilir diye yanında durdum. Hemen ardından da Kenan’da minibüsü durdurdu. Kamyonun kontağına baktım anahtar üstündeydi.
Ben ”İçinizde kamyon kullana bilecek biri var mı?” dedim
Ses çıkmadı İnşallah kullanabilirim diye dua ederek arabayı çalıştırdım. Yanıma Bilal Abi oturdu. Yola çıktık ve ben en arkadan takip ederek gidiyordum ki Taner’in durduğunu gördüm bende hemen arkasından bende durdum.
Taner’in durduğu yerin büyük demirci dükkanı olduğunu gördüm ama kapısı kitliydi. Kapıya birkaç kez vurdum ama ses yoktu. Ne yapabiliriz diye düşünürken Taner Nuri ve Kenan dükkanın etrafını dolaştı geldi. Arkada Büyük sürgülü kapı var ama orada zincirle ve asma kilitle bağlı olduğunu söyledi.
Caner lafa girdi ve “karşıda hırdavatçı dükkanı var oradan demir makası bulabilirsek arkadaki kapıyı açabiliriz.” Dedi bende onaylayarak Ben Taner ve Nuri gidip bakalım siz burada kalın dedim.
Hırdavatçı dükkanın önüne geldiğimizde kapını açık olduğunu ama içerde 3 – 4 zombi galiba birini yiyordu yapacak bir şey yoktu Taner’e hepsini okla hallede bilir misin? Diye sordum oda sanırım yapabilirim Kaybedecek bir şeyimiz yok dedi ve Okla ikisini halletti ama birini ıskala dı bir ok daha çıkartırken diğer zombi iyice yaklaştı silahın tersiyle kafasına bir tane vurdum ve yere düştü Taner’de okla işini bitirdi.
İçeri dikkatle girdik temize benziyordu takım sandıklarından birini aldım ve işimize yarayabilecek bazı takımları da aldım Taner’de elinde demir makasıyla geldi. Hemen demirci dükkanın önüne geri döndük etrafta 5 yakın zombi cesedi gördüm.
Kenan “Arabanın bagajındaki baltalarla hallettik” dedi.
Ben Taner’e “Siz kapıyı açmaya çalışın bende kamyonu getiriyim” dedim ve kamyona bindim kamyon çok ses çıkardığından dolayı fazla oyalanmadan kamyonu kapını oraya götürdüm bu sırada kapı açılmıştı. Kamyonu geri geri dükkanın içine soktum.
Herkes elbirliğiyle demirleri kamyona yükledi. Bilal Abi yanıma oturdu ve ön sokağa geri döndüm herkes arabaya bindikten sonra şileye doğru yola çıktık. Evin 2 km yakınlarında bile zombileri görmeye başladık artık işimiz iyicene zorlaşıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Hayat (ZOMBİ)
ParanormalGözümü açtığımda dışarıdan anlamını veremediğim tuhaf ve bir o kadar rahatsız edici sesler geliyordu. Yatağımdan kalktım cama doğru ilerledim. İnsanlar koşuşturuyordu arkadan gelen kişide bir tuhaflık vardı. Banyoya doğru yöneldim babam yerde yatıyo...