Bölüm 1

1.2K 45 4
                                    

Gözümü açtığımda dışarıdan anlamını veremediğim tuhaf ve bir o kadar rahatsız edici sesler geliyordu. Yatağımdan kalktım cama doğru ilerledim. İnsanlar koşuşturuyordu arkadan gelen kişide bir tuhaflık vardı. Banyoya doğru yöneldim babam yerde yatıyordu yanına koştum BABA! diye bağırdım koşarak telefona doğru yöneldim  112 yi  tuşladım o sırada Babam bana  saldrdı telefonu elimden attığım gibi kaçtım ve kapıyı üstüne kitledim olan biteni öğrenmek için televizyonu açtım spiker insanlara tuhaf bir virüs bulaştığını insanların bilinçsiz şekilde haraket ettiklerini ve sağlıklı insanlara saldırıp ısırdığını ısırdığı kişilerede vürüsün bulaştığını bu hastalında zombilere benzetildiğini söyleniyor aynı yayın tekrar tekrar yayınlanıyordu. Babamın olduğu odadan kapıya vurma sesleri geliyordu.

Evden hemen uzaklaşmak istedim onun öncesinde bir çanta bulup içine kıyafet ve erzak doldurdum.Arabanın anahtarı babamın olduğu odadaydı.Nasıl kaçıcağım hakkında düşünürken Abimin arabası aklıma geldi abim bir iş seyehati için yurt dışına çıkmıştı.Annem ve ablam ise Köye dedemlerin yanına gitmişlerdi.Abimin arabsaının anahtarını arıyordum salonda vitrinin çekmecesinde buldum. Kömürlüğün anahtarını aldım ve merdivenlerden hızla inerken kuzenlerim aklıma geldi kapıya vurdum açan olmadı en son "BÜŞRA! KÜBRA!" bağırdım kapıyı açan büyük kuzenim Büşraydı hemen gidiyoruz dedim Büşra ilk önce tererttüt etti ama sonra kabül etti. Hemen bir kaç parça eşya ve erzak alın gidiyoruz dedim kübra ağlıyarak geldi ve Büşra onu teselli etmeye çalışıyordu daha sonra ben;

"Sakin ol Kübra babanların yanına gidiyoruz"

Kübra ağlayarak

"Tamam İsmail Abi"

Büsra 

"Ya babamlar buraya gelirse aradık ulaşamadık"

Ben 

"Gelebilecek bi durumda olsalardı bu zamana kadar gelirlerdi"

Büşra istemiyerekte olsa hazırlandı ve 5 dakka sonra yanıma geldi.Dışarı çıktığımızda sokak sakindi araba kapının hemen önündeydi ama benim aklım kömürlükteki baltadaydı ilk olarak onu almayı düşündüm.Anahtarı Büşra ve Kübra'ya verdim arabaya binmelerini ve kapıyı kitleyip beni beklemelerini söyledim. Kömürlüğe doğru yavaş ve sessiz bir şekilde ilerledim hiç kimseyle karşılaşmadım kapıyı açıp iki baltayı aldım ve arabaya doğru ilerledim.

Arabanın yanına gelince kapıların kilitlerini açtılar ve arabaya bindim çalıştırıp Bostancıya doğru ilerledim amcamların sokağına geldiğimde sokağın çıkmaz sokak olduğu aklıma geldi ve her hangi bir aksilik olmasına karşı kolay kaçmak için sokağa geri geri girdim ve amcamların dükkanına yaklaştığımızda üçümüzde şoka girdik ve hızlı bir şekilde o sokaktan çıkarken karşımıza aniden çıkan virüs bulaşmış bir kişiye çarptık.

30 saniye boyunca durdum ve haraket etmedim kendi kendime ne yaptım ben diye sorular soruyordum bir yandanda nereye gitsem diye düşünüyordum ve arkamdan gelen iki virüslü kişiyi görünce gaza kökleyerek ordan uzaklaştım ve içimden bir ses maltepeye babamın dükkanına gitmemi söylüyordu ve Maltepeye doğru ilerledim. 

Yolda 10 15 tane hareket eden araç gördüm İstanbul trafiğinden eser yoktu ve bu beni daha çok korkutuyordu acaba babama amcama bulaşan virüs bana Büşraya ve Kübraya neden bulaşmamıştı.

Bu düşünceleri bırakıp, araçtaki radyoyu açtım ve hastalıklı insanlar hakkında bilgi toplamaya çalıştım edidiğim bilgile bu insanların son yıllarda yapılan filmlerdeki zombilere benzetildiğini bu virüse bir isim bulunana kadar zombi denileneceği söylendi. Ülke Yönetimin kınalı adayı zombilerden temizleyip adaya yerleştiklerini ve bir plan yapıp ülkeyi bu sorundan kurtarılcağı söylendi fakat askeriye ve polislerde bu virüsten etkilendiğini kalanların çoğuda ailelerini korumak için dağıldığı ve haber alınamadığını söyledi.

Bu sırada maltepeye girmiştik babamların sokak son derece sezsizdi arabayı dükkanın önünde durdurdum ama son anda dükyanın anahtarını evde unuttuğum aklıma geldi.

Arabadan baltayı aldım asma kilide vurdum ve asma kilit açıldı arabayı aldım ve dükkanın içine soktum babam oto tamircisiydi içerden iki tane halka bulup birini kapıya diğerinide kapının yanındaki demire kaynattım ve zincirle bağladım en azından şimdilik zombilerden koruna bilirdik.

Karanlık Hayat (ZOMBİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin