9. Bölüm - Sevgililer Günü

180 17 2
                                    


Kulaklarımda çalar saatin sesi yankılanırken daha fazla dayanamayip kalkip alarmı kapattim.

Saate baktığımda 9.30'du. Gecen hafta alcimin cikmasi icin gittigimde 1 hafta daha durmasi gerektigini soyleyip beni gondermisti.

Bugün ayağımda ki alçı çıkacaktı o günden sonra  ruzgarla konuşmaya fırsatımız olmamıştı beni 1 kere arayıp nasıl olduğumu sorduktan sonra yoğun bir sekilde çalıştığını söylediği için gorusememistik.

Yataktan kalktıktan sonra kendimi banyoyo attim sıcak bir duş alıp hemen çıktıktan sonra üstüme cicekli elbise mi giyinip saclarimida acik biraktim , hafif bir makyaj yaptiktan sonra odadan cikip asagi indim.

Dun ezgi ailesini görmeye izmire gitmisti mutfağa geçip atıştırmalık biseyler hazırladıktan sonra masaya oturup yemeğe başladım. Tek başıma bisey yemekten nefret ederdim.

Yemegimi bitirdikten sonra dislerimi fırçalayıp odama çıktım. Çantamı hazırladıktan sonra babetlerimide alip aşağı indim. Evin açık bir yeri kalmadığına emin olduktan sonra kapıyı kilitleyip evin yakınindaki  taksi durağına gittim.

Bulduğum boş taksiye bindim hastanenin adresini söyledikten sonra cama yaslanıp insanları izlemeye başladım.  Acaba rüzgara haber versemiydim diye düşündükten sonra kısa bir mesaj yazdım

Kime : Rüzgar
Alcimi çıkarmak icin hastahaneye gidiyorum. Çıktıktan sonra birşeyler yapalım mı ?

Diye sordum. Kisa süre sonra telefonumun titremesiyle hemen mesajı açtı.

 

Kimden: Ruzgar
Yaninda olmayı herşeyden cok isterdim ama 2 tane bakmam gereken hastam var maalesef baska zaman :(

Hemen cevap bölümüne basıp

Kime : Ruzgar
Sorun değil :)

Dedikten sonra telefonu kapatıp çantama koydum. Ister istemez üzülmüştüm 2 haftadır gorusemiyorduk. Benden uzaklaştığını hissediyordum artık keşke o gün olmasaydı diye düşünmeye başlamıştım o günden sonra uzaklaşmıştı benden.

Taksinin durmasiyla geldiğimizi anladım ücreti ödedikten sonra arabadan inip hastahaneden iceri girdim. Görevli asistan'a doktorun musait olduğunu ogrendikten sonra kapıyı çalıp içeri girdim.

Sevecen bir sekilde " hoş  geldiniz nehir hanım " dedikten sonra kalkıp yanıma geldi.

Bende gulumsedikten sonra "Hoş bulduk" dedim.

Sedyeye oturmam için yardım ettikten sonra alciyi çıkarmak için gerekli malzemeleri almaya gitti. Yarım saatin sonunda ayağımdaki alçıdan kurtulmuştum. Doktor bir iki masaj yaptıktan sonra ayağımın hareket etmesini sağladı.

Doktora teşekkür ettikten sonra hastahaneden ayrıldım taksilerin olduğu durağa geldikten sonra boş taksiye binip mezarlığın adresini verdim. Anne ve babamı çok ozlemistim onları görmeye ihtiyacım vardı.

Yoldayken ezgi aramıştı nasıl olduğumu sorduktan sonra hafta içi geleceğini soyledi bugün cumartesiydi iki uc gun sonra gelirdi. Taksi mezarlığa gelince ücreti ödeyip indim.

Mezarlığın  kapısından iceri girdim korkutucu derecede sessizdi. Yavaş adımlarla ailemin olduğu tarafa yürümeye başladım. Kimse yoktu bu sessizlik ve yalnızlık beni korkutmaya başlamıştı.

Anne ve babamın mezarına geldikten sonra ayak uçlarına oturup konuşmaya başladım

" anne, baba nasılsınız? Sizleri cok özledim. Küçük cocukken düşüp bir yerim acidiginda sizin gelip o acıyan yerlerimden optugunuz zamanları çok özlüyorum. Artık birsey olduğunda tekim , acıyan yerlerimin gecmesi icin öpen biri yok hayatımda . Kendi başımın çaresine bakmaya çalışıyorum sizin bana ogrettiginiz gibi . Bak baba sana söz verdigim gibi senin her zaman oldugun gibi dimdik ayaktayım çünkü ben babamın kızıyım. " 

Çakma PsikoloğumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin