1

210 18 11
                                    

A więc tak... Trochę opisze to co jest jeszcze zanim ich rozdzielą, a ja już nie przedłurzam 😙✌️💞

Pov. Piotrek

Jak zawsze siedziliśmy jak zawsze na kanapie, jak zawsze coś oglądaliśmy i jak zawsze po live. Obaj po przeprowadzce zakochaliśmy się w sobie tak... Od nowa? Chyba można tak powiedzieć.

*****

Film już się skończył. Ja rozejrzałam się po pomieszczeniu, ale najpierw spojrzałem na Kacpra, który już spał. To dlatego nikt mi tam pod uchem nie mamlotał wszytko jasne... Zaniosłem chłopaka do sypialni żeby zasnął, a ja poszedłem do salonu żeby go nie obudzić. Telefon w rękę i przeglądamy TikToka i Instagrama. Shoty z live już są więc jest co oglądać. Trochę memów, trochę shotów i jeszcze jakiś innych postów. Nagle w przejściu ustał Kacper który chyba dopiero co wstał.

Pov. Kacper

Obudziłem się w sypialni. Przecież zasnąłem w salonie... No nic. Skierowałem się więc do salonu. Ustanąłem w przejściu i przecierając oczy spytałem która jest godzina.
Piotrek spojrzał na godzinę i aż sam się zdziwił.

K-Kacper P-Piotrek

P-Jest 3 nad ranem.

K-No pogrzało cię czy coś, że siedzisz o tej godzinie na telefonie!? Już telefizor sobie obejrzyj jak spać ci się nie chce!

P-Tak jest panie generale.

Po wypowiedzeniu tych słów odłożył telefon, usiadł na kanapie i włączył telefizor. Tego to ja się nie spodziewałem...
Na co czekasz? No siadaj i coś obejrzymy sobie.-Powiedział
Czyli na poważnie to wziął... No nic. Siadam obok blondyna i oglądamy film.

*****

W połowie filmu przyszło mi jakieś powiadomienie. Zobaczyłem że to jakiś news czy coś.

Rząd chce rozdzielić wszystkie pary homoseksualne i kazać im założyć rodzinę, aby ograniczyć homoseksualizm w Polsce.

K-Kacper P-Piotrek

K-zobacz Piotrek.
Dałem mu telefon do ręki aby zobaczył wiadomość.

P-Wierzysz w to? To są jakieś brednie. To się nie może wydarzyć.(Jeszcze się zdziwisz Piter...)

K-Wiem ale chciałem ci tak tylko to pokazać.

Przez chwilę to wierzyłem ale Piotrek mi uświadomił że to się nie może być prawdą. Po niedługiej chwili już o tym zapomnieliśmy i dalej oglądaliśmy film.

*****

Film nie był jakiś długi, ale byliśmy już  zmęczeni więc skończyliśmy oglądanie filmu. Poszliśmy do sypialni. Już nawet się nie myliśmy, tylko Odrazu kładliśmy się spać. Leżeliśmy tak razem na łóżku kiedy blondym powiedział
Kocham cię i wiesz co? Nie wyobrażam sobie żeby ciebie nagle przy mnie nie było.
To było coś niespotykanego żeby Piotrek takie rzeczy gadał, ale przeciesz czy to ważne, że zdążą się raz na Ruski rok? Ważne żeby nic nie udawał i poprostu kochał.

**✨**
Hejka kochani💞
Jak narazie do tyle. Postaram się żeby rozdziału były trochę dłuższe ale zobaczymy jak wszytko wyjdzie😃

425 słów bez mojej notatki

Ig: kubekjestem

Rozdzieleni~KxPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz