A, więc tak to chyba ta kamienica, albo ten domek jednorodzinny obok.
Dobra pierwszy lepszy. Wypadło na kamienice, więc udałem się pod nią. Jak zwykle na ławkach, obok kamienicy siedzieli alkocholicy.
Popatrzyłem na domofon i zadzwoniłem pod numer mieszkania w którym mieszka Kasia. Nikt nie odpowiadał, więc spróbowałem jeszcze raz, lecz nadal nic.
Usiadłem na schodach od wejścia kamienicy. W ręku trzymałem bukiet kwiatów, a na sobie miałem brudną, starą marynarkę. Popatrzyłem na bukiet kwiatów i powiedziałem cichym głosem.-Co na teraz zrobię..
Gdy nagle z boku usłyszałem głos na co się szybko zerwałem.
-Ej, kolego, nie smuć się i zapraszamy tutaj na ławeczkę.-Powiedział jeden z tamtejszych pijaków.
Usiadłem więc na ławce i rozmawiałem razem z nimi. Szybko dostałem w rękę piwo, lecz ja nie zamierzałem się upić.
Czekałem tak do wieczora. Niektórzy z nich poszli, a niektórzy dalej siedzieli. W niedalekim czasie odchodził już ostatni a ja nawet nie wiem kiedy zasnołem.
Obudził mnie bardzo znajomy głos i był to głos Kasi.
Piotrek?! Co ty tu robisz? I dlaczego śpisz na ławce?-Pytała zdziwiona
Wiesz, to dosyć długa historia... Mogę wejść do środka?-Zapytałem dość zmęczonym głosem
Tak, pewnie-Powiedziała
Wyciągałem powoli kwiaty dla Kasi. Kacper jeszcze trochę i wreszcie będę mógł cię przytulić, uda mi się, obiecuję ci to.
Chcesz się może przespać u mnie?-Zapytała Kasia
Przypomniałem sobie że muszę być przed zachodem słońca. Wyjrzałem szybko przez okno i na szczęście jeszcze nie było zachodu ale wiedziałem że muszę się streszczać.
Słuchaj Kasia... Muszę ci coś powiedzieć... Ja wiem że możesz na to różnie zareagować ale...- Zawahałem się w tym momencie ale pomyślałem sobie że jeżeli nie powiem tego to nigdy już nie zobaczę moją miłość życia.- Kasia ja cię kocham... Kupiłem dla ciebie kwiaty i proszę nie kończmy naszej przyjaźni z tego powodu...-Powiedziałem niepewnie oraz wręczyłem Kasi kwiaty
Nie chcę ranić Kasi ani nic ale muszę wrócić do Kacpra.
Piotrek, słuchaj...
**🍭**
Dzień dobry tu Polsat.
DZIĘKUJĘ WAM BARDZO ZA 1K ODCZYTÓW💗💗
jutro rozdział chyba a w nim dowiecie się co powiedziała Kasia bajo(239 słów bez mojej notatki)
Ig: kubekjestem ✨
CZYTASZ
Rozdzieleni~KxP
Fiksi Penggemar✨🏳️🌈Głównie dla fanów KxP🏳️🌈✨ Główni bohaterowie czyli Kacper Porębski i Piotr Charaziński zostają rozdzieleni i oddaleni od siebie bez żadnego kontaktu. Czy uda im się siebie odnaleźć? Czy będą znowu razem?