Reggel eléggé korán keltem, mert edzésem volt. Nem akartam senkit felkelteni, ezért halkan leosontam a konyhába, hogy reggelizzek és kávézzak egyet. Viszont nagy meglepetésemre Alexander már ott ült a konyhapultnál és csak bámult maga elé.
-Jó reggelt!-mosolyogtam rá.
-Ohh jó reggelt, hogyhogy ilyen korán fent vagy?-nézett rám, majd végig mért és elmosolyodott.
-Edzeni mész?-erre csak bólogattam. Igazából már edzős cuccban voltam, szóval nem volt nehéz kitalálnia.
-Kondizni mész?-kívácsiskodott tovább.
-Nem, ahhoz nem kellene messzire mennem, mivel az emeleten van egy.-nevettem fel.-Igazából edzésem lesz, mármint rendes edzésem.-mosolyogtam-Kérsz gyümi salit?-néztem rá.
-Igen kérek. Milyen edzés?-kíváncsi egy fiú, az már biztos.
-Motocross.-mondtam büszkén, közben pedig leraktam elé a saliját.
-Köszönöm. Elkísérhetlek?-mosolygott rám.
-Hát, ha szeretnél jöhetsz.-gyorsan megreggeliztünk utána felkaptam a 2 sporttáskám, majd bedobtam őket a Roverembe és már éppen ültem vollna be a vezetőülésbe, mikor valaki megszólalt.
-Na nem, én vezetek!-nézett rám "bosszúsan".
-Felejtsd el! Én tudom az utat, te nem. Max visszafelé vezethetsz.-mondtam és beültem a kocsiba. Ő pedig beült mellém. Kb. fél óra után meg is érkeztönk a gyakorlópályára. A trainerem(edzőm) már ott várt.
-Szia Tori kezdhetünk?-mosolygott rám a trainerem.
-Ember be se öltöztem, nem ittam még, most jöttem meg, kaphatok mondjukegy kis levegőt?-amúgy birom a palit, mert sokat tud, sok jó dolgot tanít, hisz ő profi ligában is volt, csak abbahagyta, mivel lesérült. Ezért is lett többek között edző.
-10 perced van. Még nem kell beöltöznöd, mert edzünk először. Utána tesztelsz, majd mindezek után jöhet a nagybetűs EDZÉS.-hurrá, utálom az ilyeneket.
-Aha, szóval egész délelőtt itt leszek. Ha ezt tudom hozok magammal néhány dolgot.-néztem már most szenvedve rá.
-Ne nyavajogj, kezdj el futni. 5 kör. Rajta.-ennyit arról, hogy iszok előtte.
-Futok veled!-mosolygott rám Alexander.
-Csak le ne maradj!-nevettem és elkezdtem futni. Ténylegesen lefutotta velem az 5 kört és tartottuk egymás tempóját. Mielőtt bárki bármit hinne, itt a körök a pálya körül vannak, a pálya pedig nem kicsi.
-10 négyütemü fekvő, utána 10 hasprés, aztán 30mp plank. Ezt 5x ismételjétek meg, a körök között 1p pihenő.-adta ki a feladatot, mi pedig neki is álltunk, attól függetlenül, hogy maffiavezérek vagyunk van egy civil oldalunk, ahol normális emberként élünk/viselkedünk. Idő közben befejeztük az adott feladatot.
KAMU SEDANG MEMBACA
Az ifjú maffiavezér!
Fiksi Remaja16 éves lány, aki maffiavezér! Érdekel a történetem? hát akkor tarts velem!;-)