Reggel mikor felébredtem éreztem, hogy valami végig folyik az arcomon. Sírtam. Nem hangosan, csak némán. Hétfő reggel van és nyári szünet. Mindenki délig alszik meg ilyenek, én pedig 8-kor kelek, hogy 10-re beérjek apám irodájába. Gyorsan leszaladtam, csináltam magamnak egy kávét megittam és gyorsan felöltöztem
Utána pedig feldobtam egy kis sminket
Miután mindennel végeztem felvettem az egyik kedvenc sportcipőm.Gyorsan felkaptam a kulcsomat, a telefonomat és indultam is. Először elmentem egy kisebb pékségbe reggelizni
Olyan békés volt így nézve minden. Minden ember nyugodt és átlagos. Mégis mindenki retteg valakitől vagy valamitől.
Amint megettem a reggelim indultam is apuhoz. Miután odaértem rögtön apu irodájához mentem kopogtam és egy "gyere" után bementem.
-Azta időben jött a kisasszony!-kezdett rögtön csipkelődni apu.
-Jajj jól van már apu! Akkor enyém ugye?-utaltam a maffiára.
-Így van drágám! Anyáddal mi el is költözünk, de ezt te is tudod. 16 éves leszel 2 hét múlva azt megvárjuk és lesz egy csodás bulid, utána pedig mi elköltözünk. Iskolát abba szeretnéd akkor hagyni?-nézett végre rám apa.
-Így van. Az egész életem ennek fogom szentelni!-mosolyogtam magabiztosan.
-Ez az én lányom!-mosolygott.-Na gyere bejelentjük a nagy hírt!-állt fel és indult meg kifelé velem együtt. Átmentünk a tárgyalóba, ahol már vártak ránk.
-Emberek! Mint sokan tudjátok az én egyetlen lányom 2 hét múlva 16 éves lesz, ami azt jelenti, hogy átveszi a maffiát! Természetesen én is foglak titeket figyelni még eleinte, amíg belerázódik. De egy idő után teljesen leveszem a kezem rólatok. Szeretném, ha őt is úgy tisztelnétek, mint engem tiszteltek!-tisztelettudóan mégis erélyes hangnemben beszélt végig. Tisztelem az apámat. Nagyon is.-Valakinek van valami kérdése?-nézett apu végig a termen.-Nos kislányom mutatkozz be!-nézett rám.
-Sziasztok Victoria vagyok, de mindenki Torinak hív. Hát öhm..nem tudom mit kell ilyenkor mondani.-ennyi telt tőlem.
-Miben vagy jó?-nézett rám egy nálam nem sokkal idősebb srác.
-Jól bánok a fegyverekkel és a késekkel. Soha nem tévesztek célt.-mosolyogtam elégedetten.
-Nem semmi egy csajtól!-bólintott elismerően a kérdezőm.-Ja amúgy Andrew vagyok!-biccentett amit viszonoztam.
-Ha nincs több kérdés elmehettek!-mondtam erélyesen.-Andrew tudnánk beszélni?-néztem rá a fiúra aki bólintott.
-Na kislányom már most kezdesz?-nézett rám apu én pedig bólintottam.-Itt az irodád kulcsa! 8 körül azért érj haza, mert jön 1-2 leendő ügyfeled. Szia kincsem!-nyomott egy puszit a homlokomra.
-Rendben és köszönöm apu!-válaszoltam neki és indultam ki.-Gyere Andrew velem létszives!-erre csak bólintott és követett. Amint beértünk az irodámba leesett az állam IRODA
-Foglalj helyet Andrew! Nos első sorban azt szeretném kédezni, hogy mióta dolgozol apámnak?-néztem rá.
-Nos 10 éves korom óta, azaz 8 éve!-válaszolt kimérten.
-Szuper, szeretnélek megkérni, hogy segíts nekem, legyél a jobb kezem! Mármint te jobban tudod a maffia ügyeit még, mint én.-gondolkoztam el.
-Nagyon szívesen segítek! Tudom milyen újnak lenni! Igaz a főnökömnek még nem segítettem beilleszkedni.-nevetett fel.-Miben segítsek első sorban?-tényleg segítőkész.
-Nos van egy 14 éves fiú Jack a neve. Terjesztő, de szerintebb többre hivatott. Megszeretnélek kérni, hogy hozd el őt ide és, ha jól tudom egy páran itt laktok szeretném, ha kapna itt egy szobát és egy biztos környezetet. Tudod a bárokba volt egy idióta Jensky lehet ismered. Na, de az mindegy. Megverte őt rendszeresen. Azt a férget már kiírtottam, de Jacknek környezet változásra van szüksége. Ja és még lehetne, hogy figyeled egy kicsit? Mármint úgy, hogy ne essen bántódása.-kicsikét féltem a reakciójától.
-Természetesen főnök, amit csak szeretne. Igen vigyázok rá!-mosolygott rám.
-Köszönöm! Más nincs szóval elmehetsz, ha gondolod!-ajánlottam fel.
-Elmegyek Jackért! Viszlát főnök!-állt fel a székből.
-Magunk között csak Tori! És szia!-mosolyogtam rá.
Délután 5 van. Még egy kis papírmunka belefér. Bele is merültem a munkába.
6:30 körül elindultam haza.Új szereplő:
Név: Andrew Ments
Kor: 18
Bemutatkozás: 10 éves korom óta a maffiának dolgozok. Eleinte terítettem, majd futárkodtam, utána beszállító voltam, aztán testőr, edző, kihallgató. Most pedig nem tudom. Azt fogom tenni amit Tori mond. Nagyon rendes csajnak tűnik! Na, de rólam annyit kell tudni, hogy sok csajjal volt már dolgom, de egyik se fogott meg úgy igazán, hogy komoly legyen a kapcsolatom velük. Jól használom a fegyvereket és a késeket is. Precíz ember vagyok.
Na itt egy pacek kép rólam:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Az ifjú maffiavezér!
Genç Kurgu16 éves lány, aki maffiavezér! Érdekel a történetem? hát akkor tarts velem!;-)