Nagy meglepetés

916 32 0
                                    

Reggel 8 órakkor keltem, majd egy laza edzés után letusoltam és felöltöztem egy kicsit elegánsabban.

Reggel 8 órakkor keltem, majd egy laza edzés után letusoltam és felöltöztem egy kicsit elegánsabban

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

9 körül már bent ültem az irodámban és Blake-kel beszélgettem.
-Na és mi a véleményed a jövendőbelidről?-kíváncsiskodott.
-Igazából nafyon rendes, ha nem ilyen körülmények között találkoztunk volna, akkor már biztosan oda lennék érte, de így ez még nem valósult meg, aztán a későbbiekben ki tudja mi lesz. Az érdekel inkább, hogy a házasság után milyen lesz, amikor már együtt fogunk élni.-fejtettem ki a véleményem.
-Megértelek, és hol fogtok élni?-érdeklődött.
-Igazából ezt még én sem tudom, de majd ma megbeszélem vele.-mosolyogtam rá bíztatóan.
-Rendben, mindent értek. És, ha te költözöl hozzá, akkor a házaddal mi lesz?-olyan jó kérdései vannak ennek a fiúnak baszki.
-Igazából nem tudom, lehet eladom, bár nem hiszem,, vagy nem tudom. Még nem.
-Értem, igaz még van időd eldönteni.-itt egy kopogás szakította félbe Blaket.
-Gyere!-kiáltottam ki. Dway nyomozó lépett be az ajtón.-Áhh nyomozó! Micsoda meglepetés!-mosolyogtam rá.
-Szia Tori, Blake! Segítség kellene. Néhány a ti köreitekben mozgó fiatalról.-tért rögtön a tárgyra.
-Rendben, foglalj helyet és halljam a neveket!-vettem elő egy új papírt, hogy le tudjam írni a neveket.
-Alexander Cullen, ...-itt félbe is szakítottam.
-Ő mit tett?-néztem a szemébe.
-Lövöldözés volt az egyik drogtanyánál és az ő kovsiját azonosítottuk a helyszíni kamerék alapján.-mondta a nyílván betanult aktából a lényeget, hogy ne untasson.
-Jó, akkor őt ki is húzhatod a listádról, mivel értekezeskedem.-Dway erre csak bólintott. A többi nevet is felsorolta, majd már el is ment. Felhívtam Alexet.
-Szia Alex, nem tudnál mondjuk fél 12-re már idejönni?-kérdeztem rá, amint felvette.
-Szia petsze oda tudok menni!-amint kimondta kinyomtam a telefont és Blake-kel elkezdtünk dolgozni néhány elfelejtett ügyünkön.
Fél 12-kor Alex már ténylegesen itt is volt és az irodámban ülve beszélgettünk.
-Figyelj Alex, Dway nyomozó itt járt, és azt mondta, hogy a te kocsidat egy drogtanyán látták egy lövöldözés idején. Nem fogom rajtad számon kérni, mert nincs hozzá jogom és amúgy is megvannak a saját ügyeid neked is épp ugyanúgy, mint nekem, szóval félre ne érts. Az ügyet a nyomozóval eltusoltam, szóval a felvételwk is törlésre kerültek, mintha ott se lettél volna. Szerettem volna elmondani neked, mielöt bárki más tenné.-mosolyogtam rá.
-Köszönöm Tori, ez nagy segítség volt, most pont nem hiányzik a rendőrség.-jött oda hozzám átölelt és egy puszit nyomott az arcomra.-Esetleg mehetünk?-mospéygptt rám. Én csak bólintottam, majd el is indultunk.
Egy 2,5 órás utazás után megérkeztünk egy gyönyörű házhoz.
-A tiéd?-mosolyogtam rá.
-A miénk! Házasságunk megkötése után remélem ideköltözhetünk, együtt.-ölelt át hátulról és belepuszilt a nyakamba. Iaából ez egy nagyon idilli pillanat és, ha nem ilyenek lennének a körülmények, akkor jobban örülnék ennek, a meglepetésnek. Viszont ne értsen senki félre, mert iszonyatosan boldog vagyok.
-Ez valami csodás!-fordultam vele szembe és megcsókoltam, igen megcsókoltam. El sem hiszem, hogy ezt tettem, viszont iszonyatosan boldog vagyok, hogy megtettem.
-Gyere menjünk be és nézzünk körü, ha valami nem tetszik, még a beköltözés előtt kicseréltetjük.-mosolygott rám. A házat 1 óra alatt körbe jartuk, minden apró négyzetméterét ismerem már. A garázs is iszonyatosan nagy, azt mondta azért, mert idézem "a motoroknak és a sok kocsinak is kell a hely". Esküszöm ez a fiú sok mindenre gondol.
-Ez a ház maga a tökéletesség, esküszöm imádom!-pusziltam arcon.
-Nagyon örülök neki, hogy így gondolod!-ölelt át.-Éhes vagy?-nézett a szemembe.
-Igen, az vagyok-néztem rá.
-Akkor menjünk nézzünk körül, hogy milyen éttermek, kajáldák vannak a környéken.-erre csak bólintottam. Elmentünk egy tényleg eléggé közeli étterembe, ahol amúgy nagyon finom volt a kaja. Ezek után még sétáltunk a környéken egy kicsit, majd hazahozott és most itt ülünk kint a kertben és borozgatunk.
-Képzled holnap megyek ruhát venni, nagyon izgulok.-meséltem neki.
-Na és én mehetek?-nézett a szemembe.
-Nem, majd az esküvőn meglátod!-nyújtottam ki rá a nyelvem. Erre ő csak nevetett.
-Amúgy kivel mész?-kérdezte, miután abbahagyta a nevetést.
-Anyu is elkisér meg természetesen Blake, hisz ő a jobb kezem.-mosolyogtam rá, ő erre bólintott. Igazából még órákig iszogattunk, majd este olyan 11 körül elmentünk aludni.

Az ifjú maffiavezér!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang