Luke szemszöge:
Testemet teljesen átjárta az adrenalin hiszen, az utolsó úszásban Jake és még egy srác fej-fej mellett haladtak. Mikor a medence falához érték, mindenki szeme az eredmény jelző táblára tapadt, és végül egy lehelletnyivel de Jake nyerte ezt a versenyt is. Amint megpillantottam, nem foglalkoztam semmivel és senkivel, leszaladtam hozzá és teljes erővel a hátának vágódtam.
-Nagyon büszke vagyok rád-karoltam át hasánál
-Tiszta víz vagyok, nem zavar Törpi?
-Nem, nem.-ráztam meg fejem.
-Khm, szia Luke hogy vagy?-szólított meg valaki, amint megpillantottam csak úgy záporoztak elmémben az emlékek.
-Aidan-csak ennyit tudtam kinyögni.
Hogy kicsoda is Aidan, röviden és tömören az első fiú akit valaha is szerettem, és naív gondolataim szerint viszont is szeretett. Amikor szakítottunk, mindenki elfordult tőlem, még az akkori legjobb barátom is, bár nem csodálkozom rajta hiszen Aidan húgáról van szó.
-Ti honnan ismeritek egymást?-szólalt meg Jake.
-Még az előző sulimban járt egyel felettem-nem akartam neki elmondani, hogy az exbarátommal áll szemben.
-Igen,viszont azt kihagytad, hogy én voltam a pasid.-nézett rám a fekete hajú
-Szóval akkor ő az a srác akiről meséltél?
-Igen, egyébként Aidan a kérdésedre válaszolva jól vagyok, mint láthatod.
-Figyelj Luke tudom nem úgy alakultak a dolgaink ahogy szerettem volna, de esetleg nincs kedved velem valahova eljönni és átbeszélni a dolgokat?-nézett rám szép szemeivel, amivel mindig levett a lábamról.
-Mi az, hogy nem úgy alakultak ahogy szeretted volna, megcsaltál és utána, mindenki engem hibáztatott, mert Aidan milyen rosszul érzi magát, szerinted én nem éreztem rosszul, magam. Egyébként is már mára van programom Jakel-kezdett kissé bekönnyesedni a szemem.
-Már mondtam, hogy sokat ittam, és az a csaj nem jelent nekem semmit.
-Figyelj Aidan, hagyd békén Lukeot, nézd meg most is sír miattad nem volt neked elég az amit az előző sulijában csináltatok vele-húzott magához Jake, hogy kicsit megnyugtasson, ami végül sikerült is neki.
-Látom Luke megint az úszócsapat kapitányával jött össze, de azt nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar túl lépsz rajtam.-nézett gúnyosan felváltva ránk
-Nem vagyunk együtt, még-válaszolt helyettem Jake. De az én fülemet az az apró- még- szócska ütötte meg, tehát tényleg van nála esélyem, lehetek én is újra boldog, és most remélem egy olyan emberrel aki végre meg is becsül és nem csal meg.
- Akkor nem igazán értem miért szólsz bele a mi beszélgetésünkbe ha nem vagy senki számára.
-Aidan, az a helyzet hogy jelen pillanatban Jake sokkal többet jelent számomra, mint te, úgyhogy több beleszólása van a dolgokba mint neked, ráadásul ha ő nem lenne akkor se jutna eszmbe újra kezdeni veled. Mielőtt megszólalhatott volna, hallottunk eg hangot a fiú háta mögül
-Aidan gyere már-szólt oda neki egy lány aki nem más volt, mint az én volt legjobb barátom.
-Mindjárt megyek Lea.-kiáltott neki vissza.
Megláttam, hogy a lány felénk igyekezik, amint megpillantott egy pillanatra megtorpant, biztos meglepődött, hogy újra lát, hiszen ő is elhagyott, csak úgy mint a többiek.
-Szia Luke.
-Szia Lea.
-Gyere Aidan még át kell pakolni az új lakásunkba.
-Milyen lakás?-kérdeztem
-Hát ide költözünk mi is, anya itt kapott állást -mondta Lea
-Ez most komoly?-nézett szúrósan Jake a fekete hajú fiúra.
-Nem tudtam,hogy Luke ide költözött, de ez már csak hab a tortán egyre jobban tetszik ez a hely-kacsintott rám Aidan,miközben Jake szorítása erősödött rajtam.
-Akkor a mi sulinkba fogtok járni igaz?-kérdezte Jake
-Igen, remélem valahogy ki tudunk majd békülni-nézett rám a lány tagja társaságunknak.
-Nem én löktelek el!
-Tudom, hogy hibáztam, de ő a bátyám, viszont elmesélte, hogy mi történt valójában, bocsánatot akartam kérni, de addigra már késő volt, elköltöztetek.-hajtotta le a fejét.
-Majd megbeszéljük Lea-simítottam a lány karjára aki hirtelen megölelt én pedig vissza öleltem őt, jól esett, hogy legalább a legjobb barátomat vissza kaptam. Bár eléggé nyomasztó lesz, hogy Aidan is a mi sulinkba fog járni.
-Na ha így megbocsájtottál a húgomnak akkor nekem is megtehetnéd.
-Te hülye azért a két dolog között van különbség, megmondtam neked otthon is ha vissza akarod kapni akkor harcolj érte-teremette le Aidant a húga.
-De mostmár nekünk mennünk kell, megígértem, hogy segítünk anyuéknak, gyere Aidan-mondta Lea majd megölelt, utána magával húzta testvérét. Nem tudom ki e fogok tudni békülni a testvérpárral,bár Leának mr most is megngedtem, hogy megöleljen, de az exemmel biztos nem fogok összejönni, hiszen itt van nekem Jake és ő most mindentől többet ér számomra.Jake szemszöge:
Hát ez fantasztikus, ettől jobb nem is lehetne pont az exének kell a mi sulinkba jelentkeznie, mehetett volna ezer másik jó hírű suliba, de nem neki pont ebbe kell jönnie, így majd mindennap Luke nyakán fog lógni. Mígnem összejönnek én pedig majd csak nézem.Nem ez nem fog megtörténni, én fogok összejönni Lukeval.
Lenézek a mellettem állóra aki még mindig kicsit a történtek hatása alatt áll. Olyan aranyos ahogy bújik hozzám, ezt neked, idióta Aidan, hozzám bújik nem hozzád.
-Hé jól vagy?-rázogattam meg kicsit vállánál.
-Mi, ja igen persze-látom rajta, hogy hazudik, teljesen szét van esve, valamivel fel kell vidítanom.
-Van nálad telefon?-kérdeztem tőle
-Nem nincs, a táskámban van. De miért?-Mondata után felkaptam a vállamra és megindultam vele együtt a víz felé.
-Jake tegyél le, hallod ne merj beledobni a vízbe, mert megverlek.-kiabált velem nevetve. Szóval sikerült a tervem, meghallottam édes kacaját.
-Van egy jobb ötletem-álltam meg a medence szélénél.
-És mi lenne az ?
A Törpével együtt beugrottam a medencébe. Amint felértünk a víz felszínére, Luke elkezdett fröcskölni.
-Ezt most miért kellet, nincs mit átvennem, így meg nem mehetek haza
-Szerettem volna hallani ahogy nevetsz, előbb láttam mennyire megviselt a találkozás az exeddel. A ruha miatt ne aggódj majd adok én neked. Elkezdett felém úszni, majd amikor elém ért vékony kezeivel átkarolta a nyakam én pedig automatikusan megfogtam a derekát.
-Köszönöm.-mosolygott rám
Arcunk egyre közelített egymáshoz,Luke átkarolta lábaival a derekam, és mivel már senki nem volt az uszodában, tudtam, hogy nem fogják elrontani ezt a pillanatot.
-Megcsókolhatlak?-kérdeztem tőlem, mire minden válasz nélkül az ajkaimra hajolt. Először lassú, lágy csókot folytattunk, majd megnyaltam alsó ajkát mire leejtette az állkapcsát ezzel bejutást adva nyelvemnek, ezután pedig már vad nyelvcsatába kezdtünk, kezem is lejjebb csúszott fenekére, amibe néha-néha belemarkoltam, mivel ilyenkor belenyögött a csókunkba ami teljesen elvette az eszem. Pár perc után a levegő hiánya miatt váltunk el egymástól. Fejét homlokomnak döntötte.
-És én még azt hittem hetero vagy.-kezdett kuncogni
-Az mind semmi Törpi, egészen a találkozásunkig én is azt hittem.Sziasztook, itt is lenne a következő rész amiben végre megtörténik az első csókuk. Szerintetek Aidan majd belezavar a képbe vagy csak megbékél?Nagyon szépen köszönöm ha elolvastad és remélem tetszett.
Puszi, Cseni
YOU ARE READING
A tanárom fia
RomanceJake, az úszó csapat kapitánya a suliban új osztályfőnököt kap. A tanárnak van egy Jaketől egy évvel fiatalabb fia, Luke. Vajon milyen kapcsolat lesz a két fiú között? Ha érdekel olvass bele. :D