13.rész

338 14 1
                                    

Jake szemszöge:

Na hát igen szinte az egész délelőtt azzal telt, hogy én és Aidan vagy bámultuk egymást, bár a fekete hajú szinte bármikor rápillantottam kiakart nyírni a tekintetével, én pedig folyamatosan csak mosolyogtam rá, mint valami idióta aki nem tudja, hogy mit követett el. Persze ez Tomnak is szemet szúrt mivel ő meg is kérdezte, hogy azért fújok e a srácra mert, hogy milyen jó úszó, de gyorsan őt is beavattam a részletekbe és hát mondanom se kell, miután a barátom a teljes sztorit megtudta, ő is beszállt az utáljuk Aidant brigádba, ami persze fizikán bővült Luke anyukájával is. Imádtam, hogy mi hárman megtudtuk volna őt fojtani egy kiskanál vízben. Persze a lányok az osztályban odáig voltak a fiúért, ő pedig el is kezdte játszani az érinthetetlen szépfiút. Minden óra közti szünetben ott tobzódtak a padjánál, igyekeztek kideríteni van e valakije, amire a seggfej, csak sejtelmesen azt válaszolta, hogy bár nincs, de a szíve az sajnos nem szabad, mire szinte az összes lányból egyszerre egy szomorú sóhaj szakadt ki. Ő meg hátranézett rám, mintha csak arra várna, hogy erre kiakadjak, de nekem annyit nem ér ez a kis színészkedése. Mondjuk Tomot eléggé sikerült befolyásolnia, mert a barátom konkrétan felkacagott azon amit mondott, erre persze mindenki rá kapta a tekintetét, mire ő csak annyit mondott, hogy nem mintha a szíved állítólagos tulajdonosa egy kicsit is a közeledben akarna lenni. Erre Persze Aidan pofikájáról leolvadt a mosoly de az enyémre meg felkerült levakarhatatlanul. Amikor végre ebédszünet volt, Tommal megindultunk Lukeék osztálya felé. Aidant pedig ismét megrohamozták a lányok, hogy majd ők megmutatják neki merre is van az ebédlő, ő pedig egy lány sereggel meg is iramodott.
-Istenem mekkora egy seggfej, játsza az eszét mindenki előtt pedig ha tudnák.-dühongott mellettem Thomas
-Figyelj játszon amennyit akar engem nem érdekel, csak egy szereplő Luke múltjából, és szerintem inkább gyerekes az az előadása amit itt letol nekünk.
-Láttad, hogy Miss Rose. hogy szekálta őt fizikán, hát én majdnem beszartam, annyira próbáltam visszafogni a nevetést.-kuncogott mellettem a barátom
-Hát igen Luke anyukája ismeri a sztorit, és nem hiszem, hogy valaha is kedvelni fogja Aidant.-én is elmosolyodtam. Mire odaértünk Luke osztályához, ő meg Kayla már kint vártak minket. Kaylát is gyorsan megöleltem, hiszen azért még is csak barátok vagyunk, minden után is ő is rájött, hogy butaság miatt akarja velem megszakítani a kapcsolatot. Utánna pedig rögtön Lukehoz fordultam, mondjuk volt egy beszélgetésünk, hogy suliban nincs smárolás, de kegyetlen nehéz megállni, ahogy láttam ott mosolyogni az én pulcsimban.
-Szia Törpi-karoltam őt át mosolyogva, amit természetesen viszonzott. Ha lehetne egész nap csak a karjaimban lenne, de sajnos ez nem a megfelelő időpont és nem is a megfelelő hely erre. Szóval miután hajlandó voltam őt elengedni el is indultunk az étkezde felé. Persze Tom útközben ecsetelte, hogy ő rá számíthat Luke és ha Aidan a közelébe megy megfejeli, hát igen a barátom nagyon sok mindent így akar elintézni. De ő ezeket nem csak mondja, simán odamegy bárkihez és lever neki kettőt, amit egészen addig én sem hittem el, amíg egy csávó majdnem fellökte Kaylát, Tom nemes egyszerűséggel, behúzott neki egyet, majd mint aki jól végezte dolgát visszajött hozzánk. 
-Szóval akkor Aidan az exed ugye?-kérdezett rá Kayla miután neki is elmeséltük a sztori nagy részét.
-Hát aha.-bólogatott Luke.
-És ti hozzátok került az osztályba.-mire Tom hevesen bólogatott.
-Anyud tudja mi történt közetetek?-nézett a lány Lukera.
-Óh ne aggódj tud róla mi vagyunk a gyűlöljük Aidant triumvirátus tagjai.-válaszolt a törpe helyett Thomas.
-A milyen triumvirátus?-kérdezte meg nevetve Luke mellettem.
-Anyukád végig szivatta őt ma egész fizikán, és én meg Jake egészen élvezettel figyeltük.
-Istenem mit meg nem adnék, ha egy fizikára beülhetnék hozzátok.
-Legközelebb felveszem neked videóra és végignézheted, okés-mosolyogtam rá.
Amikor megérkeztünk az ebédlőbe, mindegyikünk vett magának egy tálcát és hát a kicsit sem kedvesnek tűnő konyhásnénik rádobták a kaját, ami csak remélheted, hogy ehető korántsem lehetsz benne biztos. Igazi legendák keringenek arról, miket találtak már egy egy tálban, kezdve a műkörömtől a kavics darabig. Na mindegy fogjuk rá hogy rostos. Kerestünk egy üres asztalt aztán letelepedtünk oda, így négyen. Ami egészen addig jól ment amíg nem Aidan úgy gondolta, hogy ő is odaülhet. Amikor megindult felénk és én észrevettem, szépen szemmel megpróbáltam neki elmagyarázni, hogy húzzon innen, de az agysejtjei valahogy nem bírták befogadni az információt, hogy nem szívesen látjuk.
-Hali ideülhetek én is?-próbált olyan hátborzongatóan mosolygni persze főleg Lukera.
-Nem.-hát igen Tom nem szokta túlragozni azt ha valaki nem szimpi neki.
-De ne már oké tudom egy szemétláda voltam Lukeal, de attól még rég óta ismerjük egymást és őszintén nektek nem ártottam, szóval igazán megkímélhetnétek attól, hogy egész órán szúrtok a szemetekkel. Még téged meg is értelek.-nézett rám-de te neked abszolút nem ártottam, valószínűleg hallottad  a sztorit és ennyi azt sem tudod milyen ember vagyok valójában-intézte a szavait mostmár Tomhoz.- A csajt pedig még csak soha nem is láttam mégis azt érzem, hogyha tehetné akkor most dobná rám ezt a pörköltnek csúfolt förmedvényt-emelte meg kicsit a tálcáját.
-Aidan először és utoljára mondom el oké, nem érdekel minket milyen ember vagy felőlem te lehetsz a magasságos Teréz anya is, akkor sem izgat, vagy eltűnsz innen vagy nem csak a tálcád borítom rád hanem az asztalt is, értve?-magyaráztam el neki a dolgokat, mire persze Tom hevesen bólogatott, Luke pedig csak nézett maga elé.
-Te nem fogsz mondani semmit, állítólag egyszer szerettél és hagyod, hogy azok az emberek akiket jó hogy két hete ismersz így beszéljenek velem.-nézett Lukera.
-Édes istenem ne kezdd el megint az áldozatot játszani, nem érdekel, ha beadod mindenkinek itt is, hogy egy szar ember vagyok aki nem foglalkozott veled amikor a szülei váltak és mert nem voltam veled hajlandó lefeküdni amikor konkrétan minden egyes verseny után rámerőltetted magad. Mert te is tudod, hogy ez történt és Jakenek igaza van nem akarlak látni, Aidan már itt is van egy rajongó táborod akik még nem tudják hogy a szexi pofika mögött milyen mocskos egy ember rejlik. Játszd meg magad nekik, ne nekem akard beadni, hogy te mennyire jó ember vagy mert ha hiszed ha nem, nem érdekelsz. Úgyhogy tényleg menj vissza a csajaidhoz vagy pasijaidhoz mit bánom én, de kerülj el.-szakadt ki Lukeból az egész, mi hárman is teljesen levoltunk sokkolódva hiszen Luke nem az egész igazságot mondta el nekünk mi csak a megcsalásról tudtunk, nem mindenről. De persze körülöttünk mindenki minket figyelt. Rajtuk is látszódott, hogy mint egy kirakót próbálják összerakni, hogy a két új embernek az iskolánkba mi köze lehetett egymáshoz, de amit viszont én nem értettem az az, hogy Aidan miért vigyorog ennyire.
-Oké oké nem kell ennyire felkapni a vizet, de csak, hogy tudd Luke még mindig szexinek hívtál és ez nekem mára pont ennyi elég, további jó étvágyat.-mire ott hagyott minket és visszabotorkált ahhoz az asztalhoz ahol eddig ült.
-Akarod hogy megfejeljem?-cikázott Thomas tekintete köztem és Luke között.
-Nem hagyjad csak, ezt akarta elérni, hogy dühösnek lásson. És megkapta, most egy ideig nyugton lesz.
-Oké mostmár el kell mesélned mi a jó isten volt pontosan közetetek.-szólt rá Kayla, persze én is nagyon kíváncsi voltam
-Hát ez amit láttatok, az előző sulimban folyton szekált, addig mondta a hülyeségeit, amíg mérges nem lettem, és hát a gyűlölet és a szeretet közt egészen vékony fonal húzódik....és pont ekkor megszólalt a csengő.


Na hát hali mindenkinek, bárki is olvassa ezt még annak köszönöm és remélem tetszett. Hihetetlen, hogy ezt még gimisként kezdtem el most pedig egyetemre járok, mondjuk ez az egyik fő oka, hogy szinte alig írogatok valamit, de talán nem is baj. Most megpróbálom ezt is újra visszahozni az életembe remélem sikerül. 
Addig is millió ölelés, puszi

Cseni

A tanárom fiaWhere stories live. Discover now