11.rész

827 36 14
                                    

Luke szemszöge:

Amikor tegnap este hazajöttem Jaketől anyukám rögtön nekiállt a "kihallgatásomnak". Mivel nem nagyon szeretek előtte titkolózni így a Kaylával történt konfliktusunkról is beszámoltam. Először haragudott a lányra, de aztán belátta, hogy csak idő kellett számára. Ezután áttértünk egy kissé intimebb témára ami miatt a fejem rögtön elvörösödött, de lenyugtattam anyut annyival, hogy még nem léptünk tovább a csóknál. Számára ennyi információ elég is volt és már el is engedett, hogy fel menjek aludni. Mielőtt még kidőltem írtam Jakenek egy jó éjt üzenetet, amire azonnal válaszolt. Leraktam a telefonom az éjjeli szekrényemre és el is aludtam. 
Ma reggel amikor felkeltem, már vilogott a telefonomon az a kis lámpa, ami értesítést jelez.
Jake:
-Szia Törpi❤️Ha felkeltél hívj fel.

Már gyorsan rá is nyomtam a hívás gombra. 
-Szia, végre megébredtél.-vette fel, egy csengés után.
-Ühüm, miért szerettél volna beszélni?-kérdeztem.
-Csak úgy nem beszélhetek a barátommal?
-De igen, csak azt hittem van valami oka.
-Na jó egyébként tényleg van.-kuncogott.
-Most szivatsz ugye, előadod, hogy csak úgy keresel, de aztán kiderül, hogy mégis van oka, szemét vagy.
-Hé, ne legyél velem gonosz, egyébként csak azt akartam megkérdezni, hogy van-e programod mára?
-Tudtommal nincs.
-Akkor mostmár van.
-És mi is lenne az pontosan?
-Elviszlek az első randinkra és mondjuk utána itt aludhatnál, bár a húgom itthon lesz de nem fog minket zavarni.
-Ez egészen jó ajánlatnak tűnik, viszont nem túl korai. Mármint érted a húgod azt sem tudja, hogy meleg vagy de már rögtön a pasiddal akarsz hazaállítani?
-Hát egyenlőre nem terveztem neki úgy elmondani, de ha rájön akkor ez van, ígyis úgyis elfogadna.
-Jaj értem.-mondtam kicsit búsan. Bár teljesen megértem, hogy még titkolni akarja a családja előtt, de azért egy kicsit mégis bántott a dolog.
-Ne érts félre baba, nem foglak eltitkolni, csak nem ez lesz az első dolog amit közlök rólad, de nem fogok veled máshogy viselkedni.-próbált kicsit megnyugtatni, ami részben sikerült is neki.
-Én teljesen megértem Jake ha még nem állsz készen, nem erőltetek semmit, oké.-mutattam ki a támogatásom felé, hiszen egy kapcsolatban mindkét fél érdekét kell nézni.
-Köszönöm.
-Ezen nincs mit, egyébként akkor hol találkozzunk?
-Mondjuk olyan egy óra múlva nálatok, érted megyek kocsival.
-Annyi idő alatt nem leszek kész. Ki kell választanom suliba egy ruhát, meg a randinkra. Ehhez egy óra teljesen kevés.-pánikoltam be egy kicsit.
-Engem nem érdekel miben jössz, suliba meg hozz egy gatyát és én adok neked majd egy felsőt.
-Na jó én inkább leteszem, és nekiállok készülődni, csókollak.
-Most komoly?
-Igen, akkor egy óra múlva várlak,puszi.
Amint leraktam a telefont, szélsebes pakolásba kezdtem. Először bedobáltam a cuccaimat holnapra a suliba, utána pedig ahogy Jake mondta elraktam magamnak egy alsót meg egy szaggatott farmert, aztán majd csórók tőle egy pólót. Gyorsan elszaladtam hajat mosni, meg letusolni. Amikor az órára pillantottam, szembesülnöm kellett vele, hogy már csak tíz percem maradt. Szó szerint feltéptem a szekrényem, de semmi normális ruhadarabot nem találtam. Amikor is már az ötödik ruhát dobtam el az útból, hallottam, hogy valaki éppen rátapadt a csengőnkre, és mivel anyukám nem volt itthon így én egy gatyában leszaladtam, hogy megnézzem ki az. Az ajtó mögött nem más állt, mint az én csodálatos barátom Jake. Gyorsan kinyitottam neki az ajtót, ő pedig szó szerint szájtátva figyelt.
-Azért ez nem semmi üdvözlés.-kuncogott.
-Gyere már be és ne bámulj.-fogtam meg a kezét és berántottam, majd magam után húztam a szobámba.
-Figyelj baba, nekem nagyon tetszel így is, de nem szeretném ha mások így látnának.-kuncogott.
-Pedig pont egy gatyában terveztem menni, de hát akkor fel kell öltöznöm.-ironizáltam.
-De most vicc nélkül mit csináltál egy órán át?
-Nem tudom, egyszerűen elrepült az idő.
-Legközelebb egy nappal előtte szólok.-kuncogott, majd magához húzott egy csókra. Közben a keze letévedt a szinte fedetlen hátsómra, amit előszeretettel nyomkodott. Nem mondom, hogy nem tetszett, de ha nem húzódtam volna el, ebből nem randi lett volna.
-Egyébként hova megyünk?-fejtettem ki magam szorításából, majd ismét a szekrényemhez léptem, ő pedig leült az ágyamra.
-Arra gondoltam, hogy elmehetnénk a fagyizóba utána pedig megnézhetnénk valami filmet, igazából nem nagyon terveztem előre, csak spontán ötlet volt.-vakargatta a tarkóját
-Akkor elég lesz ha csak egy egyszerű ruhát választok?-kérdeztem.
-Törpe nekem teljesen mindegy, csak azért még érjünk oda mielőtt bezár a pláza.
-Hát nem vagy egy nagy segítség mondhatom.-mire felállt és idesétált mögém, majd egyik kezével megragadta a derekam és kicsit eltolt a szekrényemtől. Végig pásztázta szemével a ruhadarabokat, majd kikapott egy egyszerű sötétkék farmert, ami kicsit nagy rám, de pont ezért szeretem. Mellé pedig kivett egy fehér pólót és egy zöldes kockás inget. Nem a legizgalmasabb szett, de célnak megfelelt. Gyorsan fel is kapkodtam magamra, majd a cókmókomat is bepakoltuk az autójába ezután pedig elindultunk a pláza felé. Anyunak természetesen dobtam egy üzit, hogy azért a szívbajt ne kapjon, hogy nem vagyok otthon. Megérkezésünk után elmentünk fagyizni. A lány aki eladta nekünk feltűnően rámozdult Jakere, emiatt amint átadta nekem a fagyit egy puszit nyomtam az arcára. Jake pedig csak elmosolyodott, majd átnyújtotta a pénzt a lánynak.
-Kis féltékeny vagy.-ölelt magához.
-Én ugyan nem, csak megmutattam, hogy már foglalt vagy, szóval nem kell kitörnie a gerincét, hogy jobban beláss a pólójába.
-Bolond vagy.-adott egy rövid csókot a számra.
Miután megettük a fagyijainkat, elsétáltunk a mozihoz. Amikor Jake kérte a jegyeinket, a srác aki adta oda nekünk, olyan utálattal figyelt minket, hiszen a fiú közben a kezemet szorongatta. Nem értettem sose a homofób embereket, miért fáj nekik ha én boldog vagyok, ráadásul kúltúráltan, mert néha a párok mandula vizsgálatot tartanak egymásnak nyilvánosan. Mindegy is a lényeg az, hogy nem szabad velük foglalkozni. Amint megkaptuk a jegyeinket, elmentünk nasit is venni és kiharcoltam, hogy ezt én fizessem, mert eddig mindent Jake állt. Bár puffogott utána egy kicsit, olyan aranyos volt mint egy kis óvodás. 
Miután végignéztük a majdnem két órás filmet, mindketten annyira elfáradtunk, a szó szerinti semmittevésben, hogy hazaindultunk. 

Amikor Jakékhez értünk, a fiú gyorsan beparkolt a garázsukba és kivette a kocsiból a cuccaimat. Beléptünk az ajtón és egy gyönyörű kislány fogadott minket. Amikor felénk szaladt, egy kissé megtorpant mikor meglátott engem.
-Szia Luke vagyok.-hajoltam le hozzá.
-Én pedig Jessica, örülök, hogy megismerhetlek.-milyen komoly kislány.
-Kisördög, ő itt Törpe a barátom.
-Ne hívj Törpének.-Ne hívj Kisördögnek.-mondtuk szinte egyszerre.
-Oké, oké azért nem kell leharapni a fejem. Ettél már valamit Jess?
-Nem, még nem.
-Egyébként mi van itthon enni?
-Hát semmi amit mi össze tudnánk dobni.-mondta a kislány.
-Na jó engedjetek oda majd én megnézem mit lehet ebből kihozni.
-Jake a barátod tud főzni?-lepődött meg a lány.
-Igen.
-Na jó mostantól ő a kedvencem.-nevettünk.
-Szeretitek a carbonarát?-kérdeztem, mire mind a kettő heves bólogatásba kezdett.
-Akkor az lesz a vacsi, szólok ha kész van.-a két testvérnek csak ennyi kellet és már el is hagyták a konyhát. Bő háromnegyed óra múlva el is készültem és mind a ketten úgy rontottak be a szobába mintha már egy éve nem ettek volna. Annak ellenére, hogy nagyon sokat csináltam, egyáltalán nem maradt belőle.
-Ez nagyon finom volt.-paskolgatta meg a pocakját Jess.
-Igaza van, isteni volt. Na de mostmár neked alvás van.-nézett Jake szúrósan a kishúgára, aki kissé duzzogva de elment a szobájába. Gyorsan összeszedtem a tányérokat, majd neki akartam állni mosogatni, de Jakenek kissé más tervei voltak. 
-Azt majd holnap suli után.-ragadta meg a derekam és maga felé fordított. Majd felkapott az ölébe és elkezdett velem haladni a szobája felé. Miután beértünk ledobott az ágyára és hevesen tapadt az ajkaimra. Fogalmam sincs mennyi idő telhetett el, de már csak arra lettem figyelmes, hogy a pólók lekerültek rólunk és Jake éppen a nyakamon hagy egy szívásfoltot. Amikor rámfeküdt teljes testsúlyával éreztem, hogy nem éppen a legnyugodtabb állapotban van. Viszont én még úgy gondoltam, hogy korai lenne lefeküdni egymással, szóval egy utolsó csók után leállítottam.
-Nem szeretnéd?-kérdezte kissé kétségbeesetten.
-De igen nagyon, de nem most, meg itt van a húgod is.-kerestem valami magyarázatot.
-Értem.-kelt fel rólam.
-Hé, gyere velem fürdeni.-fogtam meg kezét és magam után húztam, a szemei pedig rögtön csillogni kezdtek. Levetkőztünk és Jake közben teleengedte a kádat és habfürdőt is tett bele.
Először ő szállt be, majd én. 
-Tudod, még csak pár napja vagyunk együtt és nem akarok elsietni semmit, viszont azt tudnod kell, hogy szeretlek.-most először mondtam neki ezt a szót. 
-Nem kell sietnünk sehova, még sok időnk lesz baba. Én is nagyon szeretlek.-karolt át és adott egy puszit a tarkómra. Ezután pedig amint kiszálltunk a kádból és elmásztunk az ágyig egymásba gabalyodva aludtunk el.

Hali mindenkinek. Végre sikerült összehoznom az új részt, eléggé nyálas és romatikus, de én ezt a könyvet ilyennek is terveztem, szóval remélem nem bánjátok. Köszönöm, hogy elolvastad.

Puszi, Cseni.❤️🏳‍🌈

A tanárom fiaWhere stories live. Discover now