16.rész

498 25 6
                                    

Jake szemszöge:

Aidan kijelentése után hirtelen mindenki megállt a mozgásban, én is teljesen ledermedtem, Thomast kerestem a tekintetemmel, de ő csak villámokat szóró szemmel meredt a fiúra.
-Hallod Kapi ez igaz?-szólalt fel Jay, az egyik csapattársam.
-Lukekkal jár, legalábbis az biztos, hogy a kis srác csinálta ezt vele. -mondta Aidan a hangjából csak úgy csöpögött a gúny.
-Akkor harcias fiú, illik hozzád.-vigyorgott rám Jay. Először fel se fogtam mit mondd, de Tom legalább vállba veregette, mert ő ellentétben velem tudott normálisan reagálni.
-Mi a fasz titeket komolyan nem zavar?
-Figyelj mi is a neved bocs kurvára nem figyeltem amikor az edző mondta.-nézett rá Sky, mire csak Aidan elmotyogta a nevét.
-Szóval Aidan én és szerintem a többiek is leszarjuk, kivel vagy éppen kivel nincs együtt a Kapi, azt csinál amit akar, én mondjuk óvoda óta ismerem, de most az, hogy itt pattogsz nekünk, mint valami rossz bolha, attól még nem fogunk hozzá máshogy állni. Jó talán mostanában elkerülöm majd a de jó segged van megjegyzéseimet.-és itt rámvigyorgott-de ezenkívül, ő itt Jake, ha Jake fiúval van együtt akkor fiúval, ha lánnyal akkor lánnyal, magas ívből baszom le, amíg jó kedve van és amíg boldog azzal akivel van.-és erre a többiek is csak hevesen bólogattak.-amúgy meg szerinted nem vágjuk, hogy te is meleg vagy mint a kályha, nem mintha zavarna, de amíg nem elégszel meg magaddal addig legalább ne másokat baszogass, mert ő itt a kapitányunk és nincs az a pénz amiért egy kis mitugrász miatt megharagudnánk rá.-Sky nem beszél sokat, de róla mindenki tudja, hogy nagyon intelligens és a tanárok nagy része ezért utálja, mert nagyjából sose figyel az órákon, mégis mindig mindent ő tud a legjobban. Ezért is imádtam a srácot, hogy elküldte egy melegebb éghajlatra Aidant. Persze a többiek is vagy csak vigyorogva figyeltek, vagy helyeselték a dolgokat amiket Sky mondott, Aidan pedig hát a feje mindent pénzt megért, először hebegett habogott, hogy ő nem is meleg, de aztán meg csak felkapta a cuccát és kifutott az öltözőből.
-Remélem vissza se jön, ekkora egy seggfejet.-ült vissza mostmár a helyére Sky is.
-Szóval figyeljetek, tényleg senkit nem zavar, mármint amúgy nem vagyok meleg, csak biszex, de tényleg Lukekkal vagyok együtt.
-Istenem ne kezdd te is el a hülyeségeidet, felőlem egy kecskével is lehetsz nem érdekel minket, ugye srácok?-mondta Sky mire a többiek csak bólogattak.
-Na de komolyan az ofőd fia, te protekciós köcsög.-vert vállba a mellettem ülő Pete.
-Amúgy én is megnéztem magamnak azt a srácot, kellemes a lökhárítója.
-Na jó Jay állj le mert kinyírlak.-nevettem rá
-Hú de kis ragaszkodó lett valaki.
-Egyébként ennek a csávónak, faszom a nevébe...-Aidan-szóltam közbe.
-Aidannek mi baja volt?
-Ő Luke exe és az előző sulijában ő volt az úszók kapitánya, szóval érted.
-Aha persze vágom, de akkor is mit kell hisztizni, még az öt éves húgom is kultúráltabb.
-Sky nehogy megfájduljon a torkod sokat beszélsz a mai nap.
-Fogd be Pete, mert megfejellek, mint kezdőszöcske a harangvirágot.

A srácok nagyon rendesek voltak, persze titkon reméltem, hogy ez nem is lesz másképpen. Bár azért fura, hogy már ők is tudják, de apukám még nem, de igazából, úgy gondoltam ennyi izgalom elég volt egy napra, szóval majd egy másik napot választok ki, hogy őt is beavassam. Bár edzés után szerettem volna Lukekkal találkozni, de írt nekem, hogy az anyukája szólt neki, hogy otthon valamiről beszélgetniük kell, ami őszintén megmosolyogtatott, hiszen mi is lehetne a téma, ha nem a tegnapi kis incidensünk.

Luke szemszöge:

Amikor reggel Tom elráncigálta mellőlem Jaket szinte száz százalékig biztos voltam benne, hogy nem egy dolgozatról akarnak diskurálni, de inkább rájuk hagytam az egészet és bementem a termünkbe. Nem az van, hogy esetleg rosszban lennék itt bárkivel, de Kaylán kívül különösebben senkivel nem elegyettem párbeszédbe, ezért amikor belépek, vagy nem tűnik fel senkinek vagy csak rámpillantanak aztán hagyják is annyiban, de nem mintha ez engem annyira zavarna, teljesen jól elvagyok azzal, hogy eltántorgok a helyemig és zenét hallgatok vagy bámulok ki a fejemből egészen addig amíg a kis vörös padtársam meg nem érkezik. Hát igen ha Kay belép rögtön mindenki hangosan köszön neki, sőt még van aki oda is rohan, hogy megölelje a lányt, de hát ez van népszerűenk születni kell, engem ha reggel megrohamoznának ölelésekkel valószínűleg rosszul is lennék.
-Na szia mi volt tegnap Jakel?-ült le mostmár le mellém a lány
-Megbeszéltünk mindent, szóval megkértem, hogy hagyja Aidant és nem kell vele foglalkoznia.
-Hát úgy nézem nem csak beszélgetettek.-nyúlt oda a pólóm nyakához egy eléggé perverz mosoly kíséretében, mire én csak odakaptam a kezemet, hogy valamelyest eltakarjam.
-Lefeküdtetek egymással?-húzogatta nekem a szemöldökét, mire éreztem, hogy nekem totál elvörösödik a fejem, mert nem tudtam mennyire lenne jó ezt pont Kaylával megbeszélni, persze nem látszódott rajta, hogy zavarná a dolog, de mégsem akartam, hogy esetleg rosszul érezze magát.
-Nem, csak fürödtünk, közösen.
-Jaj ne legyél már ilyen szégyenlős, nekem az is durva, hogy nem estetek egymásnak, főleg ismerve Jaket.
-Nem akarok semmit ráerőltetni, ő még nem volt sráccal szóval majd ha ő akarja akkor.
-Én biztos vagyok benne, hogy akarja, csak rád van tekintettel, de amúgy meg nem mintha annyi különbség lenne aközött, hogy kinek teszi be és ha esetleg azt hinnéd, hogy Jake még szűz, hát el kell, hogy szomorítsalak.
-Miből gondolod, hogy nem én teszem be neki?-mire a lány olyan hangosan felnevetett, hogy természetesen mindenki minket bámult.
-Luke ezt te sem mondtad komolyan ugye?
-Kitudja, bármi megtörténhet.
-Jó majd ha egyszer nem bír megülni a seggén akkor majd elhiszem, de valahogy nem állna nekem össze a fejemben a kép.-és pont ekkor sétált be a tanár, szóval ezt a felettébb kínos bár vicces beszélgetést nem kellett folytatnunk.

A nap legszebb része mégis az volt amikor negyedik óra után anyám üzenetekkel bombázott, hogy ma nem tervezhetek semmit, mert vele kell lennem délután, majd Kayyel megfejtettük, hogy a fiúknak vele volt osztályfőnökie és onnatól kezdve már nem is volt kérdéses, hogy mit akar tőlem, főleg, hogy Jaken tényleg elég sok minden látszott és ő még csak elrejteni sem próbálta. Én egész nap a nyakamat fogdostam, mintha éppen készülném megfojtani magam, bár elég elgondolkodtató ötlet főleg, azokután, hogy anya tényleg komoly beszélgetést tervezett velem. Na mindegy majd otthon kiderül mit akar....


Halihó mindenkinek, remélem tetszik majd nektek ez a rész. És igen tudom régen volt, de a suli jelenleg minden kis időmet felemészti, de majd ha vége a vizsgáknak, újra tudom normálisan folytatni. Addig is köszi ha elolvastad.

Puszi, Cseni<3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 15, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A tanárom fiaWhere stories live. Discover now