15.rész

318 18 8
                                    

Jake szemszöge:

Reggel arra ébredtem, hogy valaki a hajamat matatja, mintha minimum tetves lennék, de olyan fáradtnak éreztem magam, hogy semmi kedvem nem volt kinyitni a szemem. Gondolom egy idő után megunta a hajmaban turkálást mert utána apró puszikat éreztem meg az arcom minden pontján, erre már persze kis résre nyitottam ki a szemem és nekem akkor esett le, hogy Lukenál aludtam, pedig először azt hittem a húgom szórakozik velem, hát igen nem vagyok a reggelek embere.
-Na Jake ideje felkelni, még hozzátok is el kell mennünk suli előtt mert nincsenek itt a cuccaid.-sutogott nekem Luke.
-Jó Törpi csak adj még pár percet.-mondtam neki a reggel még abszolút nem jól funkcionáló hangommal, kissé olyan mint aki már negyven éve tömény dohányos. Majd átnyúltam alatta és magamra vontam őt, mire egy aprót sikkantott. De utána beletúrta a fejét a mellkasomba.
-Jólvan Jake mostmár tényleg ideje kelned.-nyomta fel magát ezáltal a két lábamra csücsült ami nem igazán volt jó ötlet tőle, mert rögtön beugrottak a tegnapi események és hiába is próbálkoztam ellene az egész véráramom megindult déli tájakra. Reménykedtem, hogy nem veszi észre. Ezért gyorsan felültem, és kissé hátrébb toltam őt a lábamon a biztonság kedvéért.
-Jó, jó fent vagyok, egyébként hány óra van.
-Fél hét.-vigyorgott rám
-Jézusom, te ilyenkor szoktál kelni?-dörzsölgettem meg a szemeim.
-Nem nem igazán, de el kell mennünk a cuccaidért hozzátok, szóval most muszáj volt.-kuncogott
-Na mi olyan vicces Törpi?
-Annyira kócos vagy.
-Mert a te hajad tökéltesen áll.-nevettem mostmár én is
Ezután pedig Luke ráhajolt az ajkaimra és egy hosszú csókot váltottunk egymással. Utána pedig elment felöltözni és hozzám is vágott néhány ruhát és közösen megindultunk hozzánk. Persze amikor ott voltunk, nem akart bejönni, mert ilyenkor még apukám is otthon van, de nem volt kedvem vele korán reggel erősködni, szóval hagytam, hogy akkor kint maradjon, majd úgyis egyszer eljön az a pillanat amikor bemutatom. A házban apa csak köszönt meg beszéltünk pár szót merre voltam tegnap, persze a szokásos apa viccét is elsütötte, hogy amíg nem ritkítom vagy nem gyarapítom az emberiséget neki mindegy mit csinálok. De mondjuk gondolatban hozzátettem, hogy elég nehéz lenne gyarapítani, mivel a párom egy fiú, de mindegy ezt még ő nem tudja. Utána pedig visszamentem Lukehoz, és már nálam volt az úszó cuccom meg az iskolatáskám is.
-Apukád nem szólt semmit?-először nem értettem miért kellett volna szólnia ezért totál idióta fejet vágtam.
-A nyakad, egy csomó szívás folt van rajta.-én meg gyorsan megnyitottam a kamerát a telefonom, és tényleg igaza volt Lukenak. A pasim egy igazi kis porszívó.
-Ja nem, de mondjuk a tiéden is van pár, de na te tisztességesebb munkát végeztél, majd edzésen lesz csak fasza.
-Bocsi.-nézett rám szegénykém olyan bűnbánóan.
-Hé baba engem nem érdekel, ha akarod felőlem lila lehet az egész testem, jó egy két részt ne csócsálj meg arra még szükségem van.-legalább ő is elmosolyodott a kellemesen gáz poénomon.
-Inkább majd ha anya meglátja.-vakarta meg egy kicsit a tarkóját.
-Szerintem tudni fogja, hiszen elment tegnap otthonról, ő sem bolond, de én Aidant várom, ma lesz az első úszó edzése és én vagyok a kapitány biztos elég nehéz lesz ezt neki lenyelni, ráadásul még Milka boci is vagyok személyesen.-szerintem eszelősen vigyoroghattam, mert Luke olyan hangosan nevetett melletem.
-Jólvan te Milka boci.-majd összekulcsolta a kezünket és hintett egy apró puszit az enyémre. Persze a suli előtt elengedte a kezem, de a két legjobb barátom szerintem még pont észrevette az apró csókunkat, amit mindig megejtünk mielőtt belépünk a kapun.
-Jézusom Jake, téged megvertek?-nézett rám akkora vigyorral Tom, hogyha nem lett volna füle akkor tuti körbe röhögi az egész fejét.
-Persze, tudod milyen agresszív.
-Hát azt látom, bocsi Luke, de most elviszem őt mert az első óra töri és a kis szerelmed legalább tudja az anyagot és tíz perc alatt belém is ver valamennyit.-erre Tom elhúzott minket onnan, nem is tudtam semmilyen töri dolgozatról, de még csak arról se, hogy én valaha is belé vertem volna bármilyen tananyagot. Szerintem Luke se hitte el mert csak vigyorogva bámult utánunk. 
-Milyen töriről süketelsz te itt nekem?-állítottam meg a haveromat amikor már az épületbe értünk.
-Istenem kellett valami kifogás, na mesélj.
-Istenem rosszabb vagy mint egy csaj.-fogtam a fejem nevetve, hiszen Tomot még sosem láttam ilyen izgatottnak. Pedig voltam egy két csajjal, de azt magas ívből leszarta.
-De ez most érdekel, lefeküdtetek, mármint a részletek kurvára nem érdekelnek, csak na szeretném tudni, hogy tegnap mégis mit csináltatok. Mert a nyakad az elég durva.
-Nem nem feküdtünk le, és várj csak edzésig, a pólóm egy csomó mindent eltakar.
-Hát akkor meg mi történt, jó cenzúrázva kérem a sztorit. 
-Csak együtt fürödtünk oké mostmár?-mire csak bólogatott.
-Luke egy igazi porszívó, de komolyan haver ez azért durva.
-Figyelj, ő úgy hívja ezt, hogy "kiengesztelés".
-Engem is kiengesztelhetne valaki így.-nevetett rám.-nyugi nem Lukera gondoltam.
-Tudom, hogy nem rá, de mi van Kayel?
-Hát én se tudom egy csomót lógunk együtt és végre nem rólad beszél, érted bírlak meg minden de már a lófasznak is van vége.
-Persze, persze vágom, de akkor minden rendben veletek.
-Szerintem igen sőt sokkal jobb, mint eddig volt, tudom, hogy mennyire szereted Lukeot, de lehet én egy kicsit jobban. Amióta Kay kiakadt én meg lenyugtattam, azóta ilyen. Szóval imádom a kis srácot, hogy elcsavarta a fejed.
-Jó azért ne imádd ennyire.- bokszoltam bele a vállába.
-Nem happolom el tőled, nyugi bár én sokkal viccesebb vagyok, meg klasszisokkal jóképűbb.
-Nekem meg nagyobb a farkam.-mire olyan jót nevetett, először nem is értettem mi baja van.
-Tévedtem te vagy a viccesebb, mert ugye ez csak vicc volt bro?
-Na takarodj a szemem elől.-majd Tom el is iszkolt, én pedig a fejemet rázva utána indultam.

A nap egészen eseménytelenül telt, megmaradt a szokásos Aidan engem bámul, én vigyorgok rá Tom pedig fejleszti a szemmel akarok gyilkolni képességeit, majd Miss Rose is bejött osztályfőnökit tartani, aztán rám pillantott, és mivel én napközben levettem magamról a felsőmet, csak egy rövidujjú volt rajtam és a nyakamat még jobban lehetett látni, mire Luke anyukájának a szeme is majdnem kiesett, istenem már előre sajnáltam a Törpit mert otthon erről tuti lesz egy beszélgetése. Majd a nap a végén elindultunk az uszodához, szépen átöltöztünk, persze amikor levettem a pólóm a többiek fütyültek, és kérdezgették ki a csaj, és hogy esetleg tőlük nem e akarna valamit. Persze én mindegyiket leszartam, de Aidan feje minden pénzt megért, szinte vöröslött az arca a dühtől, hiszen ő pontosan tudta ki volt velem, de persze én még mindig csak mosolyogtam rá.
-Atya úr isten Jake, értem én, hogy fiatalok vagytok de na.-az edző csak a fejét ingatta amikor meglátott, persze a többiek jót kuncogtak.
- Bocsánat edző bá a párom kicsit vadóc személyiség.-vigyorogtam rá őszintén.
-Mondd meg a kis vadóckának, hogy versenyeken nem akarlak így meglátni.
-Vettem főnök.
Ezután pedig bemutatta az új tagunkat és megkért minket,hogy legyünk vele jóban. Természetesen Aidannak elmagyarázta, hogy én vagyok a kapitány tőlem bármit kérhet. Majd neki is álltunk edzeni, persze először szokásos bemelegítő körök, utána pedig időmérők és edzés végén a két leggyorsabb egymás ellen, minden számban. Persze Aidan és én gyorsúszásban egymás ellen versenyeztünk. De a srác egész végig egy ideg volt, valószínűleg miattam, ezért le is hagytam egy fél testhosszal, amiért az edző bá le is cseszte, mert, hogy tőle többet vár el. Mindenki megköszönte az edzést, és el is mentünk letusolni.
-Na mivan fiúk ilyen simán meztelenkedtek egy buzi előtt?-nézett egy undorító vigyorral a fején Aidan.

Na hali mindenkinek itt is lenne az új rész a köviben kiderül, hogy Jake csapattársai, hogy reagálnak, arra hogy kiderül, hogy Lukekal randizik. Addig is ölelés mindenkinek, köszi ha elolvastad.

Puszi, Cseni<3

A tanárom fiaWhere stories live. Discover now