2.rész

806 32 4
                                    

Luke szemszög:

Reggel, a telefonom mámorító csörgésére és anyám hangos ordítására keltem, hát nem fantasztikus. Ma kezdem meg az új sulit. Már most rosszul vagyok attól, hogy mindenki engem fog bámulni, nagyon utálok a figyelem középpontjában lenni. Gyorsan elkészülődtem, magamra kaptam szokásos fekete szettemet. Bementem a konyhába ahol szó szerint egy atomrobbanás történt, nem volt véletlen, hogy amikor még a szüleim együtt voltak apa főzött, hát igen anyu nem igazán mozog otthonosan a gasztronómia területén.
-Jó reggelt!-köszöntem neki nevetve
-Jó reggelt neked is édesem!
-Anya nem akarlak igazán siettetni, de már el kéne indulni a suliba
-De még nem reggeliztél-nézett rám szomorúan
Ohh, hogy csak miattam akart főzni, ez nagyon kedves, de inkább éhezem, mint hogy azt a totálisan elégett tojásrántottát megegyem.
-Nem baj úgysem vagyok éhes
-Rendben akkor induljunk!-mondta
A suliba érkezve anyámmal elindultunk az igazgatóság felé,papírokat elintézni, meg jó lenne megtudni melyik osztályba leszek beosztva.
-Jó napot kívánok,jöjjenek csak be-invitált be minket az igazgató úr
-Maga biztos Miss Rose és a fia, Luke
-Igen -válaszolt neki anyu
-Miss Rose lehet, hogy ez így most le fogja sokkolni, de maga lesz a 11.C új osztályfőnöke mivel a régi most nem tudja  őket tovább vinni.-nézett anyámra az igazgató
-Oh , hát rendben, persze elvállalom, de akkor a mai napot meglehetne úgy oldani, hogy csak velem legyenek?-kérdezte 
-Igen-bólintott az előttünk ülő úr
-Ami viszont téged illett Luke, a 10.B-be fogsz majd járni, abban a reményben, hogy kicsit feljebb emeled az osztályátlagot-intézte szavait mostmár hozzám
Remek, gondoltam magamban, már nem csak az új gyerek, hanem a stréber is én leszek abban az osztályban.
-Akkor te már mehetsz is, anyukáddal majd minden mást elintézünk, az osztálytermedet az 1 emeleten rögtön jobbra a legelső ajtónál találod, most úgyis is Történelem órájuk  van az osztályfőnökükkel.
Rendben és viszlát-bólintottam majd elhagytam a termet.
Nem kellet sokat gyalogolnom,elég könnyen megtaláltam a termemet,bekopogtam, majd beléptem és természetesen minden szem rámszegeződött
-Jó napot , elnézést a zavarásért,de elméletileg ez lesz az új osztályom-mondtam szinte suttogva
-Hoho, szia hát biztos te vagy Luke, ne aggódj az igazgató úr már tájékoztatott, ülj le Kayla mellé, majd mutatkozz be kérlek-bicentett egy vörös hajú lány felé
Meg kell hagyni gyönyörű lány volt, de engem a lányok nem igazán szoktak érdekelni, magyarán meleg vagyok, de a szüleim elfogadták és ez a legfontosabb.Miután helyet foglaltam köszöntem újdonsült padtársamnak,bemutatkoztam avagy elmondtam a nevem és az okot,hogy miért költöztünk ide.Majd folytatódott az óra, mivel még nem voltak könyveim ezért csak bámultam ki a fejemből, amikor is kopogtak az ajtón.Egy kicsit korosabb néni lépett be. 
-Luke Roset keresem
Felálltam és odasétáltam hozzá
-Ezeket a papírokat levinnéd anyukádnak a termébe , az igazgató úr elfelejtette neki odaadni
-Hát hogyne, most menjek vagy elég szünetben?-kérdeztem
-Jobb lenne ha most indulnál, persze csak akkor ha a tanár úr elenged-mosolygott
-Persze Luke menj csak-bicentett az ofőm
Nekem pedig eszembe jutott, hogy fogalmam sincs, hogy hol van az anyukám terme, tehát visszafordultam az osztályomhoz mire mindenki kérdőn nézett rám.
-Ö, valaki tudja hol van a 11.C terme?-kérdeztem
-A földszinten van a büfével szemben, egy hatalmas sárkány van az ajtójukon-mondta Kayla
-Oké rendben köszi
Megindultam a terem felé, majd bekopogtam és meghallotam anyám hangját .Bementem és nem igazán néztem senkire elnézést kértem zavarásért , dadogva,hát igen túl sok ember nézett így elhagyott az a maradék önbizalmam is. Majd odaadtam anyunak a papírokat és indultam volna meg kifelé,de megpillantottam a hátsó padsorban ülő fiút, aki valami iszonyat dögös volt, ahogy pólója alatt megfeszültek izmai, és ahogyan a nap rásütött. Elpirultam,de még mielőtt valaki észre venné gyorsan kiszaladtam a teremből és megindultam a saját osztályom irányába. Utam közben megpilantottam az "Akikre Büszkék vagyunk" táblát és ott volt Ő is mint kiváló sportoló.Tehát a neve Jake Mitchel, a nevén kívül még egy dolgot tudtam azt,hogy nekem nagyon bejön,de hát persze pont nulla százalék arra az esély hogy meleg legyen, de ha az is akkor az, hogy én bejönnék neki na annak az esélye már a mínusz számok kategóriájához tartozik.Szomorkásan visszaléptem a termünkbe ahol az ofő még  mindig kézségesen magyarázot, mint megtudtam Kaylatól dupla törivel kezdünk minden hétfőn ezért ilyenkor a tanárúr nagyon bele éli magát.Igazából elég érdekesen mesélte el az egyébként száraz anyagot, de nem igazán figyeltem,a gondolataim egészen máshol jártak.



Na hát itt lenne a második rész, Luke szemszöge,remélem majd elnyeri a tetszéseteket!
Sok puszi(Cseni)




A tanárom fiaWhere stories live. Discover now