9.rész

677 28 3
                                    

Luke szemszöge:

Amint beléptem a házba megrohamoztam a fürdőszobát és vettem egy gyors zuhanyt. Majd átlibbenttem a szobámba, hogy kiválasszam azokat a ruhákat amik lenyűgözhetik Jaket. Bár soha nem voltam az a meleg srác aki feminim ruhákban járkál, mivel elég sokáig titkoltam,hogy ki is vagyok valójában ezért nincsenek is ilyen ruháim, de azért előkaptam egy két szűkebb farmert, meg jobban kinéző pulcsit a ruhatáramból és kipakoltam őket az ágyamra és neki álltam agyalni, hogy vajon hogyan párosítsam őket. Már vagy 15 perce nézegetem őket és még semmivel sem jutottam előrébb. A gondolataim közül kopogás hangja ábrándított ki, miután kinyílt az ajtóm anyukám dugta be a fejét.
-Hova készülődsz ennyire?
-Jakkel megyünk a bajnokság utóbulijába.
-Értem, szóval ti ketten akkor azzal a fiúval az osztályomból....-próbálta valahogy szépen megfogalmazni a kérdését, bár nem igazán ment neki.
-Igen anya, együtt vagyunk.
Majd anyukám örömében nekem ugrott és egy hatalmas ölelésben részesített.
-Nagyon örülök nektek Luke, azon a fiún látszik mennyire tetszel neki.
-Tényleg?-kérdeztem, mivel én nem igazán vettem észre azt hogy annyira tetszenék neki, persze megölelt meg puszit adott de ilyet a barátok is szoktak.
-Ne mondd, hogy nem vetted észre, csillogott reggel a szeme mikor rád nézett.
-Hát én csak akkor lettem benne biztos mikor megcsókolt.-kuncogtam el magam.
-Szóval már az első csók megvolt, és már tovább is haladtatok?
-Mi nem dehogy, még csak ma jöttünk össze anya jóhogynem holnap már az esküvőt tartanád.
-Jó igazad van. És miben mész a buliba?
-Hát jelenleg azt próbálom eldönteni-sóhajtottam.
-Szerintem ezt a nadrágot és inget vedd fel, meg valami nyakláncot hozzá mert az aranyosan áll-kacsintott rám.
-De az az ing kissé kivágott nem fog túlságosan kihívónak gondolni?
-Szivem odáig lesz érted hallgass anyádra.
-Oké akkor ezt veszem fel.-nevettem.
-Aztán ha a bulin mégis megtörténne AZ védekezzetek.-hagyta el nevetve a szobát anyukám.

Végül így néztem ki, és be kell vallanom tényleg ez volt a legjobb választás, remélem Jakenek is tetszeni fog

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Végül így néztem ki, és be kell vallanom tényleg ez volt a legjobb választás, remélem Jakenek is tetszeni fog. Rápillantottam az órára és még volt egy negyedórám, míg Jake megérkezik, szóval gondoltam kicsit begöndörítem kósza fürtjeim. Amint kész lettem már csengettek is, kabátomat magamhoz szorítva már szaladtam is az ajtóhoz, de anyukám megelőzött és már ott faggatta barátomat az ajtóban. 
-Anya nekünk mennünk kell.
-Jó tudom csak kicsit elbeszélgettem vele ha már egyszer a fiam barátja. Na jólvan érezzétek jól magatok és Luke ha esetleg nem itthon alszol dobj egy üzit.
-Rendben, na szia anya.-adtam egy puszit arcára.
-Viszlát Mrs. Rose-köszönt el a párom is.
Miután becsuktam magam mögött az ajtót, a mellettem álló ajkára tapadtam ,hiszen még nem is köszöntöttük egymást egy párhoz illően. Amikor elváltunk egymástól, eléggé szemérmetlenül mértük végig egymást. Hihetetlen jól nézett ki egy szaggatott fekete farmerben és egy olajzöld pólóban volt, ami kiemelte az izmait.
-Igazad volt baba.-húzott magához közelebb derekamnál fogva, mire bukfencezett egyet a gyomrom.
-Miben?
-Hát, hogy el fogok tőled ájulni, elképesztően jól nézel ki.
-Te sem panaszkodhatsz.-kuncogtam
-Akkor indulhatunk Törpi?-fogta meg a kezem
Én pedig csak bólintottam, majd elindultunk a buli helyszíne felé. Útközben próbáltuk kitalálni, hogyan tálaljuk Kaylának ezt az egészet, mert nem csak az lesz neki új, hogy Jake már nem szabad hanem az is, hogy egy fiúval van. Emellett még mindketten tudtuk, hogy tetszik neki Jake. Végül arra jutottunk, hogy majd leesik neki magától, mert úgy fogunk viselkedni, mint egy pár. Eleinte még kérdezgettem barátomat, hogy biztos nem zavarja e, de végül csak annyit mondott, hogy felőle az egész világegyetem is megtudhatja.
Amint megérkeztünk, meghallottuk a bent dübörgő zene zaját, viszont annak ellenére, hogy rengeteg tinédzser volt itt nem éreztem annyira az alkohol jellegzetes illatát. Biztos a sportolók nem isznak annyit. Párom a kezét a derekamra vezette, hogy véletlenül se szakadjunk egymástól, majd közelebb hajolt.
-Keressük meg Tomot és Kaylát.-mondta a fülembe, miközben meleg lehellete megcsapta a nyakam, emiatt egy kellemes borzongás járta át testem. Végül átvágtuk magunkat a táncoló tömegen és a bárpultnál meg is pillantottam az a kettőt akit kerestünk. Mivel úgy láttam, hogy Jake nem vette őket észre ezért kicsit meghútam a pólóját hogy figyeljen rám, majd arra mutattam amerre a két barátunk állt.
-Na sziasztok.-pacsizott le Jake Tommal és ölelte meg a lányt, majd visszatért hozzám és újra átkarolt.
-Végre, hogy megjöttetek.-mondta Kay
-Hát igen a Törpére kellett várni.-válaszolta Jake
-Ez nem igaz, anyum miatt kellett várni.
-Úgyis mondhatjuk.-pöckölte meg az orrom az engem átkaroló.
-Na jó mindegy az a lényeg, hogy itt vagytok, mit kértek inni?-kérdezte Tom
-Én valami alkohol menteset.
-Nekem passzolj ide egy kis whiskyt.
Miután megittuk italainkat, Kayla megkérdezte van e kedvünk táncolni, már húzta volna maga után Jaket, de a fiú csak kihúzta a mancsát a lány szorításából.
-Na mi az Jay nem akarsz velem táncolni?-húzta fel a szemöldökét a lány
-Bocsi Kay de inkább a párommal mennék.Jössz Luke?-mosolygott rám.
-Várjunk a middel? Ti együtt?-fintorodott undorra az arca.
-Igen.-mondtam 
-Hát ezt nem hiszem el és mégis mióta tart ez köztetek?
-Csak ma jöttünk össze.-közöltem vele.
-Ez nevetséges, én évek óta a melletted vagyok és nézz rám sokkal jobban nézek ki mint Luke te mégis vele jössz össze. Te meg annak ellenére, hogy tudtad, hogy szeretem ráhajtasz, pedig én kedves voltam veled az elejétől fogva.-nézett rám szúrós szemmel.
-Elég legyen Kayla, ha nem lenne Luke akkor se lett volna sose esélyed Jakenél, fogadd el őket, ha tényleg a barátjuk vagy.
-Fogd be Tom, téged ez nem is sokkol, vagy te már tudtad és mégse mondtad el?
-Csak ma tudtam meg én is.
-Hát ez remek akkor ezek szerint azért nem jöttél össze velem mert buzi vgy?-nézett most a páromra a lány.
-Nem Kay azért nem jöttem veled össze mert nem tudnálak úgy szeretni, érted.
-Aha persze bazdmeg, de azt a srácot akit két hete ismersz azt tudod úgy szeretni,tudjátok mit baszódjatok meg mind a ketten. Gyűlöllek Luke.-nézett ránk síros szemmel, majd elviharzott.
Annak ellenére, hogy nem az én hibám, hogy beleszerettem valakibe, nagyon fájtak a szavai, emiatt pedig az én könnyeim is eleredtek. Amint Jake észrevette, magához húzott.
-Ne sírj kérlek-simogatta a hátam
-Jake  én utána megyek-köszönt el tőlünk Thomas.
-Nem mehetnénk haza?-kérdeztem
-De persze gyere hazakísérlek.
-Nem, én hozzád akarok menni.
-Rendben akkor megyünk oda.
El is indultunk, majd mikor odaértünk, Jake kinyitotta az ajtót, majd felkísért a szobájába. 
-A húgom ma nincs itthon, apa meg dolgozik, szóval kettesben vagyunk.
Én csak bólintottam. Jake leült mellém, és csak bíztatóan simogatta a hátam, pedig nekem kéne támogatnom, hiszen az ő egyik legjobb barátja vágott ilyet a fejéhez.
-Annyira sajnálom.
-Mit Törpe?
-Ezt az egészet, ha nem jövünk össze, akkor nem vesztetek volna össze a legjobb barátoddal.-szipogtam
-Ne is gondolj ilyenekre, életem legjobb döntése volt, hogy megkértelek, hogy légy a barátom, Kayla meg majd megnyugszik.
-Én nem akartam tönkre tenni a kapcsolatotokat.
-Minden rendben lesz.-szorított erősen magához
Ezután már csak írtam anyunak egy üzit, hogy Jakenél maradok, majd egymást átölelve álomra hajtottuk a fejünket.

Eléggé megkésve de új rész, hihetetlen hajtás van most az iskolánkban, így nem tudtam időben kész lenni a résszel, amit sajnálok. De azért remélem elnyeri majd a tetszésetek.

Puszi, Cseni

A tanárom fiaWhere stories live. Discover now