4.rész

738 32 7
                                    

Luke szemszöge:

Felpattantam és el akartam menni Jake és barátai mellett, de Kayla visszahúzott.
Hová mész?
Csak megyek valami ehetőt keresni-válaszoltam hanyagul
-Ne mutassam meg esetleg merre van?
-Á Kayla ne fáradj, már az előbb én is kérdeztem, de úgy néz ki a Törpi nem szereti elfogadni mások segítségét.-válaszolt Jake
-Vagy esetleg  csak a tiedet nem akartam elfogadni és ne hívj Törpinek, valamint Kayla megköszönném ha megmutatnád merre találom az ebédlőt-mondtam egyenesen Jake szemébe nézve
-Okés, akkor bocs fiúkák én akkor megmutatom Lukenak a mi csodás iskolánkat, majd suli után összefutunk-ölelte meg mindkettő fiút,Kayla
-Na mehetünk-kérdeztem?
Csak bólintott és magunk mögött hagytuk a két nagy fiút miközben mi elindultunk kis túránkra.

Mután beértünk az ebédlőbe,kiválasztottunk egy szimpi asztalt és nekiálltunk mindenféle dologról beszélni,így elmeséltem Kaylának a sztorimat,hogyan is kerültem ide, ő róla pedig megtudtam, hogy szingli, de nagyon bejön neki Jake csak valamiért lepattintotta,amit nem is értek mert Kayla talán az egyik legszebb lány akit valaha láttam, lehet hogy a szépfiú meleg lenne? Mondjuk azt erősen kétlem, de így hogy nincs barátnője talán még reménykednem szabad. Miután elfogyasztottuk az ételünket, vissza indultunk az osztályterembe,majd ezek után Kayla megkérdezte nincs-e kedvem beülni suli után meginni egy kávét vagy valami ilyesmit, természetesen igent mondtam, erre nekiállt valamit írni telefonjába majd halkan felsikkantott, ezután rámnézett és közölte, hogy a szépfiú meg a barátja akiről végül kiderült, hogy Tomnak hívják, is velünk jönnek. Hát ez fantasztikus mondhatom, szerintetek most ássam a síromat vagy majd azután, hogy leégettem magam Mr. Sexy előtt, mert úgyis ez fog történni,jaj miért kellett nekem erre igent mondanom.

Jake szemszöge:

Nem értettem mit mondhattam amivel megbánthattam, de egyszer csak felpattant a formás kis seggéről Luke majd el akart suhanni barátaim mellett is, de Kayla visszahúzta és megkérdezte merre megy mire a cukiság kissé bunkón válaszolt is.
Ne mutassam meg esetleg merre van?-kérdezte tőle a lány
Á Kayla ne fáradj, már az előbb én is kérdeztem, de úgy néz ki a Törpi nem szereti elfogadni mások segítségét.-szóltam közbe beszélgetésükbe
Vagy esetleg csak a tiedet nem akartam elfogadni és ne hívj Törpinek, valamint Kayla megköszönném ha megmutatnád merre találom az ebédlőt-nézett egyenesen rám, tyűha ezek szerint nem is olyan kiscica ez a fiú hanem,egy vadmacska.
Majd ők el is indultak a sétájukra, mi pedig ott álltunk Tommal mint fasz a lakodalomban,mert úgy itt hagytak minket.

Egy kis idő után barátommal mi is elindultunk vissza osztályunk felé.
-Te figyelj Jake, te ismered azt a kis srácot, Kayla osztályából?
-Haver ő az ofő fia, előbb bent volt órán-nevettem azon,hogy barátomnak ez egyáltalán nem tűnt fel
-Ne bassz,észre sem vettem,egyébként feltűnt nekem valami furcsa-nézett rám mostmár komolyan
-Micsoda?
-Jake, válaszolj őszintén, bejön neked az új fiú?
Ledöbbentem miután Tom feltette nekem ezt a kérdést, ennyire nyílván való lenne, bár nem is vagyok benne biztos, hogy bejön nekem hisz mégis csak egy fiú, bár egy irtó cuki fiú, nem akármilyen lökhárítóval-erre a gondolatra kissé beharaptam alsó ajkam,majd mint a villámcsapás úgy ért a felismerés, hogy bizony nekem bejön Luke,de basszus én nem vagyok meleg.
-Jake, héj haver-rázott meg egy kicsit barátom,miután elbambultam
-Figyelj én n-ne-nem tudom mit érzek iránta, de nem tagadom, hogy szerintem jól néz ki a kicsike
-Akkor te meleg vagy?-kérdezte
-Mi nem dehogy, vagyis már nem tudom, lehet,de nem hiszem, csak valamiért ez a srác bejön,a többi nem, megnyugodhatsz.-néztem rá nevetve
-Okés Jake én melletted állok bármi is legyen, de a seggemet nem adom-karolta át vállam felett Tom

Miután beértünk az osztályterembe,leültünk mindketten az én padomhoz míg tart a szünet, beszélgettünk főleg Lukeról meg az érzéseimről, olyanok voltunk mintha valami kis picsák lennénk. Egyszer csak jelzett a telefonom.
-Figyelj Tom,Kayla írt, hogy nincs e kedvünk vele meg Lukekal beülni kávézni suli után?
-Abban biztos vagyok, hogy te mész, hogy meghódítsd a hercegedet, te hős lovag,úgyhogy nekem is ott a helyem, hogy én meg közelebb kerüljek  hercegnőmhöz-kuncogott

Visszaírtam Kaynak hogy benne vagyunk.

Alig várom már, hogy vége legyen a napnak és jobban megismerhesselek Luke Rose....



Hát újra itt,tudom hosszú sőt nagyon hoszzú kimaradás után amire nincs igazából mentségem,csak valahogy nem volt ihletem folytatni, de ez után remélem rendszeresen fogom tudni hozni  részeket, persze ha csak érdekel titeket. Remélem ez a rész elnyerte a tetszéseteket, ha esetleg bármilyen észre vételetek van írjatok nekem egy kommentet.
Köszi, ha elolvastad.
Puszi(Cseni)


A tanárom fiaWhere stories live. Discover now