פרק 6

481 21 4
                                    

אני לבושה בשמלה קצרה וצמודה בצבע כחול אשר הותאמה לנעלי העקב השחורות שלי על ידי לורה .

שיערי היה אסוף לקוקו גבוהה ומתוח ועל פני מרוח איפור אשר מדגיש את הצבע הכחול של עיניי .

"את מאוד יפה" החמיאה לי מרי בוחנת את גופי בעודה עומדת מאחוריי .

"כן.. את נראית מדהים" אמרה לוסי גם היא מביטה בי מתארגנת בעודה שוכבת על הבטן על גבי מיטתה .

"תודה" החזרתי להן בחיוך .

לקחתי מהמתלה העומד בחדר את התיק השחור שלי , שאנל שחור קלאסי , מכניסה לתוכו את בקבוקון הליפסטיק שבו השתמשתי , מפתחות לחדר שלנו , את ההזמנה למסיבה , פד ואת הטלפון שלי .

"הלילה אני אחגוג" קבעתי כעובדה גורמת ללוסי לקום במהרה מהמיטה שלה .

"את מתכוונת לשתות?" שאלה בבילבול .

"כן" עניתי כמובן מאליו .

"אתמול לא שתיתי כי התכוונתי לשתות היום , ואני לא במוד לקום יומיים ברצף עם האנגאובר אז..." הסברתי .

"היה עדיף היית שותה אתמול , לפחות היינו שומרים עלייך שלא היית עושה שטויות , שם את לבד , לכי תדעי מה יכולים לעשות לך" אמרה בדאגה .

הנדתי בראשי לשלילה .

"לא יעשו לי כלום , זו מסיבה ויש בה המון צלמים והתקשורת חגה סביב זה , כולם גם מפורסמים שם , ואף אחד לא רוצה להסתבך עם פרסומים על אונס וכל זה , וגם אם כן , אני למדתי הגנה עצמית , ג'ודו , קארטה וזה , אבא שלי היה אובססיבי לגבי זה באופן מוחלט" אמרתי נזכרת לרגע באבא שלי ומבט הדואג שלו , אך המבט הזה התחלף מהר מאוד בתוך ראשי למבט שהיה לו על הפנים שביקש ממני שלא אגיע יותר לבית החולים .

מחקתי את אבי ממחשבותי במהירות חוזרת לבנות .

"בקיצור , אני אסתדר" אמרתי גורמת ללוסי להנהן בראשה בהבנה .

צליל הודעה נשמע מהנייד שלי .

הוצאתי את הנייד מהתיק , רואה הודעה מהעוזרת של מרסלה , רימה , 'הנהג שלך בחוץ , אל שתכחי לקחת את ההזמנה ולענות לשאלות העיתונאים בחיוך , תהני' שלחה לי .

"הנהג שלי בחוץ , הלכתי" אמרתי מעבירה על עצמי מבט אחרון במראה .

"תהני" "תהני" אמרו בו זמנית .

יצאתי מהחדר , מהמגורי בנות ואז גם מהבניין מתקדמת ליציאה .

"דניאלה!" נשמע קול הקורא בשמי .

נעצרתי מסתובבת אחורה רואה את פדריקו עומד כמה מטרים ממני .

הוא התקדם אליי ובחן את גופי .

"היי" אמר .

"היי , זה דחוף? אני חייבת ללכת.." אמרתי מביטה אל מחוץ לשער רואה מכונית ריינג' רובר שחורה חונה בחוץ ולידה נהג הלבוש בחליפה ובכובע .

IS IT LOVE?Where stories live. Discover now