פרק 84

156 12 1
                                    

פרק ארוך לכבוד שבת🥰 שתהיה שבת מבורכת , שבת שלום❤️

נקודת מבט דניאלה

אני שוכבת על מיטת הקינג סייז של מנואל , מביטה בנוף העירוני הנשקף מחלון חדרו אשר משתרע לכל אורך הקיר .

מהצד הזה של העיר ניתן לראות את הבניינים הגבוהים בכל מיני צורות וגבהים אשר ממלאים את הנוף .

מאז שיצאתי מבית החולים לא היה לי רגע אחד של שקט . רגע אחד שבו אוכל לחשוב ולעכל הכל . הכל קרה במהירות הבזק , ואז אפילו במקלחת לא מצאתי שקט .

אני עומדת להיות אמא . יש בתוכי תינוק , הוא אומנם בגודל של אגוז פיסטוק , אבל הוא שם . הפיסטוק הקטן שלי , פרי האהבה שלי .

"את מנגנת?" קולו של מנואל מאחוריי .

אני לא טורחת להסתובב אליו , אני מביטה בגיטרה שבין זרועותיי , כשהוא מתיישב מולי על המיטה .

"תלמדי אותי?" הוא שואל כשאני מגיבה בשתיקה .

אני מושיטה לו את הגיטרה , "תניח אותה על רגל ימין , יד שמאל מתחת לצוואר הגיטרה ויד ימין כאן" אני מכוונת אותו .

"הגיטרה מכוונת , אז זה לא אמור להיות מסובך" אני מסבירה , והוא מגחך .

"תכווץ קצת את היד , כאילו אתה אוחז בכדור קטן ותניח את היד מתחת למיתר הראשון"

"הלחיצה שלך על המיתרים בצוואר הגיטרה קובעת את עומק הצלילים . תקפל את האצבע שלך ביד ימין שתרחף מעל המיתר השני , וביד שמאל תלחץ עם האצבע על המיתר השני בצוואר הגיטרה" אני מדריכה אותו .

"עכשיו תשחרר את מפרק היד הימני , ותפיק צליל" אני אומרת כשהוא נכנס לפוזיציה הנכונה .

מפרק ידו נע קלות , והוא מפיק צליל נעים מהגיטרה .

שפתיו מתעקלות לחיוך , חיוך שגורם לפרפרים בגופי .

"זה התו הראשון שניגנת , תכיר את אקורד a" אני מחזירה לו חיוך .

"יש לי את המורה הכי טובה שייש , אני בטוח שאצליח יותר" הוא רוכן מעליי ושפתיו נושקות לשפתיי .

"את בסדר?" הוא שואל כשפתיו מתנתקות משלי , אוחז בפניי בכף ידו ומביט בעיניי .

"כן" אני בולעת גוש שעומד בגרוני , מושכת בכתפיי .

"שמעתי מה אמרת להם" אני מודה בפניו , והוא לא נראה מופתע .

"אתה יודע שאני לא אברח שוב? לא לך ולא בלעדייך" אני מבהירה לו , חייבת לפוגג את החשש שקיים בו . אם הוא אמר את זה להורים שלי , אני יודעת שהוא מאמין שאני מסוגלת לכך . לברוח מבלי להביט באחור .

"אני יודע . עכשיו אנחנו כבר לא לבד בייבי , יש לנו עוד אפון קטן לדאוג לו" חיוכו גדל ומבטו יורד אל בטני .

IS IT LOVE?Where stories live. Discover now