פרק 96

134 10 2
                                    

"הגיע הזמן להתעורר היפהפייה הנרדמת!" קורא קול נשי , והשמיכה המכסה את גופי נתלשת ממני .

אני מתכווצת כשגל של קור מכה בגופי ברגע אחד , ואני מחבקת את עצמי כדי להתחמם מעט , מזל שהחלטתי לשים את כותונת הלילה בחזרה על גופי קודם לכן .

אני משפשפת את עיניי , מביטה במרסלה פותחת את החלון . השמש השוקעת משתקפת בזכוכית , ומראה השמש בשמיי התכלת מרהיב כתמיד .

"קדימה מתוקה , הגיעה הזמן לקום!" היא קוראת שוב , ממהרת אל חדר הארונות , מוציאה משם חולצת תחרה חצי שקופה ומכנסי עור שחורים וקצרים .

"מה את לעזאזל עושה?" אני שואלת בילבול .

"אני עושה קסם , כי אני פאקינג קוסמת בעולם שלנו" היא אומרת בלהט , אוחזת בכף ידי ומושכת אותי מהמיטה , גורמת לי להעמד בצמוד אליה .

מבלי לתת לי להתאושש היא דוחפת אותי לחדר המקלחת .

"החדר שלכם מדיף ניחוח של סקס . כרגע זה נראה שייש לי שליש מקום בגן עדן" היא אומרת בשעשוע .

היא פותחת חלונות בזמן שאני לוקחת את מברשת השיניים שלי מהמעמד שלה , מניחה עלייה משחת שיניים ומצחצחת את שיניי .

אני יורקת את הקצף שנוצר בפי לכיור . "על מה המוח המבריק שלך חשב הפעם?" אני שואלת בהרמת גבה סקרנית .

"מאחר והאגוז שלכם עוד לא כל כך בולט , והבטן שלך דיי שטוחה אני אלביש אותך חשוף ויזרוק אותך למים העמוקים" היא אומרת .

"שזה אומר?" אני שואלת בבילבול .

"שעוד מעט את ומנואל תצאו לבלות בהשקה של בר חדש , יהיו שם המון אנשים מהתעשייה וכך גם המון פפראצי" היא מסבירה .

"זה לא נשמע כמו רעיון טוב , אני לא יכולה לשתות אלכוהול כהרגלי עד אובדן חושים , זה יראה חשוד" אני משיבה , ושוטפת את פי במים קרים .

"אין לך שום סיבה לדאוג בעיניין הזה , כבר טיפלתי בהכל . את תיהי האישה הכי סקסית בבר הזה , כל העיניים יהיו נעוצות בך" היא אומרת בהתרגשות , כאילו זו סיבה לגאווה .

אני שוטפת את פניי במים קרים כדי להתעורר .

"תיכנסי להתקלח , בנתיים אכין לך משהו לאכול למטה . כשתסיימי תלבשי את אלה" היא מצביעה על הבגדים שעל המיטה וממהרת לצאת מהחדר .

אני סוגרת את דלת חדר המקלחת , פושטת את כותונת הלילה ונכנסת תחת זרם מים חמימים . אני מקרצפת את גופי , ומנקה את עצמי .

כעבור כמה דקות אני עומדת באמצע חדר השינה , לאחר שסיימתי עם סידורים של לאחר המקלחת כמו למרוח קרם גוף ולשים דורדוראנט , אני שמה על גופי את הבגדים שהשאירה לי מרסלה על המיטה .

מכנסי העור נצמדים לישבני העגול , חולצת התחרה מבליטה את שדיי הקטנים והיא נותנת להם מראה מלא .

אני נועלת את מגפיי העקב השחורים שהיא השאירה כאן . הם כה ארוכים עד כי הם מכסים לי את הברך .

אם רק אוסיף קשת עם אוזני חתול לראשי זאת תהיה תחפושת לחתולה זנותית .

אני יורדת למטה במדרגות , כשעקביי נוקשים במרצפות ומפיקות צליל עמוק .

מרסלה ממהרת למדרגות , מביטה בי בחיוך מרוצה .

"וואוו! כמה שאת יפה" היא קוראת בהתלהבות .

היא מושיטה לי את ידה , אני אוחזת בה ואני יורדת את שלושת המדרגות האחרונות . היא שורקת בהתרשמות . "סקסי ליידי!" היא קוראת תוך שהיא מניפה את ידי באוויר .

"הכנתי לך כריך עם חביתה , גבינת שמנת
ואבוקדו , את צריכה להכניס אנרגיה לגוף הזה" היא אומרת , מסבה את ראשה לצלחת שעל השייש .

לצד הכריך יש ירקות חתוכים , וכוס עם מיץ תפוזים סחוט .

"תודה" אני מודה לה .

"תאכלי , כשתסיימי תתאפרי קצת , תסדרי את השיער ועד אז מנואל כבר יגיע הביתה ותצאו" היא אומרת .

"הוא לא צריך להתארגן?" אני שואלת , היא מנידה בראשה .

"בדרך אלייך עצרתי אצלו לפני שהתחיל האימון ונתתי לו בגדים שהוא צריך לפרסם , אחריי האימון הוא יתארגן במלתחות שם ויבוא לקחת אותך" היא אומרת .

אני מהנהנת בהבנה בעודי ניגשת אל השייש , מתיישבת על הכיסא ומתחילה לאכול בעוד מרסלה עולה לקומה העליונה .

אני נאנחת בעונג כשבלוטות הטעם שלי מתחילות לפעול והביס המושלם נוחת בפי . עד עכשיו לא שמתי לב לכמה רעבה הייתי . לא אכלתי מאתמול בערב , כמעט 24 שעות .

"בתאבון מותק!" היא קוראת מלמעלה , גורמת לי לחייך בשעשוע .

אני מתה על האישה הזו .

IS IT LOVE?Where stories live. Discover now