פרק 36

283 20 3
                                    

///תהנו❤🔥

נקודת מבט דניאלה :

"איך היה בדייט שלכם אתמול" שאלתי את נורה על הדייט שלה עם בנג'מין .

"תקשיבי , הוא הורס . הוא חתיך ברמות , הוא ג'נלמן והוא מנומס ומצחיק , חד משמעית נהנתי אתמול מאוד" אמרה בחיוך כשנזכרה באירועי אמש .

"כשנכנסתי שמעתי אתכם צוחקים כמעט כל הלילה , אז אני שמחה שאני לא היחידה שבילתה אתמול" אמרה לי בכנות כשהחיוך לא יורד משפתייה .

נורה מערבבת את תערובת בלילת העוגה שהכינה במטרפה בעוד אני יושבת מולה על אחד מכיסאות האי .

"כן.. היה לנו אתמול לילה יפה" אמרתי גם אני בחיוך נזכר באירועי לייל אמש .

אחריי שקישקשנו זה על זו בצבעים שונים , נכנסו להתקלח ביחד , ואפשר לומר שזו הייתה חוויה יוצאת מן הכלל , שגם בה לא נחסך השימוש במגע .

אם מישהו היה סופר את כמות הנשיקות שהענקנו זה לזו , הוא היה מהר מאוד מתבלבל בספירה ונכנע .

הכמות מטורפת ולא הגיונית .

אחריי המקלחת המשותפת נשכבנו במיטה מחובקים , צופים באיזו קומדיה רומנטית בכיכובה של ג'וליה רוברטס , כשהוא חובק את אחוריי גופי , מסמן אותי ויוצר על צווארי שלל של היקי סגלגל .

נרדמנו מחובקים אחד בתוך השני , וכך גם התעוררנו .

הלילה שלנו היה יפה ומיוחד במינו , ואני מקווה ללילות רבים נוספים שכאלה .

"הוא עושה לך טוב מה?" שאלה אותי .

הנהנתי אליה .

"חד משמעית כן . הוא עוזר לנשום לרווחה , להרגיש חופשייה ומאושרת" סיפרתי לה רק על חלק ממה שהוא גורם לי להרגיש , לא מפרטת יותר מידי על כך בפניה .

בכל זאת , לא נראה לי שהאורגזמות שהוא עוזר לי לחוות יעניינו אותה , ובאותה המידה יש גם דברים שצריכים להשאר ביני ובינו , וכך זה יהיה .

"אני פחות מעניינת כרגע... מה היה אתמול? אני סקרנית לשמוע פרטים" אמרתי לה ושילבתי את ידי כשאני מביטה בה בקשב .

היא נאנחה קלות , חושבת מאיפה להתחיל .

"ממ... הוא הגיע הנה לאסוף אותי . הוא חיכה לי מחוץ לרכב והביא לי ורד אדום . הוא פתח לי את הדלת של האוטו ואחריי זה דיברנו במהלך הנסיעה עד שהגענו למסעדה , הוא התעניין בי ושאל כל מיני שאלות וכשראה שאני מובכת הוא הצחיק אותי . הוא היה מתוק . במסעדה ישבנו ואכלנו , צחקנו קצת ואז הוא שאל אותי על התוכניות שלי לעתיד , מה החלומות שלי ועוד כמה שאלות כאלה . גם אני שאלתי אותו והתעניינתי בו ובהחלט זה היה ערב רומנטי" סיפרה לי .

"הוא שלח לך הודעה? קבעתם לדייט שני?" שאלתי אותה בסקרנות יתר .

"הוא לא סימס לי , ולא קבענו כלום . אם הוא לא יסמס לי עד הצהוריים אני אסמס לו" אמרה ושפכה עם הלקקן את תכולת הקערה שהכילה את הבלילה , אל תוך תבנית מתכתית עגולה .

IS IT LOVE?Where stories live. Discover now