פרק של סופש חברים , תהנו❤️
"דברי איתי מותק" מבקש מנואל בייאוש ונאנח .
מנעול הדלת הראשית בביתו מסתובב , ומרסלה נכנסת פנימה סערה , טורקת מאחוריה את הדלת .
"זה נכון?" היא שואלת , נעמדת מולנו ומביטה בנו בשאלה .
מנואל שיישב על שולחן הקפה הקטן שבסלון קם ממקומו , מהנהן אליה באישור .
"זה הריון בסיכון . לא רצינו לומר כלום עד שיהיה בטוח" הוא מספר לה .
עיניה נעצמות לרגע , נראה כי מעכלת את כל המידע .
"מזל טוב ילדים , אני שמחה בשבילכם . באמת" היא מחייכת אלינו , עוטפת את הלחי שלי בכף ידה , שולחת אליי חיוך חם .
"איך המידע הזה הגיע לאחותך? אתן לא מדברות כבר חודשים" היא שואלת .
"איך את חושבת?" אני מרימה גבה בסרקזם .
"טום?" היא שואלת , ומנואל מחזיר לה הנהון קל וחוזר לשבת מולי , בעוד אני על הספה הוא על שולחן הקפה , מתצפת עליי .
"פאק" היא מקללת , מתיישבת לצידי על הספה .
"תוציאי הודעה לעיתונאות שהיא יצאה מבית משוגעים והיא מדמיינת שייש לה אחיין או משהו , אני לא רוצה את כל העולם ברחם שלי" אני מבקשת ממנה .
"אני לא יכולה לעשות את זה , זה עילה לתביעה . היא אומנם הייתה בבית מרגוע אבל זה היה דבר שנשמר באופן פרטי , חשיפה של זה חושפת אותנו לתביעה" היא מסבירה .
"אם כך , אז אני רוצה לתבוע אותה . באיזו זכות היא מפרסמת דבר כזה פרטי?" אני שואלת , לא מבינה איך היא יכלה לעשות את זה . יש גבול לכל דבר .
"אני אבקש מעורכי הדין שלנו לפעול בעיניין אם זה מה שאת רוצה" היא אומרת . אני ממהרת להנהן בהסכמה .
"אני רוצה . נמאס לי לסבול על טעות אחת שעשיתי . והפעם לא מדובר בי , מדובר בתינוק שעוד לא נולד , בתינוק שלי! אני אעשה הכל כדי להגן עליו , אם אני אצטרך אני גם אשרוף אותה בדרך כדי לשמור עליו" אני מודיעה לה .
אני לא מוכנה לקחת יותר חלק בטנלובלה הזו . אם היא רוצה לשנוא אותי שתשנא , אבל פירסום דבר כזה פרטי לעולם כולו לא פוגע רק בי או במנואל , זה פוגע בעובר שלנו . בעובר שלא עשה לה כלום , תינוק חסר ישע שעוד לא נולד .
"אני מבינה שאת כועסת... אבל את צריכה להיות שקולה" היא אומרת בזהירות .
"אני לא עצבנית , אני רותחת , אבל אני שקולה מאוד . דבר כזה חושף בפני כל העולם שההריון שלי בסיכון , זה חושף אותנו לעיניי כל העולם , אני לא רוצה את זה ואני לא רוצה את כל הלחץ שזה מביא איתו" אני מודיעה לה והיא מהנהנת בהבנה , מסתייגת משינוי דעתי .
"את הצהרת בפני העיתונאים שזה שקר . קיללת אותם וזה הפך לאחד הסירטונים הויראלים של היום , אנחנו צריכים לחשוב מה לעשות לפני שאנחנו יוצאים בהצהרות" היא אומרת .
הטלפון שלה רוטט , היא מביטה בו בבילבול .
"מנו תפתח ערוץ 24" היא מבקשת ממנו .
הוא פותח את הטלוויזיה על ערוץ חדשות הבידור .
אבא שלי מופיע על המסך , יורד במדרגות הכניסה למלון כשמאחוריו שני אנשים אשר סוחבים את מזוודותיו .
"אפשר לומר לך מזל טוב? בקרוב תהיה סבא?" שואל אחד מהעיתונאים את אבי .
הוא ממשיך לרדת בשתיקה בעוד המצלמות מקיפות אותי מכל כיוון .
"דניאלה ומנואל מכירים חודשים ספורים וכבר עומדים להקים משפחה , מה יש לך לומר על זה?" שואלת עיתונאית אחרת .
"הקרב בין הבנות שלך במציאות ואז ברשת הפך לנושא שיחה בקרב כל עולם הבידור . אנשים תופסים צד בין הבנות שלך , מה יש לך לומר על זה?" שואלת עוד עיתונאית .
"שתתעסקו בעיניינים שלכם , חבורת אוכלי נבלות" הוא מכנה את הפאפרצי .
"ביתך אנבל מאשימה את דניאלה בבגידה , אתה מאשר את דבריה?" שואל עיתונאי , דוחף לפניו של אבי מיקרופון .
"זה לא נכון . אנבל עוברת דבר אישי וקשה , והיא משליכה את זה על הסביבה שלה , בין היתר על אחותה . אז מספיק לעשות בלגן מאמרה אחת שהיא גם ככה לא נכונה . דניאלה ומנואל לא מצפים לילד . עוד פירסום אחד שלכם שאינו נכון על המשפחה שלי ואני אפעל כחוק נגדכם" הוא אומר ומתריע , רגע לפני שהוא נכנס למושב האחורי של הרכב ששכר והנהג שלו טורק אחריו את דלת המכונית .
"הוא הצהיר עכשיו בפני כולם שזה שקר , זה אמור להפוך את העבודה הזו לקלה יותר" אומרת מרסלה .
"אבל אתם צריכים לקחת בחשבון שהריון זה דבר שאפשר להסתיר מקסימום ארבעה חודשים , מה נעשה אחר כך? נעצור את כל העבודה שלך ותיהי כלואה בבית?" היא שואלת .
אני נאנחת , מבינה את דבריה .
"אנחנו לא יכולים להפסיק את העבודה שלנו , זה יראה חשוד" היא מעלה טענה נוספת .
היא קמה ממקומה , מתחילה להתהלך בסלון , מצד אחד לאחר שלו .
"נוכל לעשות לך שינוי תדמית כשהבטן תתחיל לגדול" היא מציעה .
"נלביש אותך בבגדי אוברסייז , תתלבשי בסיגנון בילי אייליש , רחב ולא מבליט את מבנה הגוף שלך , ככה נוכל להמשיך לעבוד" היא מסבירה .
"כדי להפריך את טענת ההריון נציף אותך בעבודה , ואז נטפנף שמועות שכל זה היה יחסי ציבור . יתחילו לחשוב שזה היה פייק ניוז כדי לעשות רעש בעולם הבידור . ניקח הצעות לפרסומות , הצעות לסדרות טלווזיה , אירוח בתפקיד בסרט קולנוע שהציעו לך , קמפיינים ברשתות . העוקבים שלך שילשו את עצמם , את על כמעט מיליון עוקבים , ננצל את זה עד הסוף . אחר כך אנחנו נשכור את הסייליסטית הכי מוכרת שייש , שתפרסם שהיא עובדת איתך , ואז אנשים יחשבו ששינוי התדמית זה בגללה , לא בגלל ההריון" היא מפרטת , נעצרת במקומה ומביטה בנו בשאלה .
"בעזרת השם כאשר תעברי את הלידה בשלום , נדאג לכל השאר , אבל כרגע זה מה שאנחנו יכולים לעשות" היא מסכמת , מחכה לתשובה שלנו .
אני ומנואל מביטים זה בזה , הוא משאיר את ההחלטה בידיי .
"אנחנו מסכימים" .
YOU ARE READING
IS IT LOVE?
Romance"האם זו אהבה?" הינו סיפור המשך לסיפור -"בין תאומות" (לא חייב לקרוא את הספר הראשון אבל מאוד מומלץ יש לא מעט דברים שמבוססים על הספר הקודם) בספר זה ידובר על המשך מסעה של דניאלה בעולם המוזיקה , כיצד היא מייצרת חברויות חדשות ועל האהבות שנכנסות ויוצאות...