פרק 22

391 21 6
                                    

"מה זה?" שאלתי המומה , לא מבינה מהי חוברת הדפים הכה גדולה שמרסלה הניחה מולי . 

"תסריט" אמרה בפשטות ולגמה מתוך הקשית שנחה לה בתוך כוס הפלסטיק של סטארבקס המכילה אייס קפה קר וקצפת מתקתקה עם רוטב ריבת חלב מעליה . 

"תסריט? תסריט של מה בדיוק?" שאלתי לא מבינה . 

מה שחסר לי זה לשבת ולקרוא את זה , זה נראה כל כך ארוך בקטע של אם הייתי קוראת את זה באותו הזמן הייתי יכולה לקרוא שלוש ספרים לפחות אך במקום זאת , אני כנראה אצטרך לבזבז זמן על קריאת תסריט . 

"סדרה של חברת ההפקות star-tv , עוד לא הוחלט על הערוץ שבה הסדרה תשודר . 

החוזה חתום על כעשרה פרקים , זה יכול להשתנות בהתאם לרייטינג ובהתאם להחלטות הערוץ או חברת ההפקה . 

זאת סדרה על בחורה צעירה שמגיעה במקרה לא מקרה לעיר מוזרה ומלאה סודות . 
היא מגלה שהיא מאומצת על ידי הדודה שלה , ושהיא הסתירה ממנה סוד שיישנה את כל מהלך חייה ואיך שהוא הסוד הזה יתקשר לעיירה הזו , לחלק מתלמידי בית הספר הנושאים את אותו הסוד , ואיך לא , לבחור שיכבוש אותה" סיפרה לי את התקציר לסדרה בתימצות . 

"לבחור שיכבוש אותה?" שאלתי בסקרנות . 

"יש מועמד לתפקיד?" הוספתי בשאלה . 

היא הנהנה אליי קלות . 

"יש שניים" אמרה . 

"ולתפקיד שלך , יש עוד שתי מועמדות , כך שאם את בעניין , תקראי את התסריט ותיגשי לאודישן" אמרה . 

"חשבתי שאת רוצה שאני ומנו נעשה דברים כאלה ביחד" אמרתי כמובן מאליו . 

חיוך קליל עלה על שפתייה . 

"מנו הוא אחד המועמדים לתפקיד הגברי" אמרה . 

"אבל יש איתו בעיה" הוסיפה ואמרה גורמת לי להביט בה בהקשבה יתרה . 

"מה זאת אומרת בעיה?" שאלתי בבילבול למדי . 

"בגלל האימונים והמשחקים שלו , הלוח זמנים שלו צפוף גם ככה , זה אומר שהצילומים איתו יהיו מאוד אינטנסיבים וקשים , ולוחות הזמנים יקבעו מראש ללא שינויים , כי יש לסדרה הזו כבר תאריך עלייה לשידור" סיפרה לי . 

"אבל ציפור קטנה לחשה לי שאם שניכם תסכימו לחתום , שניכם תתקבלו באופן וודאי ,  וגם התשלום שלכם לפרק ואחוז התמלוגים יעלו בעקבות ההיי התקשורתי שייש סביבכם , זה יעזור לפרסום ההפקה , זה יעורר סקרנות ולפי איך שמשערים , גם שיעורי הרייטינג יעלו" אמרה . 

"גם אם לא תרצו , יש עוד הצעות על הפרק , זאת פשוט הטובה ביותר" הוסיפה לדברייה ואמרה . 

הנהנתי אליה בהבנה . 

"ויש לי עוד הצעה אלייך , את בין היחידות שקיבלו אותה לא באיטליה אלא בעולם , אז תקשיבי טוב" אמרה גורמת לי להביט בה בהתפלאות . 

IS IT LOVE?Where stories live. Discover now