פרק 62

179 18 8
                                    

הפרק הבא יעלה כשיהיו לנו כאן 30 הצבעות ו-30 תגובות . סומכת עליכן אהובות❤️😚

נקודת מבט - דניאלה

"המכונית שלך הגיעה , היא בחניון של הביניין" אומרת מרסלה , מושיטה לי מפתחות של שברולט .

"הופה , הפצצת עם המכונית" אני זורקת את המפתחות באוויר בשעשוע .

היא מנידה בראשה אנה ואנה , נושאת חיוך על שפתייה .

"תהני ממנה , ותנהגי בזהירות" היא מזהירה בדאגה .

"את יודעת שאבא שלך הגיע אתמול בלילה לעיר?" היא שואלת . ליבי מחסיר פעימה .

"איך את יודעת?" אני שואלת בבילבול .

"הוא התקשר אליי וביקש לקבוע פגישה . אני הנחתי שהוא סיפר לך" היא בוחנת את מבטי .

"לא . הוא לא סיפר לי . למתי קבעתם?" אני שואלת בסקרנות .

"להערב , בשעה שש" היא אומרת לאחר שדפדפה ביומנה לרגע .

אני מהנהנת בהבנה , מביטה בשעון שעל פרק כף ידי . השעה חמש , יש עוד שעה עד שיגיע הנה וכדאי שאתחיל לצאת מכאן .

"איך הולך עם מנואל? אני שומעת עליכם יותר בעיתונים מאשר רואה אתכם יחד" היא מגחכת .

"הוא מקסים , ואנחנו מתקדמים עם זה לאט ובטוח" אני ממעיטה במילים .

מנואל מדהים . אחרי מה שסיפרתי לו אתמול בלילה ציפיתי לסטירת לחי מצלצלת שתעיר אותי מהמציאות שבנינו יחד , אך הסטירה לא הגיעה , ובמקומה הופיע חיוך אוהב ולב שחיבק ועטף אותי בלילה .

הוא הראה לי אהבה , הוא העניק לי אותה ללא תנאים .

"אני רוצה סאשן צילומים נוסף של שניכם . אני רוצה תמונות בסטורי , כמה שיותר תמונות יותר טוב , בקרוב תצופו בהצעות לקמפיינים משותפים . מלבד זו שעונת הכדורגל אוטוטו מתחילה ואנחנו חייבים לנצל כל רגע פנוי לפני הלחץ שיהיה עליכם" מבקשת מרסלה .

היא מעבירה את ידה בשיערה השחור והחלק שאסוף לקוקו גבוה ומתוח .

"השיר שהקלטנו יצא בקרוב לכל הפלטפורמות שמע , וכמובן שהצוות שלנו התחיל לעבוד על הפרסום במדיות החברתיות , זה יהיה טירוף" היא מביטה בי בחיוך מרוצה .

עד כה , הכל הולך על פי התכנון שלה , ואני מקווה שבואו של אבא שלי הנה לא ישנה את המצב .

כעבור שיחה קצרה עם מרסלה אני יוצאת ממשרדה , צועדת על רצפת השייש המבריקה לכיוון שולחנה של רימה , המזכירה שלה .

רימה היא אישה בשנות השלושים לחייה , היא בעלת יופי עדין ומעודן .

שיערה השחור אסוף לפקעת מתוחה על קודקוד ראשה שמותח את פניה העגולות , ולגופה מכנסי אלגנט שחורים וחולצת תכלת מכופרת .

IS IT LOVE?Where stories live. Discover now