"את החלטת לצאת איתם?" שאל פפה מבעד לקו .
הנהנתי אליו .
"מה אתה אומר? להחליף?" שאלתי נעמדת כמה צעדים רחוק יותר מהמצלמה נותנת לו נקודת מבט על האאוטפיט שלי .
"לא , דווקא יפה , נחמד לארוחת ערב" אמר בוחן את גופי מבעד למסך .
לבשתי שמלה לבנה קצרה הנראת כחולצה במידת אובר סייז לבנה ומכופתרת , ומעליה סריג חסר שרוולים בצבע בז' .
נעלתי מגפונים לבנים וענדתי שעון לשורש כף ידי השמאלית .
תליתי לצידי גופי תיק צד חום של חברת האופנה מייקל קורס וענדתי שרשרת ומספר צמידים עדינים לידי הימנית .
"אבל הדבר הזה שאת לובשת מאוד קצר , זה מכסה לך את הטוסיק בכלל?" שאל .
המהמתי אליו .
"מכסה" אישרתי לו .
"איך הולך בקבוצה וזה.. הכל טוב?" שאלתי מתעניינת בו גם אני .
"כן , היה לי היום בבוקר אימון איתם , עוד שעה גם לנו יש איזה אירוע לכל החברה של הקבוצה שהמאמן אירגן.. נראה איך ילך שם.." אמר בספק .
"אני מאמינה שיילך מצויין" אמרתי מחייכת אליו באופטימיות .
בחנתי את מבטו שהיה נראה לי כמוזר..
"קרה משהו?" שאלתי מנסה לברר מה לא בסדר .
הוא הניד בראשו לשלילה .
"סתם עייף.." שלל את מחשבתי .
"פפה , אם קורה משהו , אם אתה צריך לדבר ולשתף אני כאן . אני אומנם לא ליידך פיזית אבל אני תמיד אהיה כאן בשבילך ואם צריך אני יעלה על טיסה הכי מהר שאני יכולה" אמרתי לו את הברור מאליו .
"אני יודע יפה שלי" אמר מחייך אליי חיוך מאולץ שכזה .
צפירת מכונית נשמעה מלמטה .
הבטתי החוצה רואה כי המונית כבר למטה .
"אני צריכה ללכת , נדבר אחר כך" אמרתי לו .
הוא הנהן בהבנה , נפרדנו אחד מהשני ושם השיחה נותקה .
ירדתי למטה לאחר שנעלתי את דלת הבית עולה על המונית הנוסעת לכיוון הכתובת שנורה שלחה לי .
לאחר נסיעה של כרבע שעה הגעתי למסעדה קטנה בצפון העיר .
נכנסתי פנימה מבינה כי מדובר במסעדה כפרית קטנה וחמימה , הנראת כבקתת עץ יפהפייה .
ראיתי את החבורה יושבת בשולחן ארוך בסוף ובקצהה של המסעדה .
הם ציחקקו בינהם בעודם לא שמים לב עוד שאני שם .
הם באמת נראים כילדים טובים , הם שטותניקים , ציניים , יש להם בדיחות שלא יביישו בדרנים מקצועיים , ומעל הכל הם מגובשים לא משנה מה .
YOU ARE READING
IS IT LOVE?
Lãng mạn"האם זו אהבה?" הינו סיפור המשך לסיפור -"בין תאומות" (לא חייב לקרוא את הספר הראשון אבל מאוד מומלץ יש לא מעט דברים שמבוססים על הספר הקודם) בספר זה ידובר על המשך מסעה של דניאלה בעולם המוזיקה , כיצד היא מייצרת חברויות חדשות ועל האהבות שנכנסות ויוצאות...