85

756 61 19
                                    


@geek-of-hogwarts:

Eğer kitapları okumadıysanız:

• Mürver asanın aynı zamanda Ölüm değneği olarak adlandırıldığını bilemezsiniz.

• Ron aslında bir sınıf başkanıydı. Harry, Fred ve George, sahada Malfoy'a saldırdıktan sonra Umbridge'den ömür boyu yasak cezası aldı.

• Dumbledore, Kehanet öğretmesi için Firenze adında bir at adamı işe aldı.

• Neville Longbottom "Seçilmiş kişi" olabilirdi ama Voldemort Harry'yi seçti.

• Fenrir Greyback çocukken Remus'u ısıran kurt adamdı (eklemek istiyorum ki Remus henüz beş yaşına bile girmemişti)

• Harry, Bill ve Fleur'un düğününe kızıl saçlı Weasley kuzeni Barny Weasley olarak katıldı.

• Lily, James'ten birkaç ay daha büyüktü.

• Slytherin Binası'nı hayaleti haline gelen Kanlı Baron, hâlâ hayattayken Rowena Ravenclaw tarafından aşık olduğu kızı Helena'yı geri getirmek için gönderildi. Ravenclaw Binası'nın hayaleti olan Helena onunla gitmeyi reddettiğinde sinirlendi ve onu bıçakladı. Sonra onu öldürmekten dolayı perişan bir halde kendini öldürdü.

• Harry ondan kurtulmadan önce, Mürver Asa'yla kendi asasını onardı (filmdekinin aksine onu Dumbledore'un mezarına geri koydu)

• Harry, Ron ve Hermione, St Mungo'da ailesini ziyaret eden Neville ile tanışır ve büyükannesi onlara Alice ve Frank'e ne olduğunu anlatır.

• Potter'ların bir kedisi vardı.

• Harry, ilk yaş gününde Sirius'tan oyuncak bir süpürge aldı.

• Bathilda Bagshot, Potter'ların arkadaşıydı.

▪︎▪︎▪︎

*o kadar fazla detay var ki bu paylaşan kişi bile çoğunu atlamış(sığdıramaz zaten)... yani lütfen kitapları okuyun.

Harry Potter | çevirilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin