clonetrooperpenguin:Gryffindor Quidditch takımının, Oliver'ın zar zor kontrol edebildiği küçük pislikler olduğu, bu yüzden oldukça normal başlayan ancak kontrolden çıkan bir kural panosu yaptığı hakkında bir headcanon:
Şöyle olduğunu hayal ediyorum: (Bu ilk 3 kitaptaki Quidditch takımı)
1. Quidditch sadece bir oyun değildir. Aksini düşünenler Bay Wood'un gazabına uğrayacaktır.
2. Bay Wood insanları dövmek için bir baston DEĞİLDİR.
3. Fred ve George'un hiçbir şeye yaklaşmasına izin verme. Hiçbir şeye.
4. Kovalayıcıların, Fred ne derse desin, isterlerse insanları bir bakışta öldürebilecek süper Bakanlık casusları olmadıklarına dair dostça bir hatırlatma.
5. Hufflepuff'ın arayıcısı gizliden gizliye bir porsuk değil.
6. Harry bebek gizli silahımızdır ve her ne pahasına olursa olsun korunmalıdır.
7. Çikolata Kurbağa Kart zulasını Alicia ve Katie'den uzak tut.
8. 'Süpürge Sopasını Çevir' ve 'Süpürge Dolabında 7 Dakika' oyunlarını oynamak yasaktır.
9. Tüm eşleştirme isimleri yasaktır. Özellikle Johnwood ve Wooter.
10. Oliver Wood yürüyen bir cinsel ima değildir.
11. "Morning Wood" diyen herkes beşlik çakmakla cezalandırılacak.
*erkeklerde sabah ereksiyonu için bir tür argoymuş*
12. Harry, yaranın acıması umurumda değil, Merlin aşkına yakala şu snitchi.
13. Fred ve George'un aynı olduğunu söyleyenler bludgerların saldırısına uğrayacak.
14. Bu arada, Fred ve George bir kez daha birbirleri gibi davranırlarsa, hiç beklemedikleri bir anda bludger saldırısına uğrayacaklar.
15. Wood'un randevusunu "O bir tutucu." deyip göz kırparak mahveden bir sonraki kişi takımdan çıkar.
16. Wood'un süpürgesinden kaç kez düşeceği üzerine bahis oynamak yasaktır.
18. 'Oliver'ın kıçını gördük' şarkısını söyleyen herkes bir hafta boyunca süpürge dolabını temizleyecektir.
19. İkizlerin HER YERİNİN tamamen aynı olup olmadığını tartışmak yasaktır.
20. Tam olarak aynı değiller ;)
21. Fred ve George'un kural tahtasına yazı yazmaları artık yasak.
22. Angelina'ya giysilerimiz konusunda güvenilmemesi gerektiğini ve ikizler bir dahaki sefere onu giysileri almaya ikna ettiklerinde, üçünün giysileri gölden kendilerinin çıkaracağını hatırlatmak isterim.
23. "Kaptan için Potter " ve "Potter'ın sonu Hastane Kanadı'nda nasıl bitecek?" şarkılarının söylenmesi yasaklanmıştır. (Hafta içi.)
24. Slytherinlere hakaret etmek, eğer onlar başlatırsa serbesttir, ancak diskalifiye olmamızı istemiyorsanız, lütfen quidditch cübbelerinin içine canlı örümcek sokmaktan kaçının.
25. Katie'nin kimseyi tutmasına ve makyaj yapmasına izin verilmiyor.
26. George'un yardım etmesine izin verilmiyor.
27. Weasley'ler ve kovalayıcılar arasındaki şaka savaşları yasaktır.
28. Harry'yi yem olarak bu savaşlara sürüklemek de yasaktır.
29. Wood'un saç tellerinin birinci sınıflara satılması kesinlikle yasaktır.
30. Eğer Fred ve George bir arada duruyorsa, durum kötüdür ve birinin süpürgesi lokuma dönüşmeden önce ayrılmaları gerekir.
31. Angelina ve Alicia "Biz gezegendeki en ikonik quidditch takımıyız ve gelmiş geçmiş en iyi popolara sahibiz" şarkısını söylemekten kaçınacaklar.
32. Fred ve George da katılmayacak.
33. Fred ve George ne kadar 'görkemli' olurlarsa olsunlar bir daha asla kıçlarını göstermeyecekler. Ama öyleler. Hayır Katie.
34. Harry rakip quidditch takımlarının kulağının dibinde "Bebekler nereden geliyor?" diye sormayacak.
35. Profesör McGonagall, animagusu insan olan bir kedi değildir.
36. Alicia, her Katie Bell, Katie veya Bell deyişinde Wood'un kulağına zil çalmayacaktır.
37. Kötü kelime oyunları perşembe günleri hariç her gün yasaklanmıştır.
38. Profesör Snape'in kafasına şampuan sıkmak ve suçu Zacharias Smith'e atmak komik olsa da, bunu McGonagal'ın önünde yapmaktan kaçının.
39. "İyi şans getirmesi için Wood'a vurmak" yasaktır.
*Wood = tahta*
40. McGonaWood shipi çok ürkütücü ve durdurulması gerekiyor.
41. Fred, George ve Katie, onlar bakmıyorken Ravenclaw'ın süpürgelerini sincaba dönüştürmeyecekler, 'bu sadece bir şakaydı' ve 'onları geri düzeltecektik' bile olsa.
42. Oliver Wood oyuncak bir altın snitch ile uyumuyor. -düzeltme kesinlikle uyuyor.
43. Fred ve George 21. kuralı referans alacak ve pis çenelerini kapalı tutacaklar.
45. Süpürge sopalarını insanların kıçlarına/burun deliklerine sokmakla tehdit etmek, Slytherin olsun ya da olmasın, herhangi bir rakiple alay etmek için iyi bir yol değildir.
46. Harry Gryffindor maskotu DEĞİLDİR ve bir aslan kostümü giyip dans etmeye zorlanmayacaktır.
47. Herhangi birinin takıma hakaret ettiği duyulursa, 25. kural göz ardı edilecektir.
48. Oliver Wood kelime oyunlarının yasaklandığını ve yenilerinin de yasaklanacağını hatırlatırız. Tabii gerçekten iyi değillerse. Hayır.
49. (Oliver) Would You Rather? oynamak yasaktır.
50. Draco sümüklü bir ahmak olabilir, ama ne kadar komik görünürse görünsün saç rengini kırmızı ve altın rengine çevirmek yasaktır.
ÇEVİRİRKEN AŞIRI SIKILDIM AMA BİR KERE BAŞLADIM DİYE BIRAKMAK DE İSTEMEDİM O YÜZDEN YARI YOLDA OKUMAKTAN VAZGEÇMENİZ VEYA SIKINTIDAN ÖLMENİZ GİBİ TEPKİLER VERMENİZ AŞIRI NORMAL HİÇ ALINMADIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter | çeviriler
Non-FictionHarry Potter kitap serisi hakkında fan artlar, headcanonlar, trashlar... Lütfen izinsiz almayın.