95

395 36 16
                                    


Bill'in en büyük çocuk olduğunu anlayabilirsiniz çünkü Voldemort geri döndüğünde her şeyini bırakıp İngiltere'de masa başı bir iş almak için eve dönüyor. Mısır'daki heyecan verici işini eve daha yakın olmak ve yoldaşlığa/ailesine yardım etmek için bırakıyor.

Bu arada Charlie şöyle, "...bu yasa dışı organizasyonun bir dış ilişkiler kolu var mı? Çok gerekliyse eğer FaceTime üzerinden uygunum."

*Charlie'nin işi yoldaşlık için yabancı üyeler işe almaktı. Ateş Kadehi'nden sonra İngiltere'ye dönmedi.

▪︎▪︎▪︎

Harry bütün yaz Ron'dan haber alamıyor: Arkadaşlarım benden nefret ediyor. Hiç arkadaşım yok. Bu dünyada bir başımayım.

Ron bütün yaz Harry'den haber alamıyor: Welp, sanırım bir araba çalıp orada ne haltlar döndüğünü öğrensem iyi olacak.

*Lütfen biri bana şu "welp" kelimesinin Türkçe karşılığının ne olduğunu söyleyebilir mi?

▪︎▪︎▪︎

Harry'nin Slytherin madalyonuna kadar Ron'un sevilmemek ve değersiz hissetmek konusundaki güvensizliğinin derinliğini asla gerçekten kavrayamamasının tek nedeni, Ron'un tanıştıkları andan itibaren Harry'nin en sevdiği kişi olmasıydı. 

▪︎▪︎▪︎

@hermiones-amortentia:

Çoğu insanın Ron'un ikinci binasının Hufflepuff olduğunu düşündüğünü gördüm. Ama Slytherin'miş gibi hissediyorum.

Ron'u ne kadar sevsem de o adil değil.  Faydalı olacaksa bir maçta hile yapmaya istekliydi. Ve quidditch veya satranç söz konusu olmadığı sürece çalışkan değildi.

Öte yandan usta bir satranç oyuncusuydu. Stratejide mükemmeldi.  Keskin bir dili vardı. Hiçbir zaman sıkı çalışmadı ancak beklentileri aşarak 7 SBD aldı. Çalışkanlığa değil akıllı çalışmaya inanıyordu. Ölüm Yadigarları'nda kapkaçırcıları ve Malfoyları kandırdı. Zekiydi. Sevdiği insanlara vahşi bir şekilde sadıktı. Ve evet, Kelid aynası da hırsını gösterdi.  Kurt adamlara, yarı devlere karşı ön yargısı olduğundan bahsetmiyorum bile. Ama açık fikirliydi ve ön yargılarından kurtuldu.

Bir Hufflepuff'tan daha çok Slytherin.  Ama baştan aşağı %100 Gryffindor.  Bununla ilgili soru yok.

Siz ne düşünüyorsunuz?






Harry Potter | çevirilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin