63

860 58 29
                                    

Çapulcular Headcanon:

Uyku düzeni

Sirius:

~ Sabah üçte uyur ve altıda uyanır.

~ Kabus görür ve karanlıktan korkar. (öğrenirsen seni öldürebilir)

~ Yalnız uyurken kendini güvende hissetmiyor.

~ Büyük boy bir Quidditch forması ve boxer'la uyur.

James:

~ Hiç uyumadan tüm gün çalışabilir ancak kestirmeyi sever.

~ Uyumadan önce gözlüklerini çıkarmayı her zaman unutur.

~ Uyurken top gibi kıvrılır.

~ Mümkün olduğunca karanlık ve serin olması için pencere açık ve tüm ışıklar kapalı uyumayı tercih eder.

Remus:

~ Kelimenin tam anlamıyla şimdiye kadarki en ağır uyuyan kişi (bir havai fişek gösterisinde, birkaç quidditch maçında ve Hogwarts tarihinin en gürültülü ve en efsanevi Gryffindor partisinde uyudu)

~ Biraz horlar ve battaniyeleri kendine çeker.

~ Öğleden önce hiçbir şey yapmaz ve sabahları huysuz bir sürtük.

~ Yünlü süveter ve pijama altlarının yanı sıra birkaç bin battaniyeyle uyuyor çünkü LANET DÜNYA NEDEN HER ZAMAN BU KADAR SOĞUK?

Peter:

~ Küçük bir peluş hayvan ordusuyla uyuyor "Sadece dekorasyon için oradalar, tamam mı?"

~ Ya iki saat ya da on iki saat uyur;  ortası yok.

~ Alarma ihtiyaç duymayan o tuhaf adam, vücudu hep ne zaman kalkacağını bilir.

~ Sadece pencere kapalıyken uyumak istiyor çünkü aksi halde endişeleniyor,bu yüzden James'le sürekli bir savaş halinde, ikisi de gece boyunca sırayla uyanıp pencereyi açıp kapatıyorlar.

@lupinpettigrewblackpotter


Harry Potter | çevirilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin