9

1.7K 138 13
                                    


Sirius James ve Lily'nin cesetlerini gördü.

O gece Godric's Hollow'a girdi ve cesetlerinin orada yattığını gördü.

Bu, merdivenlerden yukarı çıkarken en iyi arkadaşının cesedini geçmek zorunda kalacağı anlamına geliyor.

Harry'yi beşiğinden alıp güvenli bir yere götürürken Lily'nin üzerinden geçmek zorunda kalacaktı.

Bunu tekrar söyleyeceğim: Sirius Black  kardeşi olduğunu düşündüğü adamın cesedinin, onun sağdıcı olmasını isteyen ve her gününü birlikte geçirdiği, çocuğunun vaftiz babası olmasını isteyen adamın üzerinden geçti. Hogwarts'tayken ve muhtemelen James'in saklanmasına kadar, en az yedi yıl boyunca günün çoğunu birlikte geçirdiği adam. Muhtemelen dünyada en çok sevdiği kişi.

Ancak yine de Harry'yi oradan çıkarıp Peter'la yüzleşmek için yola çıkacak kadar soğukkanlılığını korudu. Tartışmasız tanıdığım en güçlü ve en sadık insanlardan biri.

Ruh Emicilerin onu Hogwarts'ta sıkıştırdıkları zaman ne gördüğü hakkında bahse girmeye hazırım.

Ya James'e sır tutucuyu değiştirmesini söylediği an (muhtemelen bu ikilinin yaptığı son konuşma) ya da eylemlerinin neyle sonuçlandığını gördüğü an: Sadece güvende tutmaya çalıştığı iki kişinin ölümü.

Sadece bu da değil, cesedin yanında durdu. Belki gözlüklerini düzeltmek, gözlerini kapatmak veya aynayı cebinden çıkarmak için...

Aynayı daha sonra Harry'e verdi.

Harry Potter | çevirilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin