Başlamadan önce uyarıyorum bu epey uzun arkadaşlar.
@chiphersword:
Dumbledore'un Sırları'ndaki Grindeldore hakkındaki düşüncerimden bazıları:
Restoran Sahnesi:
Restoran sahnesinde Gellert'ın her ikisinin birlikte devrim planladıklarını, Albus'un sadece aşık oldukları için onu takip etmediğini, planların yapılmasına yardım ettiğini ve sonra ona sırt çevirdiğine defalarca ısrar etmesini seviyorum. "Dünyayı yeniden şekillendirebileceğimizi söyleyen sendin" ve "Bağlılığın banaydı, bize" gibi ifadeler bunu açıkça ortaya koyuyor.
Gellert'in Albus'a çok kızgın olduğunu düşünüyorum çünkü onun bakış açısına göre Albus hiçbir şey olmamış gibi hayatına devam ediyordu. Ve bu onu rahatsız ediyor, kalbinde o kadar çok öfke ve acı var ki görünenin ötesini göremiyor.
Albus'un mazaret üretmesini istemiyor, yanında 1899'da tanıştığı Albus'u istiyor ama ancak sonunda o Albus'un Ariana ile öldüğünü kanatlarının altından sonsuza dek gittiğini fark ediyor.
Ve kendi kendime Albus'un orada olmasının nedenini sordum, Gellert'ı yemini bozmaya ikna etmek mi istedi yoksa bu durumla kan yeminini bozmadan başa çıkmanın bir yolu olup olmadığını mı görmek istedi? Albus'da Gellert'ın gitmesine izin vermek istemiyor (artık aşık olduğu Gellert olmadığını bilse de) Gellert'ı kurtarmak, sahip oldukları şeyi kurtarmayı denemek istiyor.
Albus "Birbirimizi özgür bırakabiliriz" dedikten sonra Gellert incindi, bu yüzden sahnenin geri kalanında (ve filmde) Albus'a bu kadar kaba davrandığını düşünüyorum. Gellert anlaşmayı seviyor ve önemsiyor, kan yeminini yaklaşık 28 yıl boyunca göğüs cebinde taşıdı, Grindelwald'ın Suçları filminin başında onu geri almak için kaçışını feda etti ve riske attı. Bence anlaşmayı her zaman kullanıyor çünkü bu, bir dengi tarafından anlaşıldığını ve sevildiğini hissettiği zamanın elle tutulur bir hatırlatıcısı. Onu Albus'a yakın hissettirdiği için kullanıyor.
Filmde birbirleri hakkında nasıl konuştular:
Filmde başkalarına birbirleri hakkında konuşurken garip hissetmiyor musunuz? Mesela bazen ilişkileri sır değilmiş gibi geliyor. Gellert açık sözlülükle yardımcılarına ve Kama'ya Dumbledore'un yakın arkadaşı olduğunu itiraf ediyor.
Ben Gellert'ın ilişkilerini kimseye gizlemediğini düşünüyorum. Bu konuda çok hırslı ve bencil (yemini bu kadar önemsemesinin başka bir nedeni) Ama Albus tam zıttı.
Bu konu hakkında konuşuyor ama çok az kişiyle. Theseus ile konuşuyor ama sadece onu ikna etmek için. Gellert'ı sevdiğini üç kez söylüyor (ve bunlardan biri Gellert'ın kendisine)
Ayrıca, Gellert ve Albus filmde birbirlerine o kadar takıntılılar ki, Albus ona her fırsatta aşklarından bahsediyor, Gellert'ın Albus'la ilgili vizyonları var ve ona şimdiye kadar ki en özlem dolu bakışlarla bakar. Birbirlerine takıntılılar ve ben buna bayılıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter | çeviriler
Kurgu OlmayanHarry Potter kitap serisi hakkında fan artlar, headcanonlar, trashlar... Lütfen izinsiz almayın.