10.|بی رنگی هاله‌ی آبی|

172 17 26
                                    

FLY
FLORIAN CHRISTL


زندگی اون مفهوم کاملی از 'بی رنگی' بود!

بیشتر اوقات افرادی ک ادعای بی رنگ بودن دنیای خودشون رو دارن هیچ تصوری از مفهوم اصلی کلمه ندارن، بلکه اونها فقط حرف میزنن چون غمگین،دلشکسته یا افسرده هستند.

و در نهایت تمام احساسات منفی به دو جا ختم خواهند شد...

بهبودی
یا..
مرگ!

اون افسرده نبود، دلیلی برای غمگین بودن نداشت و هیچکس نمی تونست قلبی ک ب جز چند ماهیچه بدرد نخور و رگ از چیز دیگه ای تشکیل نشده رو بشکنه.

تنها مشکل اون نداشتن حق انتخاب بود!

شاید هیچوقت نمیخواست پا روی زمین کثیف بزاره پس چرا مجبورش کردن؟

چرا باید یک پسر میشد؟ چرا باید پسر یک خانواده ثروتمند و جنایتکار میشد؟

بی رنگی همجا دنبالش می کرد حتی داخل خواب و تنها زمانی ک رنگ ب رگ های زندگیش تذریق میشد زمان هایی بود ک هلن دست های نرمش ک همیشه رایحه ی نارگیل تازه داشت رو بین موهاش می کشید ، اون لحظات و بوی نارگیل اون رو درست وسط ساحل هاوایی قرار می دادند جایی ک صدای حرکت و نفس کشیدن انسان ها رو نمیشنید و در صدای بی کران اقیانوس غرق میشد!

اما دنیای اون هنوز تاریک بود چون بعد از چند دقیقه، زندگی با طعنه ای محکم ب دست واقعیت می سپردش..

یکبار مثل هربار دیگه ب واقعیت زندگی برگشت و نمی تونست ب خاطر شوک وارد شده بهش حرف بزنه!

اون می تونست حس کنه...

اون می تونست رنگ اقیانوس رو بچشه چون یک موجود کوچولو با چشمان ابی و لبخندی عصبی بهش زل زده بود!

اولین کاری ک می خواست انجام بده داد کشیدن سر اون موجود دوست داشتنی به دلیل بهم زدن خلوتش بود اما وقتی لرزش اون مردمک های سیاه رو دید حتی نتونست نفس بکشه!

صدای اروم دختر کوچولو زمزمه وار اسم 'کاراملا' رو زمزمه کرد و باعث شد سوال های زیادی رو ب وجود بیاره.

کارملا؟
این چه جور اسمیه؟
این دختر عمه ی معروف منه؟
چرا انقدر ترسیده؟
برای چی با دامنش بازی می کنه؟
چرا اسمش کارملاست؟
ممکنه مثل اسمش شیرین باشه؟

فقط چند روز طول کشید تا اون تمام احساساتی ک هیچوقت حتی فکر داشتنشون رو هم نمی کرد لمس کنه!

اون خوشحال بود ، می خندید و می تونست طراوت گل های رز باغچه، اسمون ابی و دست های نرمه کارملا رو حس کنه...

رنگی بودن اونقدرا هم سخت نبود تا وقتی که کارملا کنارش بود و مجبورش می کرد براش کتاب خونه.

CARMEN |H.S|Where stories live. Discover now