1.|مارها همجا هستند،حتی شهر!|

322 26 5
                                    

قدم های محکم و با ثباتش زمین زیر پاهاشو به لرزه می نداخت...تنها نمایشی ‌که صورتش انجام می داد بی احساسی بود و دنیا از دیدن این نمایش همیشگی خسته شده بود اما نمی تونست کاری برای خلاص شدن ازش انجام بده چون یک بلیت همیشگی برای دیدن اون صورت رزرو کرده بود..


"هیدن (Hidden) تو بلاخره اینجایی!"

اره شاید داخل دنیای واقعی صدا زدن یک فرد با همچین اسم یا لقبی مزخرف یا فاکد اپ به نظر بیاد ولی داخل دنیای هیدن استایلِز (تلفظش Staylez هست)این اسم وحشتناک ترین کابوسه...وحشتناک به اندازه ی چشم هاش..

"البته که اینجام من هیچوقت قرارهای مهم و دوست داشتنیمو از دست نمیدم..."

با نیشخند همیشگیش گفت اما ایا کسی می تونست چیزی که پشت اون نیشخند جذاب پنهان شده بود رو ببینه؟

هیدن با راحتی روی مبل سلطنتی از جنس پوست خرس نشست و طوری که انگار روی کاناپش رو به روی تی وی نشسته پاهاشو روی میز جلوی مبل گذاشت...

"کوین.."

تنها همین یک زمزمه کوچیک با صدای بم و بریتیشی باعث شد دستیار استایلِز از بین محافظ ها در یک چشم به هم زدن عبور کنه و فنگ طلایی با نقش و نگارهایی از مار رو به سیگار مرقوب هیدن نزدیک کنه

سیگار اتیش زده شد مثل عمارتی که اتش زده خواهد شد

"من زیاد فقط ندارم وایت قرار داد لعنتی کجاست؟"

اینبار هیچ ارامشی داخل صداش نبود و همین باعث شد اون پیرمرد با ترس دنبال ورقه های با ارزشش بگرده

"اونا اینجا هستند هیدن...درست همینجا!"

برگه رو با احترام به سمت هیدن گرفت‌،هیدن زیر چشمی به برگه نگاهی انداخت و بعد از دیدن رقم اون قرارداد می تونست جوشش خون رو داخل رگ هاش حس کنه

"تو قراره به من و تجهیزاتم فقط و فقط چهل درصد بدی؟"

از لای دندون های قفل شدش غرید

"شما خودتون بهتر می دونید من سود کمی قراره ببرم و...*"

"قبل از التماس کردن به دستیارم برای نجات دیک چروکیدت از دست جنده های دور اطرافت باید به سودت فکر می کردی پیرمرد احمق!"

داد استایلز سالن عمارت رو لرزوند،هایدن از جاش بلند شد و سیگارش رو با عصبانیت روی فرش ایرانی و گرون قیمت زیر پاهاش انداخت...

"میدونی من این قرار داد رو به چه شکل دوست دوست دارم؟"

پرسید و به پیرمرد لبخندی با احساس زد‌‌..

"هفتاد درصد این سود به من میرسه و تو با بقیش می تونی پوسی های جدیدی برای خودت پیدا کنی...این عالی نیست؟"

CARMEN |H.S|Where stories live. Discover now