"هری اما اگه دستتو گاز بگیره چیییی..."
دختر کوچولو بلند جیغ کشید و باعث شد پسر یازده ساله با زنندگی دست هاشو روی گوش هاش بزاره..دلش می خواست سر دختر داد بزنه و بگه به جای جیغ زدن خفه شه ولی اون دختر بچه با موهای بلند حالت دارش از تمام دنیای استایلز جدا بود...
این پسر یازده ساله برای تمام ادم های اطرافش استایلز بود پسر و وارث دنیل استایلز بزرگ،کسی که هرشب با خون دوش میگیره...کسی که کشتن انسان ها براش مثل یک عادت ساده و قدیمه
اما..
یه تفاوت کوچیک داخل دنیای استایلز همچیز رو متفاوت می کرد!
کسی بود که هری رو به عنوان هری می شناخت و قبولش داشت..
"این فقط یه سگه شوگر کندی من میخوام نازش کنم"
هری به دخترش اطمینان داد و سعی کرد ارومش کنه...دختر بچه دستاش رو روی دامن گلی شده ی ابیش کشید و لباشو محکم گاز گرفت..اون استرس داشت!
هری تنها دوست واقعیش بود و با اون مثل پرنسس ها رفتار می کرد...
"می ترسم هری..."
با زمزمه ی اشک الودش هری رو از کارش باز داشت،اون با قدم های محکم خودشو به دخترش رسوند و وقتی روی زانوهاش نشست تا هم قد دختر بشه دختر دستای کوچیکشو با قدرت دور گردن پسر حلقه کرد
"من خیلی می ترسم هیچوقت تنهام نزار هری!!"
به چشم های سبزی که هاله هایی از بی گناهی داخلش وجود داشت نگاه کرد و بلاخره به خودش جرعت داد کاری که بل با دیو داستاک کرد رو با چشم سبز بی گناه انجام بده و لب های نرمشو روی لب های پسر بزاره...
هری استایلز کاملا شکه شد بود اما تصمیم گرفت تسلیم سرنوشت بشه،چشم هاشو ببنده و از لحظش لذت ببره...
___
"خب توضیح بده الکساندر..."
هیدن به ارومی از شرابش نوشید و گذاشت هرزه ی قهوه ای روی پاش بیشتر و بیشتر گردنش رو کبود کنه..
"ما وقتی میخواستیم دختر بچه رو بگیریم به ی مشگل برخوردیم"
مشکل؟
استایلز با عصبانیت اون هرزه رو از روی پاش کنار زد و بلند شد
"چه مشکلی؟"
با چشم های ریز شده و ترسناکش از مامور عملیاتش پرسید
"قرب...قربان..ما...ما...مثل اینکه اون مارو شناسایی کرده بود و می خواست دختره رو از چنگمون در بیاره اما ما نزاشتیم..."
هیدن کمی به خاطر 'اون' متعجب شد یک دختر چطور تونسته هدفشو فراری بده یا روند گرفته شدنش رو کند تر کنه...اصلا اون چطور افرادشو می شناخت؟؟
YOU ARE READING
CARMEN |H.S|
Aksiyonکارمن,فرشته ای متولد شده از شیاطین..اما ایا او می تواند شیطان اصلی را به زمان تولدش برگرداند؟ زمانی که چشم های یاقوتی سبز اش بدون هیچ گناهی می خندیدند؟! WARNING🚫>> |SEXUAL CONTENT|