#19#(değil mi?)

590 18 0
                                    

Sabah huzursuz bi uykuya uyandım.dün berkin ne yapacağını düşünmekten çok geç saatlere kadar uyuyamamıştım.zombi gibi göründüğüme eminim.kalkıp hemen duşa girdim.sıcak su rahatlatmıştı.durulanıp hemen banyodan çıktım.iç çamaşırlarımı giyip dolabımdan krem rengi dantelli şortumu ve açık kot gömleğimi çıkarıp giydim.gömleğin uçlarını şortumun içine koyup kahverengi ince kemerimi taktım.(multi)

Saçlarımı düzleştirip renkli bilekliklerimi taktım.kahverengi sandalet tarzı (inşallah doğru yazmışımdır sjsjsjhsjh) ayakkabılarımı giyip çantamı aldım ve odamdan çıktım.aşağıya indiğimde ahsen kahvaltı hazırlamış beni bekliyodu.hemen sofraya oturdum.o da gelip oturduğunda çayımdan bi yudum alıp ona baktım bana bakıyodu.

M:ahsen sana bişey söylemem lazım.

Ahsen endişeyle bana bakıp;

A:yoksa hamile misin?

M:ah,öyle değil yani hamile falan değilim.

A:eee ne oldu o zaman?

Derin bi nefes aldım ;

M:berk beni seviyomuş.dün akşam sen odana çıktıktan sonra söyledi ateşten ayrıl o sana göre değil falan dedi.

A:sen ne dedin?

M:bağırdım falan sonra onu evden kovdum.şimdi çıkıp ateşin şirketine gitcem ona herşeyi anlatacam.berk çıkarken bu iş burda bitmedi aşkım dedi.berkin ne kadar takıntılı birisi olduğunu ikimiz de iyi biliyoruz.napıcam ben ahsen ya!

Diyip ağlamaya başladım.berk göründüğü kadar iyi birisi değildi.birden fazla barı vardı.belçikada da belalı bi grupla takılıyodu.o gruptaki erkeklerle gözgöze gelmeye bile korkardım.ahsen yanıma gelip yüzümü ellerinin arasına aldı.

A:beraber kurtulucaz ondan tamam mı o pskikopattan beraber kurtulucaz.hadi şimdi kalk yüzünü yıka gidiyoruz.

M:nereye?

A:ateşin şirketine gidicez.ateşde süt çocuğu değil heralde.

M:tamam.

Deyip banyoya gittim.yüzüme bi kaç kere su çarptım.aynaya baktığımda gözlerim ve burnum kıpkırmızıydı.hemen makyaj yaptım.ateşin ağladığımı öğrenmesini istemem.

Banyodan çıktığımda ahsen masayı toparlamış beni bekliyodu.hemen evden çıkıp arabaya bindik.ahsen arabayı çalıştırıp şirkete doğru sürmeye başladı.

Şirkete geldiğimizde hemen arabadan inip içeriye girdik.kapıdaki sekreterin yanına gidip ateşin nerede olduğunu sordum.odasında olduğunu öğrendiğimde ahsenle beraber hemen odasına gittik.kapıyı açtığımda karşımda koltukta oturan ateş ve onun kucağında oturan bi kızı görmeyi beklemiyodum.
Bu kadar düşemezsin ateş?
Düşmedin değil mi?
Beni aldatmıyosun?
Değil mi?
Lütfen öyle olsun....

Ben geldim...
Yine geç geldi bölüm özür dilerim.multide mügenin giydikleri var.vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
Sizi seviyorumm petitolarım...
Bundan sonra size petitolarım dicem..

Karanlıktaki AydınlığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin