Arkadaşlar multimediada ateş var.Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.Öptümmm:*:*:*
*******************
Sabah uyandığımda içimde dünden kalan bir heyecan vardı.dün ateş beni öpmüştü.yatakta doğrulup oturdumve ayaklarımı sallamaya başladım.bi beş dakika böyle uzaylı görmüş masum köylü gibi bakındıktan sonra ayağa kalkıp banyoya gittim.banyoda sıcak bir duş almak için küveti doldurdum.küveti doldurduktan sonra üstümdekilerden kurtulup küvete girdim.sıcak bir duşun ardından odama gidip dolabımdan iç çamaşırlarımı çıkarıp giydim.üzerime de kot şortumu ve sporcu atletimi giyip aşağıya indim.ahsen daha uyanmamıştı.mutfağa geçip kahvaltılıkları dolaptan çıkarıp masaya yerleştirdim ve krep yapmaya başladım krepleri de yaptıktan sonra onlarıda masaya koydum.ahseni uyandırmak için odasına gittim.hala uyuyordu kafasının altındaki yastığı çektim biraz mırıldandıktan sonra öbür tarafa dönüp tekrar uyumaya başladı.aklıma gelen fikirle haince gülümseyip yastığı ahsenin kafasına vurmaya başladım.ahsen birden hortlak görmüş gibi yataktan fırlayınca yorgana takılıp yere düştü ben onun bu haline kahkaha atarken gözüm birden evin yanındaki ağacın altında bizim fotoğrafımızı çeken sarışın çocuğa takıldı.hemen camı açıp etrafa bakındım ama kimse yoktu.camı kapatıp arkama dönmemle yastığı kafama yemem bir oldu.aniden gelen yastıkla yere düşüp parkeyle öpüştüm.evet bildiğiniz parkeyle ilişki yaşadım yani.sabah sabah yaptığımız yastık savaşından sonra aşağıya inip kahvaltımızı yaptık.kahvaltıdan sonra odalarımıza çıkıp büroya gitmek için hazırlandık.bürodaki işlerimizi hallettikten sonra ordan çıkıp yolda gördüğümüz bi kafeye oturduk.
M:ahsen ben babamın şirketine gidiyorum
A:neden noldu ?
M:önemli bişey değil ufak bi mesele
A:canım bende geliyim mi ?
M:gerek yok canım
A:tamam dikkatli ol canım
Kafeden çıkıp arabama bindim ve holdinge doğru sürmeye başladım.holdinge geldiğimde arabamı park edip indim.kapıdan giril asansöre bindim ve babamın odasının olduğu katı bulup bastım ve çıkmaya başladım.asansörden indiğimde sekreterin yanına gidip babamı sordum.içeride olduğunu öğrendiğimde kapıyı tıklatmadan içeriye girdim.ateşle oturmuş konuşuyolardı.
M:peşime adam takıp birde fotoğrafımı mı çektiriyosun baba.dedim 'baba ' kelimesini bastırarak.
S:ne fotoğrafı neden bahsediyosun sen kızım
M:bugün evde camdan bakarken gördüm fotoğrafımı çekiyodu
S:ben senin fotoğrafını falan çektirmiyorum ama şimdi buluruz. deyip telefonunu çıkardı bişeyler yapıp kulağına götürdü.
S:kızımın fotoğraflarını çeken adamı hemen bulun. deyip cevabı bile beklemeden kapattı.
M:ne yani sen çektirmiyosan kim çektiriyo dedikten sonra kafamda ampul yandı ahhh! tabi ya nasıl aklıma gelmez.
S:tamam kızım sakin ol ben bulucam kimse onu
A:servet amca istersen bende araştırayım
M:siz karışmayın ben kim olduğunu biliyorum.deyince ikisi de aynı anda ' kim ' dedi.
M:önemli değil neyse ben gidiyorum
S:gitme kızım
M:kalmam için bir sebep göremiyorum
S:kızım yapma böyle
M:ne yapmıyım baba
A:bu gece arkadaşını da al beraber bende kalın itiraz istemiyorum kıyafetlerinizi alıp geliyosunuz
M:peşime taktığın korumalar beni korur merak etme
S:sen nerden biliyosun
M:ordan bakınca salak gibi mi görünüyorum. dedim tek kaşımı kaldırarak.Evet ben tek kaşımı kadırabiliyorum.(:D)
S:kalıyosun dedim
M:tamam ama sadece 1 gece sana daha fazla katlanabileceğimi zannetmiyorum.
S:hayır
M:o zaman gelmiyorum
S:ahh!! Tamam sadece 1 gece
M:tamam ama bugün arkadaşlarımla karaoke bara gidicez ondan sonra gelirim.
S:ne barıymış bu
M:fazla zorlama istersen baba
S:tamam ama ateşde senle gelicek değil mi ateş ?
A:evet servet amca
M:tamam deyip ateşle beraber odadan çıktık.asansöre binip zemin kata doğru inmeye başladık.daha 3.kata inmiştik ki asansör birden durdu.Allah kahretsin ki benim kapalı alan korkum vardı.biraz bekledikten sonra sonra nefesim daralmaya başladı.ateş de anlamış olacak ki hemen yanıma geldi.
A:müge sen iyi misin.
M:benim.kapalı.alan.korkum.var.dedim zar zor alabildiğim nefesler arasında
A:tamam şimdi sakin ol ve derin derin nefes al tamam mı ? Deyince olumlu anlamda kafamı salladım.ateş kapıya vurup bağırmaya başladı en sonunda bi adam sesimizi duydu
X:ateş bey asansör sıkışmış o yüzden inmeniz zor olacak biraz daha beklemelisiniz.(o nasıl oluyosa yazarınız burda biraz salladı :D)
(Ateşin ağzından)
Müge duvara dayanıp aşağıya doğru kaydı ve yere oturdu bende hemen yanına çöküp
A:ne yapmam gerekiyo.diye sordum soruya bak kız burda ölüyo sen napıyim diye soruyosun aferim sana ateş !!
M:bilmiyorum bişeyler yap burda olduğumu hatırlamamam için dedi bende aklıma aniden gelen fikirle mügenin dudaklarına yapıştım.onu öpmeyi seviyodum dudaklarının tadı çok güzeldi.
(Mügenin ağzından)
Burda olduğumu hatırlatma dememle ateşin dudaklarıma yapışması bir olmuştu.onun dudaklarının tadına alışıyodum.ama benim alışkanlıklarımı unutamama gibi bi huyum vardı galiba buna alışmasam iyi olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıktaki Aydınlığım
عشوائيBir mafya babası ve onun en güvendiği adamı ile kızının esrarengiz aşkı gerçek aşkın ne olduğunu öğrenmek istiyorsanız oku butonuna dokunmanız yeterli....