3 彡

248 66 19
                                    

PAP !

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


PAP !

Tersentak Jihyo tatkala pintu locker sebelah locker nya ditutup dengan kuat .
Wajah masam Hye Soo menjamah matanya .

" Kenapa kau ada dengan Younghoon tadi ? " tanya Hye Soo . Dia marah apabila melihat Jihyo bersama dengan Younghoon berduaan tadi . Paling membuatkan Hye Soo marah apabila melihat Younghoon memegang tangan Jihyo . " Saya tak ada apa-apa dengan dia .
Dia--- "

" Aku tak tanya kau dengan dia ada apa-apa atau tak . Yang aku tanya kenapa kau dengan dia ? " Hye Soo mengulang soalannya . " Dia cuma tolong saya " jawab Jihyo dan membuka locker nya .

PAP !

Hye Soo bertindak menutup locker Jihyo dengan kasar mengejutkan Jihyo .
Hye Soo melihat baju yang dipegang Jihyo .

" Baju siapa ni ? "

" Aniyo--- Hye Soo janganlah "
Baju milik Jungkook itu dirampas oleh Hye Soo . " Hye Soo--- bagilah balik .
Itu orang lain punya " hampir menangis Jihyo dibuatnya . Baju itu kepunyaan Jungkook . Habislah dia nanti .

Hye Soo senyum sinis .
" Kau nak ?
Ambil lah kalau nak "
Hye Soo gulung baju tersebut dan baling ke bawah . " Andwae ! "
Jihyo berlari kearah koridor .
Terbuntang matanya apabila melihat baju Jungkook elok tersangkut diatas pokok bunga .

Tanpa membuang masa , Jihyo terus berlari untuk turun kebawah .
Cemas Jihyo dibuatnya risau apa-apa terjadi kepada baju sekolah kesayangan Jeon Jungkook itu .
Tatkala sampai di bawah langkah Jihyo terhenti tatkala baju tersebut kini berada ditangan Younghoon .

Dia dan Younghoon berpandangan .
Kebetulan lalu dekat situ Younghoon ternampak baju selamat mendarat diatas pokok bunga . Dia ambil dengan muka kebingungan . Jihyo berjalan kearah Younghoon .

" Awak punya ke ? "Tanya Younghoon kepada Jihyo sambil menunjuk baju tersebut

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


" Awak punya ke ? "
Tanya Younghoon kepada Jihyo sambil menunjuk baju tersebut . " Err--- nae " baju tersebut diambil cepat dari Younghoon .
Jihyo terus berlalu dari situ .
Waktu balik tinggal beberapa minit sahaja lagi . Dia kena cepat seperti kehendak Jungkook .

Terkocoh-kocoh Jihyo mencari Jungkook . Dari kantin , perpustakaan , padang dan akhirnya membawa ke rooftop . Jihyo tercungap-cungap kelelahan akibat berlari mencari Jungkook . Dipandang Jungkook yang sedang bersandar di dinding sambil kedua belah tangan berada di dalam poket seluar .

𝘼 𝙋𝙡𝙖𝙘𝙚 𝙄𝙣 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝙃𝙚𝙖𝙧𝙩 | 𝙔𝙊𝙐𝙉𝙂𝙃𝙊𝙊𝙉  ✔︎Where stories live. Discover now