9彡

258 59 6
                                    

“ ah ”Terhentak belakang badan Jungkook pada dinding tembok apabila dia ditolak oleh seorang anak buah Jaeseok iaitu Myungsoo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


“ ah ”
Terhentak belakang badan Jungkook pada dinding tembok apabila dia ditolak oleh seorang anak buah Jaeseok iaitu Myungsoo .
Seorang lagi bertindak menumbuk perut Jungkook . “ ah ” sekali lagi Jungkook mengerang sakit dan memegang perutnya .

“ kau ni memang betul-betul mencabar kesabaran aku ” Jaeseok mendekat , Jungkook sudah terduduk . “ kau ingat sampai bila kau boleh larikan diri dari aku ? ” dagu Jungkook dicengkam kuat .
Jungkook menepis tangan Jaeseok dengan kasar .

“ kalau kau nak duit tu kau carilah orang tua tak guna tu .
Bukan aku ”ujar Jungkook kasar .
“ masalah sekarang ni appa tiri kau tu hutang aku sebab tanggung sekolah kau . Dia pun dah larikan diri . Jadi kaulah bayar hutang tu ”kepala Jungkook ditonyoh kasar.

“ aku tak suruh pun dia tanggung lah . Aku buat kerja part time .
Aku tak minta pun duit dia .
Dia tak ada kena mengena dengan aku ”Jungkook membentak .

“ dia tu appa kau .
Kau jangan nak menindakkan lagi ! ”
Jaeseok menjerkah kuat seraya menumbuk kuat muka Jungkook .

DUSH !

Bersamaan dengan itu seorang anak buah Jaeseok iaitu Zhiang ditendang oleh seseorang hingga tersemban ke jalan . Jaeseok berdiri dengan muka bengang .

Jungkook angkat muka .
Sedikit terkejut dengan kemunculan Younghoon tiba-tiba .

“ setan mana pula ni ? ”
Tanya Jaeseok marah . “ dia dah cakap dia tak ada urusan dengan kau ” ujar Younghoon menekankan .
Myungsoo yang mahu menyerang dia paut lengan dan tolak tersungkur disebelah Zhiang .

“blah ! ”

Jaeseok senyum sinis dengan kepada Younghoon . “ kau tunggu nasib kau nanti ” Jaeseok berlalu pergi .
Myungsoo dan Zhiang berdiri terhuyang-hayang mengikuti Jaeseok .

Younghoon membantu Jungkook berdiri . “ gwenchana ? ”tanya Younghoon . Dibalas anggukkan oleh Jungkook .
Jungkook hampiri motorsikalnya . 
“ diorang memang selalu cari kau ke ? ” tengok pada gaya macam perlarian pula . Itulah akibatnya apabila ahli keluarga berhutang dengan ah long . Ahli keluarga yang lain menjadi mangsa .

“ lepas ni kau tak payah masuk campur ”
Pinta Jungkook seraya memakai helmet . “ tak akanlah aku nak tengok je kau kena pukul .
Mestilah aku tolong ” ye , tak akanlah Younghoon biarkan sahaja apabila lihat Jungkook dipukul .

“ kau tak kenal diorang macam mana ” cermin helmet dia tolak kebawah .
Motorsikal meluncur laju pergi dari situ . Baru mahu melangkah pergi , telefon milik Younghoon berbunyi menandakan ada mesej masuk . Telefon dari dalam poket seluar dia keluarkan .

Daehan
Jihyo kena buli .
Dekat taman .

Habis sahaja baca mesej tersebut , telefon dia simpan kembali dan berlari pergi dari situ . Taman dia tuju . Tanpa henti Younghoon berlari sehinggalah sampai di taman . Dari jauh dia melihat Jihyo dilempar dengan air kotak susu oleh Hye Soo dan dua orang gengnya .

𝘼 𝙋𝙡𝙖𝙘𝙚 𝙄𝙣 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝙃𝙚𝙖𝙧𝙩 | 𝙔𝙊𝙐𝙉𝙂𝙃𝙊𝙊𝙉  ✔︎Where stories live. Discover now